Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
3xpquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
3xp
*Level Up!*
*Achievement unlocked, "Get the LaPo 10.000x"*
Het ruikt niet eens lekkerquote:Op maandag 24 januari 2011 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
check die met Guiness dan
Guinnessquote:Op maandag 24 januari 2011 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
check die met Guiness dan
*sluit aanquote:
een brits ken ik dan weer welquote:
you speak-a my languagequote:Op maandag 24 januari 2011 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
He just smiled and gave me a Vegemitetm sandwich
ik welquote:
Dank meneer GF. Zal de OP even doenquote:
En erg vies.quote:
Ervaring meequote:Op maandag 24 januari 2011 22:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een brits ken ik dan weer wel
das een slaap bank in de bak
heb ik gehoord
Dus het is heel zout?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En erg vies.
Je kent Maggi voor in de soep? Een paar druppeltjes? Dat, iets dikker, voor op brood. DONT mix up with appelstroop. VERY dangerous.
Ik vind het ook smerigquote:Op maandag 24 januari 2011 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En erg vies.
Je kent Maggi voor in de soep? Een paar druppeltjes? Dat, iets dikker, voor op brood. DONT mix up with appelstroop. VERY dangerous.
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
toen ik laatst marmite op mijn kaas had en Thijs dat zag, zei hij: mama, kaas met bloed, BAH!
ik heb wel eens vast gezetenquote:
ja mamaquote:Op maandag 24 januari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
toen ik laatst marmite op mijn kaas had en Thijs dat zag, zei hij: mama, kaas met bloed, BAH!
hmhm.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb wel eens vast gezeten
maar dat was vrijwillig als test
Zeker nadat de FBI of zo bij je op de stoep stondquote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
TMIquote:
ik nietquote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
EN justitiequote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmhm.
dat is wat de rest van de wereld gelooft?
die heb ik een paar jaar later ontmoet, beroeps matigquote:Op maandag 24 januari 2011 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker nadat de FBI of zo bij je op de stoep stond
Ik heb ook een keer een uur vast gezeten geloof ikquote:
Hoezo, moest je even de site van hun testen of zoquote:Op maandag 24 januari 2011 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
EN justitie![]()
als test, hij was veilig
[..]
die heb ik een paar jaar later ontmoet, beroeps matig
Ferrariquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Thijs heeft echt precies door hoe de wereld in elkaar zit
Kon je de wc deur niet meer open krijgen?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer een uur vast gezeten geloof ik
Nee, ik had gevochtenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kon je de wc deur niet meer open krijgen?
En opa gaf wel toequote:Op maandag 24 januari 2011 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
vandaag bij opa en oma:
ooooooooooooooooooomaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?![]()
dvdtje van Nijntje kijken?
Oma: nee, dat dacht ik niet!
Thijs: jaaaaa, dat dacht ik wel!
toch ging er geen dvdtje aan...
opa komt binnen...
oooooooooooooooooooooooopaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?![]()
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
vandaag bij opa en oma:
ooooooooooooooooooomaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?![]()
dvdtje van Nijntje kijken?
Oma: nee, dat dacht ik niet!
Thijs: jaaaaa, dat dacht ik wel!
toch ging er geen dvdtje aan...
opa komt binnen...
oooooooooooooooooooooooopaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?![]()
Mja, je had een drukke week he?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Opzich wel goed
Maar nu al moe, en de week moet nog beginnen
Ik vind dat wel zielig voor Sympquote:
nieuw bureau, of je kon uitbreken. nou, neequote:Op maandag 24 januari 2011 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo, moest je even de site van hun testen of zo
Jep, elke week eigenlijk wel, maar deze week nog net wat extra.quote:
Dus als vlugge japie laterna wel naar buiten kon wandelen als dat nog niet de bedoeling was, was jij goed de sjaak geweest?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nieuw bureau, of je kon uitbreken. nou, nee
en de FBI was voor een opleiding
ik sta nog steeds ergens in een database![]()
Neequote:
Kan best wel, moet je even wat meer tijd hebbenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nieuw bureau, of je kon uitbreken. nou, nee
en de FBI was voor een opleiding
ik sta nog steeds ergens in een database![]()
Trusten Wokquote:Op maandag 24 januari 2011 22:14 schreef wel.o.k het volgende:
look at the time![]()
tijd voor knuffelboekje
Dan hoop ik voor je dat dat doorgaat van het weekendquote:Op maandag 24 januari 2011 22:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jep, elke week eigenlijk wel, maar deze week nog net wat extra.
Hopelijk van het weekend wat leuks doen
Ooooow, maar dat is ook leukquote:
ik kom al!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:14 schreef wel.o.k het volgende:
look at the time![]()
tijd voor knuffelboekje
de test was niet officieel, was als rondleidingquote:Op maandag 24 januari 2011 22:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus als vlugge japie laterna wel naar buiten kon wandelen als dat nog niet de bedoeling was, was jij goed de sjaak geweest?
Latersquote:
Das wel heel snel hequote:
We hebben het wel over wok hequote:
quote:
Mister Hurricane...quote:Op maandag 24 januari 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We hebben het wel over wok he
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:18 schreef wel.o.k het volgende:
zo rot als de avond begon, zo mooi eindigt hij
![]()
je bent te lief voor deze wereld
Die stofwolken ontstaan niet uit het niets, hequote:
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die stofwolken ontstaan niet uit het niets, he
Jamaar, dan nogquote:Op maandag 24 januari 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We hebben het wel over wok he
in dat geval lees ik deze ook nog voor:quote:Op maandag 24 januari 2011 22:20 schreef wel.o.k het volgende:
voorlezen uit knuffelboekje
jou verhaaltjes zijn veel leuker dan wat ik vandaag heb aangehoord
Na een boel keer op een dag stuift het wel jaquote:Op maandag 24 januari 2011 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die stofwolken ontstaan niet uit het niets, he
Gaaf. Wil ik ook wel heen eigkquote:Op maandag 24 januari 2011 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
De HmH, hij heeft meerdere shows daar
dat is het stof onder het bedquote:Op maandag 24 januari 2011 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Na een boel keer op een dag stuift het wel ja.
trustenquote:
Helaas, tijd delenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:23 schreef crv het volgende:
zo ik heb me afgemeld
Morgen komt het vrouwtje weer![]()
Maar dan ben ik ook elijk veel minder online
Geniet van je Douchequote:
in het zwenbadquote:
Of het poeder uit jouw blauwgerukte zaadkanonquote:
Mag zij doenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of het poeder uit jouw blauwgerukte zaadkanon
wel bijzonder dat jij de details kent Flashquote:Op maandag 24 januari 2011 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of het poeder uit jouw blauwgerukte zaadkanon
trusten suikertjequote:
Zwarte magiequote:Op maandag 24 januari 2011 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Raaaarrrrrrr bij min post stond echt 301, dus ging ik er vanuit dat ik de lapo had...
En nu is het opeens 302
sweet dreams wokquote:
dat vroeg ik me dus ook afquote:
trustenquote:
Trusten Wokquote:
Iets met de auto updatequote:Op maandag 24 januari 2011 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Raaaarrrrrrr bij min post stond echt 301, dus ging ik er vanuit dat ik de lapo had...
En nu is het opeens 302
Ach ja, ben er nog nooit geweestquote:Op maandag 24 januari 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat vroeg ik me dus ook af![]()
Ahoy
HMHquote:Op maandag 24 januari 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat vroeg ik me dus ook af![]()
Ahoy
ik had het laatst bij 300quote:Op maandag 24 januari 2011 22:27 schreef Symphonic het volgende:
En nu is het opeens 302
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
Nouhouhou![]()
Poesie is heel mager, en kalig en met gekke bobbels
friemelquote:
Hoi CRVquote:
Ik had de lapo in het vorige topic (zelfs na een keer F5 op pagina 7 en nu opeens staat de post van Stu ertussenquote:
www.sbb.chquote:Op maandag 24 januari 2011 22:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi CRV![]()
gelijk ff een vraagje......
Weet jij toevallig wat een treinreisje vanuit basel naar Nederland kost ?
Ben maar blj als je dat stadium nooit bereiktquote:Op maandag 24 januari 2011 22:27 schreef crv het volgende:
[..]
wel bijzonder dat jij de details kent Flash
vond je het niet heel rustig?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had de lapo in het vorige topic (zelfs na een keer F5 op pagina 7 en nu opeens staat de post van Stu ertussen
Weird things happen hier op FOK!
dat gebeurt soms, dus ik kijk nergens meer van opquote:Op maandag 24 januari 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vond je het niet heel rustig?
Kan je ook nakijken via ns hi speed, is niet zo heel veel hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 22:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi CRV![]()
gelijk ff een vraagje......
Weet jij toevallig wat een treinreisje vanuit basel naar Nederland kost ?
Poessie is uhm..uhm..10? Denk ik. Uit Asilië, dan weet je het nooit zekerquote:Op maandag 24 januari 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zowaar dat ik daar deze keer eerst aan dacht
Is poessie oud?
in dat geval ff ontwormen en vlooiendruppels gevenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Poessie is uhm..uhm..10? Denk ik. Uit Asilië, dan weet je het nooit zeker
ook gezwel-achtige bobbels?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in dat geval ff ontwormen en vlooiendruppels geven
grote kans dat het over gaat. Klinkt als een wormenkwaal
Soms werkt de updater niet goed, en vergeet hij een post mee te nemen... heb ik ook al eens gehad.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:27 schreef Symphonic het volgende:
En nu is het opeens 302
Daar heb ik wel eens vaker last vanquote:Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Soms werkt de updater niet goed, en vergeet hij een post mee te nemen... heb ik ook al eens gehad.
was het lekker?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:35 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, mijn oren zijn heel rood en warm![]()
Hoiiiiquote:Op maandag 24 januari 2011 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Piep!Wanneer ging je nou naar de da ST?
![]()
Moet ik mee?
Klopt, de ICEquote:Op maandag 24 januari 2011 22:35 schreef crv het volgende:
Hmm op de SBB site moet je je registreren. kun je dan net zo goed even zelf doen.
Er is een rechstreekse verbinding met Utrecht
Hai lieverdquote:
ja, ga ik ookquote:Op maandag 24 januari 2011 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee daar zou ik ff mee naar de DA gaan..
Ik bel ze morgen, ik denk dat ik dan donderdag of vrijdag ga..en ik denk dat ik maar even alleen gaquote:Op maandag 24 januari 2011 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Piep!Wanneer ging je nou naar de da ST?
![]()
Moet ik mee?
* suikertaartje gooit een blusdekentje over Stu heenquote:
GMTAquote:Op maandag 24 januari 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje gooit een blusdekentje over Stu heen
Ik snap er niets vanquote:Op maandag 24 januari 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje gooit een blusdekentje over Stu heen
Okee!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ga ik ook
[..]
Ik bel ze morgen, ik denk dat ik dan donderdag of vrijdag ga..en ik denk dat ik maar even alleen ga
Jaquote:Op maandag 24 januari 2011 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee!Als ik iets kan doen dan roep je maar ja?
Hoe dat zo?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfffffffff morgen een druk dagje
Lekker, dankjequote:Op maandag 24 januari 2011 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland pist Stu uit
Scheelt me ook een keer lopen naar de plee
Ik gok op nuttige agressie?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
Sym?
Wat is instrumentele agressie nou echt?
ik was al aan het kijken, beetje ingewikkelde site.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:35 schreef crv het volgende:
Hmm op de SBB site moet je je registreren. kun je dan net zo goed even zelf doen.
Er is een rechstreekse verbinding met Utrecht
Kijk anders op NS hispeed, staat het ook wel opquote:Op maandag 24 januari 2011 22:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik was al aan het kijken, beetje ingewikkelde site.
Ja, dat ging ik doen, inderdaadquote:
agressie met het doel om iemand te triggeren en uit de tent te lokkenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
Sym?
Wat is instrumentele agressie nou echt?
Nah, heb geen koorts volgens mij. Ik klaag weer om niets denk ikquote:
Zal ik eens doen, sbb geeft geen preis opquote:Op maandag 24 januari 2011 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk anders op NS hispeed, staat het ook wel op
Daar heb je dus ook niks aanquote:Op maandag 24 januari 2011 22:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zal ik eens doen, sbb geeft geen preis op![]()
reserveren vertellen ze over 48 uur wat het gaat kosten, bestellen vertellen ze je de prijs over 24 uur
Ja, of selectief aan het negerenquote:
Ook ik ga niet al te laat. Ben nu al moequote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:47 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga nu toch maar slapen, veels te moe. En anders lig ik toch alleen maar te denken.
Truste Pgrquote:Op maandag 24 januari 2011 22:47 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga nu toch maar slapen, veels te moe. En anders lig ik toch alleen maar te denken.
NS zegt 84 euro enkele reisquote:
truste kerelquote:Op maandag 24 januari 2011 22:47 schreef pgrferrari het volgende:
boodschappen doen in eindhoven en als ik terug kom kan ik in de club een nieuwe staantafel makenquote:
laptop gaat ook mee, moet nog ff zakelijk iets doen voor t slapen gaanquote:
trusten miniquote:Op maandag 24 januari 2011 22:47 schreef pgrferrari het volgende:
Dat is dan wel snel dat het moet gebeuren, ik kon een retourtje milaan voor 58 euro boeken, oke wel een tijd van te vorenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
NS zegt 84 euro enkele reis![]()
Das ook niet voor niets , maar ik kan er niet voor op-en-neer rijden
Staantafel maken? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Hoe lang is het rijden naar Eindhoven voor jequote:Op maandag 24 januari 2011 22:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
boodschappen doen in eindhoven en als ik terug kom kan ik in de club een nieuwe staantafel maken
trusten alvast koenquote:
Wat goedkoopquote:Op maandag 24 januari 2011 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is dan wel snel dat het moet gebeuren, ik kon een retourtje milaan voor 58 euro boeken, oke wel een tijd van te voren
een tafel ongeveer zo hoog als een bar.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Staantafel maken? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Hoe lang is het rijden naar Eindhoven voor je
flitserquote:
schei even uit over die klonen jaquote:Op maandag 24 januari 2011 22:51 schreef Koen66 het volgende:
Bed en Deken ook niet meer gesignaleerd
Aha, ik begrijp het. Had al zo'n vermoeden met die tafel. Nou, succes maar morgen met je drukke dag. Hoop dat je goed slaapt vannachtquote:Op maandag 24 januari 2011 22:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een tafel ongeveer zo hoog als een bar.
ligt eraan of het druk is maar ongeveer 3 kwartier
Slaap lekker suikersnoetjequote:Op maandag 24 januari 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat ging ik doen, inderdaad![]()
Fijn dromen![]()
Ik ben blij van ookquote:Op maandag 24 januari 2011 22:51 schreef Koen66 het volgende:
Bed en Deken ook niet meer gesignaleerd
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
schei even uit over die klonen ja
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Leuk manquote:Op maandag 24 januari 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Zo ik ff iets leuks gekocht voor mezelf.
Mijn eigen keyboard is stuk en maken gaat 1000 euro kosten en die heb ik ff niet
[TK] Yamaha PSR-4000 keyboard
ik moet dus morgen een poot in de grond vastzetten en dan de ene kant van het blad vastzetten aan de muur is een half uur werk als alles mee zitquote:Op maandag 24 januari 2011 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha, ik begrijp het. Had al zo'n vermoeden met die tafel. Nou, succes maar morgen met je drukke dag. Hoop dat je goed slaapt vannacht
Voor de instrumentale agressie?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Mijn eigen keyboard is stuk en maken gaat 1000 euro kosten en die heb ik ff niet
Zo op zijn tijd voor je zelf een kadotje kopen mag bestquote:Op maandag 24 januari 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
dat is een koopjequote:Op maandag 24 januari 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Oooh, het moet dus een flink grote tafel zijn?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet dus morgen een poot in de grond vastzetten en dan de ene kant van het blad vastzetten aan de muur is een half uur werk als alles mee zit
quote:
valt mee 70 bij 130quote:Op maandag 24 januari 2011 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, het moet dus een flink grote tafel zijn?
Dan moet je ook klagen over die andere.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Waar ga je die plaatsen H?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet dus morgen een poot in de grond vastzetten en dan de ene kant van het blad vastzetten aan de muur is een half uur werk als alles mee zit
dat doe ik dan ook welquote:Op maandag 24 januari 2011 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je ook klagen over die andere.
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je ook klagen over die andere.
bij de dansvloer.quote:
Slimquote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij de dansvloer.
daar waar nou de bank staat.
kussentje, matras, wants, plasgoot, armoedzaaier, kentekenplaat, niet.o.k, schoonOA, miljonair, MPzachteG, certificaat, henkvandentillaart, etc., enz.quote:
scheelt weer ruimte en is makkelijker bij het poetsenquote:
De ene is lang niet zo erg als de anderequote:Op maandag 24 januari 2011 22:58 schreef MPG het volgende:
[..]
kussentje, matras, wants, plasgoot, armoedzaaier, kentekenplaat, niet.o.k, schoonOA, miljonair, MPzachteG, certificaat, henkvandentillaart, etc., enz.
ANthonieVanLeeuwenhoek en die natte snol van hemquote:Op maandag 24 januari 2011 22:58 schreef MPG het volgende:
[..]
kussentje, matras, wants, plasgoot, armoedzaaier, kentekenplaat, niet.o.k, schoonOA, miljonair, MPzachteG, certificaat, henkvandentillaart, etc., enz.
Van dat rijtje heb ik er maar 2 ooit gezienquote:Op maandag 24 januari 2011 22:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, die ookquote:Op maandag 24 januari 2011 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ANthonieVanLeeuwenhoek en die natte snol van hem
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijquote:Op maandag 24 januari 2011 23:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Van dat rijtje heb ik er maar 2 ooit gezien, waarvan 1 dus regelmatig tegenwoordig
D'r zat een tijdje geleden nog zo'n overdreven irritantje die over dbbt luldequote:Op maandag 24 januari 2011 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ANthonieVanLeeuwenhoek en die natte snol van hem
Neequote:
Ja, ik weet het ook niet, ik word al dagen beschuldigd van het zijn van een kloon.quote:
Dat heb ik nou ook altijdquote:Op maandag 24 januari 2011 23:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook niet, ik word al dagen beschuldigd van het zijn van een kloon.
Boejje, het hort erbijquote:Op maandag 24 januari 2011 23:03 schreef Stuart het volgende:
Hoe triest kunnen mensen zijn met al hun kloontjes
Eentje om te rellen moet toch kunnenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:03 schreef Stuart het volgende:
Negeren, des te eerder is de lol er weer vanafquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eentje om te rellen moet toch kunnen
sommige willen/kunnen hun ouwe account niet meer gebruikenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:03 schreef Stuart het volgende:
He getver! Je ligt toch niet te piekeren he?quote:
U got mequote:Op maandag 24 januari 2011 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net of je Stu z'n permissie ergens bij nodig hebt
De post die TKP hier quote staat niet in mijn lijstquote:Op maandag 24 januari 2011 23:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook niet, ik word al dagen beschuldigd van het zijn van een kloon.
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Negeren, des te eerder is de lol er weer vanaf.
Held, anders ga je even iedereen die op mij reageert laten weten dat ze mij moeten negeren. Kneusquote:Op maandag 24 januari 2011 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Negeren, des te eerder is de lol er weer vanaf.
hij quote mijquote:Op maandag 24 januari 2011 23:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
De post die TKP hier quote staat niet in mijn lijst![]()
![]()
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:06 schreef MPG het volgende:
[..]
He getver! Je ligt toch niet te piekeren he?
Nee, net alsof ik geen mening mag hebbenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net of je Stu z'n permissie ergens bij nodig hebt
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
De post die TKP hier quote staat niet in mijn lijst![]()
![]()
Dat zeg ik nietquote:Op maandag 24 januari 2011 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Held, anders ga je even iedereen die op mij reageert laten weten dat ze mij moeten negeren. Kneus
Dat is iets heel anders dan denken leuk te zijn met een zooi kut kloontjesquote:Op maandag 24 januari 2011 23:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sommige willen/kunnen hun ouwe account niet meer gebruiken
truequote:Op maandag 24 januari 2011 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders dan denken leuk te zijn met een zooi kut kloontjes
knapquote:Op maandag 24 januari 2011 23:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
dat zag ik maar jouw post staat niet in mijn scherm
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |