whiskersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Hier ben ik dan (ff, want ik wil het niet te laat maken)![]()
en je laadt een DVD?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
Mijn computer is aan het downloaden met de verbluffende snelheid van ongeveer 1 kb/s![]()
Ik zit nog net niet te wachten tot iemand de telefoon oppakt en de verbinding er dus uit klapt.
Nouja, ik ben vaak wakker tot 01.00 ofzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ook moe en baal van mezelf dat ik nog steeds wakker ben
Nee, dat is nauw.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Klopt toch dat een eng gat nouw is
Dat is waarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, ik ben vaak wakker tot 01.00 ofzoDus dan maakt het niet uit wat ik doe, of ik nou in bed lig of Fok...
Wisselend zoals gewoonlijk de laatste tijd.. Afleiding helptquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
En hoe gaat het vandaag met ons draaideurpoesje
Vanmorgen matig, kon het gewoon niet volhouden om niet lang op bed te gaan liggen, wel geprobeerd.quote:
Echt waar??quote:
Blijf je de hele nacht?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar
Mijn wekker gaat om 6.15 dus mag wel opschieten
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vanmorgen matig, kon het gewoon niet volhouden om niet lang op bed te gaan liggen, wel geprobeerd.
Maar net lekker wezen wokken en een best wel leuke film gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |