Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
en bij 300 ging de topic op slotquote:Op maandag 24 januari 2011 23:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
dat zag ik maar jouw post staat niet in mijn scherm
![]()
Niet doen, pgr...quote:
Je maakt jezelf al duidelijk genoeg. Het interesseert mij werkelijk geen ene flikker of jij me nu wel of niet mag maar je bent nu gewoon zielig bezig met je opmerkingen. Maar goed, je zal het wel nodig hebben om je beter te voelen ofzoquote:Op maandag 24 januari 2011 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat ze die kloons moeten negeren. Dat werkt beter dan erover lopen jankballen.
die zal zo wel komenquote:
5 februariquote:Op maandag 24 januari 2011 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet doen, pgr...
Denk aan aankomend weekend, of aan het weekend daarna ofzo!
Geniet ervan, kerel en slaap lekker straksquote:Op maandag 24 januari 2011 23:13 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik neem mijn laatste drankje en ga naar mijn nest
Volgende week zul je nog meer rust hebbenquote:
Ik hoop dat ik dan weer aan het werk benquote:Op maandag 24 januari 2011 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgende week zul je nog meer rust hebben
Ik hoop met je mee kerelquote:Op maandag 24 januari 2011 23:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan weer aan het werk ben
trusten stuartquote:Op maandag 24 januari 2011 23:13 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik neem mijn laatste drankje en ga naar mijn nest
quote:
Ik moet nog wel eerst mijn blikje opdrinken natuurlijkquote:
Pleasure! Hoe is het nu met je rib?quote:
Als het aan de kat lagquote:Op maandag 24 januari 2011 23:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien moet je niet alleen poes gebruiken
Ik doe ook maar een poging hoor, probeer jij het anders eensquote:Op maandag 24 januari 2011 23:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien moet je niet alleen poes gebruiken
Gaat, ik hoop morgen ook nog want ben bijna door mijn pijnstillers heenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pleasure! Hoe is het nu met je rib?
dat is waarquote:Op maandag 24 januari 2011 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet nog wel eerst mijn blikje opdrinken natuurlijk
Waar komt deze vandaanquote:Op maandag 24 januari 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
Maar kan dat zonder verder gekissebis..
KSC is mijn afleiding, een van de weinige topics waar ik niet wil modden enzo..
En ik wil gewoon ff blij zijn met mijn keyboard..
Tnx for the peace enzo
wij diehards blijven nog wel hierquote:
Moet ik dan maar elke dag aanhoren dat ik een trol account ben? Je bent niet de enige voor wie KSC een stuk afleiding is hoor. Goed, ik ben niet de meest serieuze user hier, houdt een en ander wellicht in balans. Bovendien is het niet alleen maar bullshit wat ik post. Ik vind dat soort opmerkingen na vele malen gelezen te hebben wel een keer vervelend worden.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
Maar kan dat zonder verder gekissebis..
KSC is mijn afleiding, een van de weinige topics waar ik niet wil modden enzo..
En ik wil gewoon ff blij zijn met mijn keyboard..
Tnx for the peace enzo
koenquote:
eindhoven tochquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:22 schreef Pien85 het volgende:
Waarom vraagt google ads mij constant of ik een russisch meisje wil?
Vanwege je klachten over een bepaald gespreksonderwerp, denk ikquote:Op maandag 24 januari 2011 23:22 schreef Pien85 het volgende:
misschien wil je dat wel in je onderbewustzijnquote:Op maandag 24 januari 2011 23:22 schreef Pien85 het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:22 schreef Pien85 het volgende:
Nog even, morgen vroeg beginnenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij diehards blijven nog wel hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |