Wuuuuuutttttt.... dat zegt de afgelopen 7 minuten dan ook weer niemandquote:
tnx!!quote:
Allemaal lekkere (suiker)taartjesquote:
Nee joh, ik ben kapot, ben in een slechte bui en moet naar bed. Ben al dagen in een slechte bui gek genoegquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben kapot, ben in een slechte bui en moet naar bed. Ben al dagen in een slechte bui gek genoeg
Vertel..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tnx!!
lekker met kadootje aan het spelen
Jij mag niet meer raden!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Allemaal lekkere (suiker)taartjes![]()
Gefeliciteerd.
31 neem ik aan
MacBook Airquote:
Leuk hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tnx!!
tot nu toe wel goed.......quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wisselend zoals gewoonlijk de laatste tijd.. Afleiding helpt![]()
Hoestie met jou vandaag?
Ik zag je er ook niet voor aan om zo'n aanslag op je lichaam te plegenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben kapot, ben in een slechte bui en moet naar bed. Ben al dagen in een slechte bui gek genoeg
zo zat ik in 1999 ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
Mijn computer is aan het downloaden met de verbluffende snelheid van ongeveer 1 kb/s![]()
Ik zit nog net niet te wachten tot iemand de telefoon oppakt en de verbinding er dus uit klapt.
dit geeft wel interessante associatiesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tnx!!
GEFELICITEERDquote:
Dat zou ik echt niet kunnenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zag je er ook niet voor aan om zo'n aanslag op je lichaam te plegen
Sexcetera stond ook aanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit geeft wel interessante associaties
Whaha ik welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |