quote:Op maandag 24 januari 2011 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
Nouhouhou![]()
Poesie is heel mager, en kalig en met gekke bobbels
friemelquote:
Hoi CRVquote:
Ik had de lapo in het vorige topic (zelfs na een keer F5 op pagina 7 en nu opeens staat de post van Stu ertussenquote:
www.sbb.chquote:Op maandag 24 januari 2011 22:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi CRV![]()
gelijk ff een vraagje......
Weet jij toevallig wat een treinreisje vanuit basel naar Nederland kost ?
Ben maar blj als je dat stadium nooit bereiktquote:Op maandag 24 januari 2011 22:27 schreef crv het volgende:
[..]
wel bijzonder dat jij de details kent Flash
vond je het niet heel rustig?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had de lapo in het vorige topic (zelfs na een keer F5 op pagina 7 en nu opeens staat de post van Stu ertussen
Weird things happen hier op FOK!
dat gebeurt soms, dus ik kijk nergens meer van opquote:Op maandag 24 januari 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vond je het niet heel rustig?
Kan je ook nakijken via ns hi speed, is niet zo heel veel hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 22:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi CRV![]()
gelijk ff een vraagje......
Weet jij toevallig wat een treinreisje vanuit basel naar Nederland kost ?
Poessie is uhm..uhm..10? Denk ik. Uit Asilië, dan weet je het nooit zekerquote:Op maandag 24 januari 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zowaar dat ik daar deze keer eerst aan dacht
Is poessie oud?
in dat geval ff ontwormen en vlooiendruppels gevenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Poessie is uhm..uhm..10? Denk ik. Uit Asilië, dan weet je het nooit zeker
ook gezwel-achtige bobbels?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in dat geval ff ontwormen en vlooiendruppels geven
grote kans dat het over gaat. Klinkt als een wormenkwaal
Soms werkt de updater niet goed, en vergeet hij een post mee te nemen... heb ik ook al eens gehad.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Raaaarrrrrrr bij min post stond echt 301, dus ging ik er vanuit dat ik de lapo had...
En nu is het opeens 302
Daar heb ik wel eens vaker last vanquote:Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Soms werkt de updater niet goed, en vergeet hij een post mee te nemen... heb ik ook al eens gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |