Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
en bij 300 ging de topic op slotquote:Op maandag 24 januari 2011 23:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
dat zag ik maar jouw post staat niet in mijn scherm
![]()
Niet doen, pgr...quote:
Je maakt jezelf al duidelijk genoeg. Het interesseert mij werkelijk geen ene flikker of jij me nu wel of niet mag maar je bent nu gewoon zielig bezig met je opmerkingen. Maar goed, je zal het wel nodig hebben om je beter te voelen ofzoquote:Op maandag 24 januari 2011 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat ze die kloons moeten negeren. Dat werkt beter dan erover lopen jankballen.
die zal zo wel komenquote:
5 februariquote:Op maandag 24 januari 2011 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet doen, pgr...
Denk aan aankomend weekend, of aan het weekend daarna ofzo!
Geniet ervan, kerel en slaap lekker straksquote:Op maandag 24 januari 2011 23:13 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik neem mijn laatste drankje en ga naar mijn nest
Volgende week zul je nog meer rust hebbenquote:
Ik hoop dat ik dan weer aan het werk benquote:Op maandag 24 januari 2011 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgende week zul je nog meer rust hebben
Ik hoop met je mee kerelquote:Op maandag 24 januari 2011 23:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan weer aan het werk ben
trusten stuartquote:Op maandag 24 januari 2011 23:13 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik neem mijn laatste drankje en ga naar mijn nest
quote:
Ik moet nog wel eerst mijn blikje opdrinken natuurlijkquote:
Pleasure! Hoe is het nu met je rib?quote:
Als het aan de kat lagquote:Op maandag 24 januari 2011 23:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien moet je niet alleen poes gebruiken
Ik doe ook maar een poging hoor, probeer jij het anders eensquote:Op maandag 24 januari 2011 23:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien moet je niet alleen poes gebruiken
Gaat, ik hoop morgen ook nog want ben bijna door mijn pijnstillers heenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pleasure! Hoe is het nu met je rib?
dat is waarquote:Op maandag 24 januari 2011 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet nog wel eerst mijn blikje opdrinken natuurlijk
Waar komt deze vandaanquote:Op maandag 24 januari 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
Maar kan dat zonder verder gekissebis..
KSC is mijn afleiding, een van de weinige topics waar ik niet wil modden enzo..
En ik wil gewoon ff blij zijn met mijn keyboard..
Tnx for the peace enzo
wij diehards blijven nog wel hierquote:
Moet ik dan maar elke dag aanhoren dat ik een trol account ben? Je bent niet de enige voor wie KSC een stuk afleiding is hoor. Goed, ik ben niet de meest serieuze user hier, houdt een en ander wellicht in balans. Bovendien is het niet alleen maar bullshit wat ik post. Ik vind dat soort opmerkingen na vele malen gelezen te hebben wel een keer vervelend worden.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
Maar kan dat zonder verder gekissebis..
KSC is mijn afleiding, een van de weinige topics waar ik niet wil modden enzo..
En ik wil gewoon ff blij zijn met mijn keyboard..
Tnx for the peace enzo
koenquote:
eindhoven tochquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:22 schreef Pien85 het volgende:
Waarom vraagt google ads mij constant of ik een russisch meisje wil?
Vanwege je klachten over een bepaald gespreksonderwerp, denk ikquote:Op maandag 24 januari 2011 23:22 schreef Pien85 het volgende:
misschien wil je dat wel in je onderbewustzijnquote:Op maandag 24 januari 2011 23:22 schreef Pien85 het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:22 schreef Pien85 het volgende:
Nog even, morgen vroeg beginnenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij diehards blijven nog wel hier
nee, als ik denk een half uur weg te blijven kan ik beter een veiligheidsmarge gaan inbouwenquote:
ik spreek niemand in het bijzonder aan en wijs naar niemand...quote:Op maandag 24 januari 2011 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet ik dan maar elke dag aanhoren dat ik een trol account ben? Je bent niet de enige voor wie KSC een stuk afleiding is hoor. Goed, ik ben niet de meest serieuze user hier, houdt een en ander wellicht in balans. Bovendien is het niet alleen maar bullshit wat ik post. Ik vind dat soort opmerkingen na vele malen gelezen te hebben wel een keer vervelend worden.
Maar no worries, na volgende week zal ik hier toch veel minder komen. Op deze manier hoeft het van mij namelijk ook niet meer. Iedereen blijkbaar blij. Hoewel, iedereen
heb je al een jobquote:Op maandag 24 januari 2011 23:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nog even, morgen vroeg beginnen
Ah ja... maar misschien kunnen ze me dan beter gewoon een nieuwe man aanmetenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Vanwege je klachten over een bepaald gespreksonderwerp, denk ik.
Niet op russische postorderbruidjes iigquote:
Dat snap ik maar de rest, er moet toch iets zijn waar het aan linktquote:Op maandag 24 januari 2011 23:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah ja... maar misschien kunnen ze me dan beter gewoon een nieuwe man aanmeten
[..]
Niet op russische postorderbruidjes iig
Nee joh, we houden er nu al gewoon rekening meequote:Op maandag 24 januari 2011 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, als ik denk een half uur weg te blijven kan ik beter een veiligheidsmarge gaan inbouwen
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah ja... maar misschien kunnen ze me dan beter gewoon een nieuwe man aanmeten
dat schiet ook niet opquote:Op maandag 24 januari 2011 23:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
voor 1 dagop de Fontys hoge school
als onderwijsassistent
Dat was dan ook mijn voorstel maar daar wordt niets mee gedaan. Oh well. Ik laat het erbij en heb gezegd dat wat ik wilde zeggen. Vind het wel prima verderquote:Op maandag 24 januari 2011 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik spreek niemand in het bijzonder aan en wijs naar niemand...
En als mensen elkaar niet liggen (wat kan gebeuren) is ignorance the best way...
heb ik vandaag een 3,5 uur durende cursus overgehad, met instrumentale agressie en zo
Eenschquote:Op maandag 24 januari 2011 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik spreek niemand in het bijzonder aan en wijs naar niemand...
En als mensen elkaar niet liggen (wat kan gebeuren) is ignorance the best way...
heb ik vandaag een 3,5 uur durende cursus overgehad, met instrumentale agressie en zo
Jij bent al bezetquote:
Ik zoek de laatste tijd eigenlijk alleen maar naar boeken en naar problemen met m'n ereaderquote:Op maandag 24 januari 2011 23:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik maar de rest, er moet toch iets zijn waar het aan linkt
Fok doet ook een hoopquote:Op maandag 24 januari 2011 23:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij bent al bezet
[..]
Ik zoek de laatste tijd eigenlijk alleen maar naar boeken en naar problemen met m'n ereader
beterquote:Op maandag 24 januari 2011 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, we houden er nu al gewoon rekening mee
Zo komen sommige mensen ook altijd een kwartier te laat op een afspraak. Na een paar keer weet je zoietsquote:
In Tilburg hadden ze ook nog een plaatsje heb ik begrepenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga maar solliciteren in Rotterdam denk ik.
Veel beroerder als Leo Beenhakker kan ik het toch niet doen
Denk dat je er ook nog wel een leuk salaris aan over kan houdenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga maar solliciteren in Rotterdam denk ik.
Veel beroerder als Leo Beenhakker kan ik het toch niet doen
quote:
ik zat er ook ff aan te denkenquote:
Je mag van mij zeggen wat je wil Koen. Heb ik ook gedaan en het is mij om het even verderquote:Op maandag 24 januari 2011 23:32 schreef Koen66 het volgende:
hmmm ik heb een discussie gemist zie ik
( houdt z'n mond er maa rover)
Trusten Pgrquote:Op maandag 24 januari 2011 23:33 schreef pgrferrari het volgende:
Whiskers is lief
Ga nu maar echt slapen
Ik val om.
truste kerelquote:Op maandag 24 januari 2011 23:33 schreef pgrferrari het volgende:
Whiskers is lief
Ga nu maar echt slapen
Ik val om.
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zat er ook ff aan te denken
maar dan zou het een verdomd goede act zijn
slaap ze ootootjequote:Op maandag 24 januari 2011 23:33 schreef pgrferrari het volgende:
Whiskers is lief
Ga nu maar echt slapen
Ik val om.
maar goed, behalve PGR, Symph en Myraela heb ik van hier niemand ontmoet en kan iedereen dus een act zijnquote:
Slaap lekker ferrari, en probeer niet te piekeren!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:33 schreef pgrferrari het volgende:
Whiskers is lief
Ga nu maar echt slapen
Ik val om.
Waag hetquote:Op maandag 24 januari 2011 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar goed, behalve PGR, Symph en Myraela heb ik van hier niemand ontmoet en kan iedereen dus een act zijn
Ik heb Pgr en Sym ook al ontmoet dus die weten van mij ook dat ik geen kloon benquote:Op maandag 24 januari 2011 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar goed, behalve PGR, Symph en Myraela heb ik van hier niemand ontmoet en kan iedereen dus een act zijn
voor mij geldt dat ook voor de meestequote:Op maandag 24 januari 2011 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat een toeval, dat weet ik ooooooooooooooooooooooooooookquote:Op maandag 24 januari 2011 23:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb Pgr en Sym ook al ontmoet dus die weten van mij ook dat ik geen kloon ben
Duh, jij was er bijquote:Op maandag 24 januari 2011 23:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat een toeval, dat weet ik ooooooooooooooooooooooooooook
Jahp. En ook nog een keer toen zij er niet bij waren...quote:
ben jij geen kloon????quote:Op maandag 24 januari 2011 23:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb Pgr en Sym ook al ontmoet dus die weten van mij ook dat ik geen kloon ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
De meeste wel een paar nietquote:Op maandag 24 januari 2011 23:38 schreef Koen66 het volgende:
dus via-via zijn er wel bewijzen te krijgen dat iedereen hier ect is
iedereen is hier echtquote:Op maandag 24 januari 2011 23:38 schreef Koen66 het volgende:
dus via-via zijn er wel bewijzen te krijgen dat iedereen hier echt is
wuuut wat gebeurd erquote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Strange things are happening?
Ik MOET echt slapen![]()
Dus welterusten lieve mensen
heb je het cadeautje nog gezien dat ik voor mezelf gekocht heb?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik MOET echt slapen![]()
truste MZquote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik MOET echt slapen![]()
Slaap ze TRevquote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
De meeste wel een paar niet
Maar Lui ik ga
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Mijn videokaart deed vreemd?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wuuut wat gebeurd er
Truste dan maar Marijkje![]()
ahquote:Op maandag 24 januari 2011 23:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn videokaart deed vreemd?Maar dat doet ie wel vaker
Verder verwees ik alleen naar de TT
En lekker slapen koenepoen
Ja!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb je het cadeautje nog gezien dat ik voor mezelf gekocht heb?
Welterustenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik MOET echt slapen![]()
Is dat zo?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik MOET echt slapen![]()
Jij ook lekker slapen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Nee, dat ben jij alquote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
Trev is toevallig wel de tofste kloon van heel FOK!
Ja, posts die niet in de updater komenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik MOET echt slapen![]()
Truste Trevquote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar Lui ik ga
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
ik was er ook erg aan toe weer, ik heb een jaar niet gespeeld, en ik mis het zooooquote:Op maandag 24 januari 2011 23:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja!Gaaf!
![]()
![]()
![]()
En je verdient dat zo!!!
Welterusten Trevquote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar Lui ik ga
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Slaap lekker lieverdquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehhehehe daar heb ik niet van terug
en tnx
Ik ook bijna niemandquote:Op maandag 24 januari 2011 23:43 schreef Koen66 het volgende:
Whiskers is dus de enige grote onbekende eigenlijk
Ohja, en CRV heeft ook nog niemand gezien
Idd, die moeten nog geverifieerd wordenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:43 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:43 schreef Koen66 het volgende:
iddquote:Op maandag 24 januari 2011 23:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mij heeft ook niemand gezien.
Volgens mij ben jij wel terug te linken hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 23:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Stuuuuquote:
ik zie je iedere dagquote:Op maandag 24 januari 2011 23:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik heb nergens echt info staan over mezelf hier dus dat lijkt me niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel terug te linken hoor.
Ben er wel even geweest hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 23:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
StuuuuVandaag nog niet eerder gezien
Maar jij bent dan ook eenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hai Koenquote:
Door ouders bedoel je?quote:
jawel, was vanmiddag ff narrig door wat gezeik op werk, is alweer overquote:Op maandag 24 januari 2011 23:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hai KoenGaat het alweer wat beter enzo?
Joepiequote:Op maandag 24 januari 2011 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel, was vanmiddag ff narrig door wat gezeik op werk, is alweer over
quote:
ik hoef verder niets te weten maar dit is niet je eerste account toch?quote:
Kloptquote:Op maandag 24 januari 2011 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, we hebben het over KSC-ers die niemand ooit IRL gezien heeft
reactie op verkeerde post I assumequote:Op maandag 24 januari 2011 23:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
KloptMijn moeder is naar een feest en mijn vader denkt dat ik naar bed ben (die loopt niet zo vaak naaar boven als mijn moeder gelukkig
)
Aha, nou t'is denk ik wel logisch dat ik niet naar meetings en zo gaquote:Op maandag 24 januari 2011 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, we hebben het over KSC-ers die niemand ooit IRL gezien heeft
Wat draag jij dan als je in het ziekenhuis ligtquote:Op maandag 24 januari 2011 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er 35 jaar geleden voor het laatst een aan gehad
kloptquote:Op maandag 24 januari 2011 23:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aha, nou t'is denk ik wel logisch dat ik niet naar meetings en zo ga
Kan, mijn computer wisselt namen boven posts omquote:
Misschien ligt ie nooit in het ziekenhuisquote:Op maandag 24 januari 2011 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat draag jij dan als je in het ziekenhuis ligt
Wie weetquote:Op maandag 24 januari 2011 23:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien ligt ie nooit in het ziekenhuis
Ik heb nog nooit in het ziekenhuis gelegenquote:
Wel gezeten, maar niet voor mezelfquote:Op maandag 24 januari 2011 23:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen
Ik wel, zelfs hier in Londenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeh daar was toen wij in London waren zo'n spooky blauw licht in een van de kamersquote:
Blauw lichtquote:Op maandag 24 januari 2011 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeh daar was toen wij in London waren zo'n spooky blauw licht in een van de kamers
Jaa dat dacht ik dus ookquote:
Dat hoor ik hier ook steeds.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoef verder niets te weten maar dit is niet je eerste account toch?
Net zoals dit niet mijn eerste account is, alleen die van mij is publiek geheim
Geen idee wat dat zou kunnen zijn geweestquote:
denk dat je Nick een beetje Kloongedachtes oproeptquote:Op maandag 24 januari 2011 23:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat hoor ik hier ook steeds.
Leek op een op hol geslagen zonnebankquote:Op maandag 24 januari 2011 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee wat dat zou kunnen zijn geweest![]()
Ik wel, maar dat is al 25 jaar geleden.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
niet zo'n 1 of andere scanner ofzoquote:Op maandag 24 januari 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Leek op een op hol geslagen zonnebank
Dat zou kunnen natuurlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vond hem wel orgineel.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat je Nick een beetje Kloongedachtes oproept
Licht therapie wellichtquote:Op maandag 24 januari 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook nogquote:
de laatste keer dat ik in het ziekenhuis heb gelegen is nu precies 41 jaar geleden :Tquote:Op maandag 24 januari 2011 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat draag jij dan als je in het ziekenhuis ligt
Hoe laat moet je opstaan?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
OMFG over 8,5 uur gaat de bel alweer![]()
Lucky boy!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik in het ziekenhuis heb gelegen is nu precies 41 jaar geleden :T
over 5.5 uur gaat de wekker alweerquote:Op maandag 24 januari 2011 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
OMFG over 8,5 uur gaat de bel alweer![]()
Niet rot bedoeld maar na 11 jaar FOK! is een naam die jij hebt nou eenmaal ....quote:Op maandag 24 januari 2011 23:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat hoor ik hier ook steeds.
Uhm normaal sta ik om 8 uur opquote:
is ook wel origineel, maar dan nog denken we heeeel sterk aan eenquote:
Lekker hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 23:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm normaal sta ik om 8 uur opMaar nu eerste uur vrij dus ik denk om 10 voor 9 ofzo
Hahahaquote:Op maandag 24 januari 2011 23:58 schreef RockNijntje het volgende:
Morgen weer van 10.30 (of iets later) tot 11.20 op Fok
Ja, maar daar kies je zelf voorquote:
min associatie is wat minder fraai, maar ik vind kentekenplaat wel heel tof.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:58 schreef Koen66 het volgende:
Kentekenplaat klinkt als Bed en Deken
maar wel origineeel
Kloptquote:
Daar heb ik ook altijd wel veel moeite meequote:Op maandag 24 januari 2011 23:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
KloptKan gewoon niet eerder opstaan
ik ook maar ik moet welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik ook altijd wel veel moeite mee
Ik moet ook wel anders heb ik straks geen werk meerquote:
Wel makkelijk, mocht ik een ander account willen, dan heb ik nog een hele auto over om te gebruiken.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
min associatie is wat minder fraai, maar ik vind kentekenplaat wel heel tof.
Ik verbaas me wel dat het na 11 jaar FOK! nog beschikbaar was
Whiskersquote:
Zat ik nog maar op schoolquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:01 schreef RockNijntje het volgende:
Alleen twee Frans boeken, een schrift en gymspullen in mijn tasDat is lang geleden
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Whiskers....
We vroegen ons al af wanneer je zou komen!
Koen!quote:
Hoi lieverdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
POESSSSS, je hebt de brokjes gevonden
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Klopt toch dat een eng gat nauw is
ik ben parttime beschikbaarquote:Op maandag 24 januari 2011 23:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij bent al bezet
[..]
Ik zoek de laatste tijd eigenlijk alleen maar naar boeken en naar problemen met m'n ereader
Ik ben ook moe en baal van mezelf dat ik nog steeds wakker benquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben eigenlijk best moeMaar heb zóóóó geen zin om te slapen
whiskersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Hier ben ik dan (ff, want ik wil het niet te laat maken)![]()
en je laadt een DVD?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
Mijn computer is aan het downloaden met de verbluffende snelheid van ongeveer 1 kb/s![]()
Ik zit nog net niet te wachten tot iemand de telefoon oppakt en de verbinding er dus uit klapt.
Nouja, ik ben vaak wakker tot 01.00 ofzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ook moe en baal van mezelf dat ik nog steeds wakker ben
Nee, dat is nauw.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Klopt toch dat een eng gat nouw is
Dat is waarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, ik ben vaak wakker tot 01.00 ofzoDus dan maakt het niet uit wat ik doe, of ik nou in bed lig of Fok...
Wisselend zoals gewoonlijk de laatste tijd.. Afleiding helptquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
En hoe gaat het vandaag met ons draaideurpoesje
Vanmorgen matig, kon het gewoon niet volhouden om niet lang op bed te gaan liggen, wel geprobeerd.quote:
Echt waar??quote:
Blijf je de hele nacht?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar
Mijn wekker gaat om 6.15 dus mag wel opschieten
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vanmorgen matig, kon het gewoon niet volhouden om niet lang op bed te gaan liggen, wel geprobeerd.
Maar net lekker wezen wokken en een best wel leuke film gezien.
Wuuuuuutttttt.... dat zegt de afgelopen 7 minuten dan ook weer niemandquote:
tnx!!quote:
Allemaal lekkere (suiker)taartjesquote:
Nee joh, ik ben kapot, ben in een slechte bui en moet naar bed. Ben al dagen in een slechte bui gek genoegquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben kapot, ben in een slechte bui en moet naar bed. Ben al dagen in een slechte bui gek genoeg
Vertel..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tnx!!
lekker met kadootje aan het spelen
Jij mag niet meer raden!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Allemaal lekkere (suiker)taartjes![]()
Gefeliciteerd.
31 neem ik aan
MacBook Airquote:
Leuk hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tnx!!
tot nu toe wel goed.......quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wisselend zoals gewoonlijk de laatste tijd.. Afleiding helpt![]()
Hoestie met jou vandaag?
Ik zag je er ook niet voor aan om zo'n aanslag op je lichaam te plegenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben kapot, ben in een slechte bui en moet naar bed. Ben al dagen in een slechte bui gek genoeg
zo zat ik in 1999 ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
Mijn computer is aan het downloaden met de verbluffende snelheid van ongeveer 1 kb/s![]()
Ik zit nog net niet te wachten tot iemand de telefoon oppakt en de verbinding er dus uit klapt.
dit geeft wel interessante associatiesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tnx!!
GEFELICITEERDquote:
Dat zou ik echt niet kunnenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zag je er ook niet voor aan om zo'n aanslag op je lichaam te plegen
Sexcetera stond ook aanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit geeft wel interessante associaties
Whaha ik welquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk hoor
Wat voor kadootjes als ik zo brutaal en nieuwsgierig mag zijn![]()
quote:
Hmmmmz, ik heb geen idee. Ben misschien niet eens zozeer alleen maar in een kut stemming maar meer dat ik gewoon niet weet wat ik allemaal wil en/of verwacht van het leven zeg maar. Oh fuck it, ik ga dit ook allemaal hier niet posten ookquote:
Wat heb je gekregen danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tnx!!
Ik wel als ik de volgende dag de hele dag kan slapen en dus niet hoef te werkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whaha ik wel(Laatste vakantie
)
Bier en tieten!!quote:
The Tourist met Depp en Jolie in de hoofdrol. Zeker niet onaardig. Geen topfilm, maar ook geenquote:
Aah okequote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wel als ik de volgende dag de hele dag kan slapen en dus niet hoef te werken
Gut, het begint een collectief iets te wordenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmmz, ik heb geen idee. Ben misschien niet eens zozeer alleen maar in een kut stemming maar meer dat ik gewoon niet weet wat ik allemaal wil en/of verwacht van het leven zeg maar. Oh fuck it, ik ga dit ook allemaal hier niet posten ook![]()
Bestaat dat nogquote:
~quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Bier en tieten!!
*gaat d'rmee naar bed sleuren
*
kadootje nr 2
mja.. wilde een iPad, maar had ook een laptop nodig..quote:
Geniet van kado #2quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Bier en tieten!!
*
kadootje nr 2
Mooi hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. wilde een iPad, maar had ook een laptop nodig..
dus.. voila
fijn licht!
Ik ben ook zo wegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:11 schreef RockNijntje het volgende:
Weet niet of ik het nieuwe deel nog haal![]()
Ik blijf nog tot het nieuwe deelquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Bier en tieten!!
*
kadootje nr 2
Welterusten en fijne verjaardag Barquote:
'Slaap' lekker en tot morgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |