ik hoef verder niets te weten maar dit is niet je eerste account toch?quote:
Kloptquote:Op maandag 24 januari 2011 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, we hebben het over KSC-ers die niemand ooit IRL gezien heeft
reactie op verkeerde post I assumequote:Op maandag 24 januari 2011 23:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
KloptMijn moeder is naar een feest en mijn vader denkt dat ik naar bed ben (die loopt niet zo vaak naaar boven als mijn moeder gelukkig
)
Aha, nou t'is denk ik wel logisch dat ik niet naar meetings en zo gaquote:Op maandag 24 januari 2011 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, we hebben het over KSC-ers die niemand ooit IRL gezien heeft
Wat draag jij dan als je in het ziekenhuis ligtquote:Op maandag 24 januari 2011 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er 35 jaar geleden voor het laatst een aan gehad
kloptquote:Op maandag 24 januari 2011 23:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aha, nou t'is denk ik wel logisch dat ik niet naar meetings en zo ga
Kan, mijn computer wisselt namen boven posts omquote:
Misschien ligt ie nooit in het ziekenhuisquote:Op maandag 24 januari 2011 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat draag jij dan als je in het ziekenhuis ligt
Wie weetquote:Op maandag 24 januari 2011 23:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien ligt ie nooit in het ziekenhuis
Ik heb nog nooit in het ziekenhuis gelegenquote:
Wel gezeten, maar niet voor mezelfquote:Op maandag 24 januari 2011 23:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen
Ik wel, zelfs hier in Londenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeh daar was toen wij in London waren zo'n spooky blauw licht in een van de kamersquote:
Blauw lichtquote:Op maandag 24 januari 2011 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeh daar was toen wij in London waren zo'n spooky blauw licht in een van de kamers
Jaa dat dacht ik dus ookquote:
Dat hoor ik hier ook steeds.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoef verder niets te weten maar dit is niet je eerste account toch?
Net zoals dit niet mijn eerste account is, alleen die van mij is publiek geheim
Geen idee wat dat zou kunnen zijn geweestquote:
denk dat je Nick een beetje Kloongedachtes oproeptquote:Op maandag 24 januari 2011 23:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat hoor ik hier ook steeds.
Leek op een op hol geslagen zonnebankquote:Op maandag 24 januari 2011 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee wat dat zou kunnen zijn geweest![]()
Ik wel, maar dat is al 25 jaar geleden.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
niet zo'n 1 of andere scanner ofzoquote:Op maandag 24 januari 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Leek op een op hol geslagen zonnebank
Dat zou kunnen natuurlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Leek op een op hol geslagen zonnebank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |