quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk hoor
Wat voor kadootjes als ik zo brutaal en nieuwsgierig mag zijn![]()
quote:
Hmmmmz, ik heb geen idee. Ben misschien niet eens zozeer alleen maar in een kut stemming maar meer dat ik gewoon niet weet wat ik allemaal wil en/of verwacht van het leven zeg maar. Oh fuck it, ik ga dit ook allemaal hier niet posten ookquote:
Wat heb je gekregen danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tnx!!
lekker met kadootje aan het spelen
Ik wel als ik de volgende dag de hele dag kan slapen en dus niet hoef te werkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whaha ik wel(Laatste vakantie
)
Bier en tieten!!quote:
The Tourist met Depp en Jolie in de hoofdrol. Zeker niet onaardig. Geen topfilm, maar ook geenquote:
Aah okequote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wel als ik de volgende dag de hele dag kan slapen en dus niet hoef te werken
Gut, het begint een collectief iets te wordenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmmz, ik heb geen idee. Ben misschien niet eens zozeer alleen maar in een kut stemming maar meer dat ik gewoon niet weet wat ik allemaal wil en/of verwacht van het leven zeg maar. Oh fuck it, ik ga dit ook allemaal hier niet posten ook![]()
Bestaat dat nogquote:
~quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Bier en tieten!!
*gaat d'rmee naar bed sleuren
*
kadootje nr 2
mja.. wilde een iPad, maar had ook een laptop nodig..quote:
Geniet van kado #2quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Bier en tieten!!
*
kadootje nr 2
Mooi hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. wilde een iPad, maar had ook een laptop nodig..
dus.. voila
fijn licht!
Ik ben ook zo wegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:11 schreef RockNijntje het volgende:
Weet niet of ik het nieuwe deel nog haal![]()
Ik blijf nog tot het nieuwe deelquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Bier en tieten!!
*
kadootje nr 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |