was het lekker?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:35 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, mijn oren zijn heel rood en warm![]()
Hoiiiiquote:Op maandag 24 januari 2011 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Piep!Wanneer ging je nou naar de da ST?
![]()
Moet ik mee?
Klopt, de ICEquote:Op maandag 24 januari 2011 22:35 schreef crv het volgende:
Hmm op de SBB site moet je je registreren. kun je dan net zo goed even zelf doen.
Er is een rechstreekse verbinding met Utrecht
Hai lieverdquote:
ja, ga ik ookquote:Op maandag 24 januari 2011 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee daar zou ik ff mee naar de DA gaan..
Ik bel ze morgen, ik denk dat ik dan donderdag of vrijdag ga..en ik denk dat ik maar even alleen gaquote:Op maandag 24 januari 2011 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Piep!Wanneer ging je nou naar de da ST?
![]()
Moet ik mee?
* suikertaartje gooit een blusdekentje over Stu heenquote:
GMTAquote:Op maandag 24 januari 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje gooit een blusdekentje over Stu heen
Ik snap er niets vanquote:Op maandag 24 januari 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje gooit een blusdekentje over Stu heen
Okee!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ga ik ook
[..]
Ik bel ze morgen, ik denk dat ik dan donderdag of vrijdag ga..en ik denk dat ik maar even alleen ga
Jaquote:Op maandag 24 januari 2011 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee!Als ik iets kan doen dan roep je maar ja?
Hoe dat zo?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfffffffff morgen een druk dagje
Lekker, dankjequote:Op maandag 24 januari 2011 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland pist Stu uit
Scheelt me ook een keer lopen naar de plee
Ik gok op nuttige agressie?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
Sym?
Wat is instrumentele agressie nou echt?
ik was al aan het kijken, beetje ingewikkelde site.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:35 schreef crv het volgende:
Hmm op de SBB site moet je je registreren. kun je dan net zo goed even zelf doen.
Er is een rechstreekse verbinding met Utrecht
Kijk anders op NS hispeed, staat het ook wel opquote:Op maandag 24 januari 2011 22:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik was al aan het kijken, beetje ingewikkelde site.
Ja, dat ging ik doen, inderdaadquote:
agressie met het doel om iemand te triggeren en uit de tent te lokkenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
Sym?
Wat is instrumentele agressie nou echt?
Nah, heb geen koorts volgens mij. Ik klaag weer om niets denk ikquote:
Zal ik eens doen, sbb geeft geen preis opquote:Op maandag 24 januari 2011 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk anders op NS hispeed, staat het ook wel op
Daar heb je dus ook niks aanquote:Op maandag 24 januari 2011 22:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zal ik eens doen, sbb geeft geen preis op![]()
reserveren vertellen ze over 48 uur wat het gaat kosten, bestellen vertellen ze je de prijs over 24 uur
Ja, of selectief aan het negerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |