nee, als ik denk een half uur weg te blijven kan ik beter een veiligheidsmarge gaan inbouwenquote:
ik spreek niemand in het bijzonder aan en wijs naar niemand...quote:Op maandag 24 januari 2011 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet ik dan maar elke dag aanhoren dat ik een trol account ben? Je bent niet de enige voor wie KSC een stuk afleiding is hoor. Goed, ik ben niet de meest serieuze user hier, houdt een en ander wellicht in balans. Bovendien is het niet alleen maar bullshit wat ik post. Ik vind dat soort opmerkingen na vele malen gelezen te hebben wel een keer vervelend worden.
Maar no worries, na volgende week zal ik hier toch veel minder komen. Op deze manier hoeft het van mij namelijk ook niet meer. Iedereen blijkbaar blij. Hoewel, iedereen
heb je al een jobquote:Op maandag 24 januari 2011 23:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nog even, morgen vroeg beginnen
Ah ja... maar misschien kunnen ze me dan beter gewoon een nieuwe man aanmetenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Vanwege je klachten over een bepaald gespreksonderwerp, denk ik.
Niet op russische postorderbruidjes iigquote:
Dat snap ik maar de rest, er moet toch iets zijn waar het aan linktquote:Op maandag 24 januari 2011 23:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah ja... maar misschien kunnen ze me dan beter gewoon een nieuwe man aanmeten
[..]
Niet op russische postorderbruidjes iig
Nee joh, we houden er nu al gewoon rekening meequote:Op maandag 24 januari 2011 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, als ik denk een half uur weg te blijven kan ik beter een veiligheidsmarge gaan inbouwen
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah ja... maar misschien kunnen ze me dan beter gewoon een nieuwe man aanmeten
dat schiet ook niet opquote:Op maandag 24 januari 2011 23:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
voor 1 dagop de Fontys hoge school
als onderwijsassistent
Dat was dan ook mijn voorstel maar daar wordt niets mee gedaan. Oh well. Ik laat het erbij en heb gezegd dat wat ik wilde zeggen. Vind het wel prima verderquote:Op maandag 24 januari 2011 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik spreek niemand in het bijzonder aan en wijs naar niemand...
En als mensen elkaar niet liggen (wat kan gebeuren) is ignorance the best way...
heb ik vandaag een 3,5 uur durende cursus overgehad, met instrumentale agressie en zo
Eenschquote:Op maandag 24 januari 2011 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik spreek niemand in het bijzonder aan en wijs naar niemand...
En als mensen elkaar niet liggen (wat kan gebeuren) is ignorance the best way...
heb ik vandaag een 3,5 uur durende cursus overgehad, met instrumentale agressie en zo
Jij bent al bezetquote:
Ik zoek de laatste tijd eigenlijk alleen maar naar boeken en naar problemen met m'n ereaderquote:Op maandag 24 januari 2011 23:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik maar de rest, er moet toch iets zijn waar het aan linkt
Fok doet ook een hoopquote:Op maandag 24 januari 2011 23:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij bent al bezet
[..]
Ik zoek de laatste tijd eigenlijk alleen maar naar boeken en naar problemen met m'n ereader
beterquote:Op maandag 24 januari 2011 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, we houden er nu al gewoon rekening mee
Zo komen sommige mensen ook altijd een kwartier te laat op een afspraak. Na een paar keer weet je zoietsquote:
In Tilburg hadden ze ook nog een plaatsje heb ik begrepenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga maar solliciteren in Rotterdam denk ik.
Veel beroerder als Leo Beenhakker kan ik het toch niet doen
Denk dat je er ook nog wel een leuk salaris aan over kan houdenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga maar solliciteren in Rotterdam denk ik.
Veel beroerder als Leo Beenhakker kan ik het toch niet doen
quote:
ik zat er ook ff aan te denkenquote:
Je mag van mij zeggen wat je wil Koen. Heb ik ook gedaan en het is mij om het even verderquote:Op maandag 24 januari 2011 23:32 schreef Koen66 het volgende:
hmmm ik heb een discussie gemist zie ik
( houdt z'n mond er maa rover)
Trusten Pgrquote:Op maandag 24 januari 2011 23:33 schreef pgrferrari het volgende:
Whiskers is lief
Ga nu maar echt slapen
Ik val om.
truste kerelquote:Op maandag 24 januari 2011 23:33 schreef pgrferrari het volgende:
Whiskers is lief
Ga nu maar echt slapen
Ik val om.
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zat er ook ff aan te denken
maar dan zou het een verdomd goede act zijn
slaap ze ootootjequote:Op maandag 24 januari 2011 23:33 schreef pgrferrari het volgende:
Whiskers is lief
Ga nu maar echt slapen
Ik val om.
maar goed, behalve PGR, Symph en Myraela heb ik van hier niemand ontmoet en kan iedereen dus een act zijnquote:
Slaap lekker ferrari, en probeer niet te piekeren!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:33 schreef pgrferrari het volgende:
Whiskers is lief
Ga nu maar echt slapen
Ik val om.
Waag hetquote:Op maandag 24 januari 2011 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar goed, behalve PGR, Symph en Myraela heb ik van hier niemand ontmoet en kan iedereen dus een act zijn
Ik heb Pgr en Sym ook al ontmoet dus die weten van mij ook dat ik geen kloon benquote:Op maandag 24 januari 2011 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar goed, behalve PGR, Symph en Myraela heb ik van hier niemand ontmoet en kan iedereen dus een act zijn
voor mij geldt dat ook voor de meestequote:Op maandag 24 januari 2011 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat een toeval, dat weet ik ooooooooooooooooooooooooooookquote:Op maandag 24 januari 2011 23:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb Pgr en Sym ook al ontmoet dus die weten van mij ook dat ik geen kloon ben
Duh, jij was er bijquote:Op maandag 24 januari 2011 23:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat een toeval, dat weet ik ooooooooooooooooooooooooooook
Jahp. En ook nog een keer toen zij er niet bij waren...quote:
ben jij geen kloon????quote:Op maandag 24 januari 2011 23:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb Pgr en Sym ook al ontmoet dus die weten van mij ook dat ik geen kloon ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
De meeste wel een paar nietquote:Op maandag 24 januari 2011 23:38 schreef Koen66 het volgende:
dus via-via zijn er wel bewijzen te krijgen dat iedereen hier ect is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |