Dus het is heel zout?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En erg vies.
Je kent Maggi voor in de soep? Een paar druppeltjes? Dat, iets dikker, voor op brood. DONT mix up with appelstroop. VERY dangerous.
Ik vind het ook smerigquote:Op maandag 24 januari 2011 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En erg vies.
Je kent Maggi voor in de soep? Een paar druppeltjes? Dat, iets dikker, voor op brood. DONT mix up with appelstroop. VERY dangerous.
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
toen ik laatst marmite op mijn kaas had en Thijs dat zag, zei hij: mama, kaas met bloed, BAH!
ik heb wel eens vast gezetenquote:
ja mamaquote:Op maandag 24 januari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
toen ik laatst marmite op mijn kaas had en Thijs dat zag, zei hij: mama, kaas met bloed, BAH!
hmhm.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb wel eens vast gezeten
maar dat was vrijwillig als test
Zeker nadat de FBI of zo bij je op de stoep stondquote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
TMIquote:
ik nietquote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
EN justitiequote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmhm.
dat is wat de rest van de wereld gelooft?
die heb ik een paar jaar later ontmoet, beroeps matigquote:Op maandag 24 januari 2011 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker nadat de FBI of zo bij je op de stoep stond
Ik heb ook een keer een uur vast gezeten geloof ikquote:
Hoezo, moest je even de site van hun testen of zoquote:Op maandag 24 januari 2011 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
EN justitie![]()
als test, hij was veilig
[..]
die heb ik een paar jaar later ontmoet, beroeps matig
Ferrariquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Thijs heeft echt precies door hoe de wereld in elkaar zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |