SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor loveli.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Vooruit dan maarquote:Op maandag 24 januari 2011 22:26 schreef loveli het volgende:
XM, mag die in een spoiler? M'n maag is wat zwak vandaag.
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
HúúúúúúúúSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor loveli.
![]()
![]()
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Jaquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:27 schreef Blurred86 het volgende:
![]()
AwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Heb de mijne in de aanbiedingquote:Op maandag 24 januari 2011 22:49 schreef Syrena het volgende:
En ik wil nu wel eens een keer een fatsoenlijke vent![]()
Of in elk geval de ballen om het uit te maken als het geen fatsoenlijke vent blijkt te zijn![]()
*wacht bij brievenbus tot ballen worden bezorgd*
Zo, nu ga ik overdwars in mijn bed liggen nu het nog kan
mmm het is een ideequote:Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Oja, wij zijn niet getrouwd Jeager...
Maar heb net een trouwkaart ontworpen
[ afbeelding ]
![]()
inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Oja, wij zijn niet getrouwd Jeager...
Maar heb net een trouwkaart ontworpen
[ afbeelding ]
Ah joh, is gewoon een gevalletje zak over hoofd, maar niet nadat je eerst een knotje hebt gemaakt.quote:
En over z'n tepelpiercings, graag.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Ah joh, is gewoon een gevalletje zak over hoofd, maar niet nadat je eerst een knotje hebt gemaakt.
Blurred:
Whehehequote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Ah joh, is gewoon een gevalletje zak over hoofd, maar niet nadat je eerst een knotje hebt gemaakt.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
crap in = crap out
Hoe goed heb je dat plaatje bestudeerd?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:58 schreef conleche het volgende:
[..]
O god, die had ik even gemist, wat toch vrij wonderlijk is, aangezien ze knipperen.
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Blurredmademoiselle!![]()
[ afbeelding ]
Nou niet zo goed als jij blijkt.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe goed heb je dat plaatje bestudeerd?
Ik dacht eerst aan jamaisquote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef conleche het volgende:
Ik ben ook slecht in rebussen. Ik lees nu JA Muizenringval. Dat zal het niet zijn
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
AAAwwwwwww.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
In dit geval: het poesje of het pluche geval? Poesie is namelijk ook zeer knuffelbaar.quote:
hihi mijn vriend is allergisch voor katten e.d.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
In dit geval: het poesje of het pluche geval? Poesie is namelijk ook zeer knuffelbaar.
Mijn ballen in de aanbieding, heb nl geen zak.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou niet zo goed als jij blijkt.
EN wat is dat met jouw vriend in de aanbieding, what did I miss?
Ik heb armen! En ze doen het goed!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:05 schreef loveli het volgende:
Knuffels... Paar goede armen zou ik wel waarderen.
aaahwquote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Ik ook.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:05 schreef loveli het volgende:
Knuffels... Paar goede armen zou ik wel waarderen.
Pics!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:08 schreef Perruche het volgende:
Ik heb net 1 jurkje, 1 rokje, 1 vestje en 2 shirtjes besteld bij Stepsnu maar hopen dat er iets niet past
![]()
truste!
Tof mens!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb armen! En ze doen het goed!
En scheisse, ik dacht ik heb vast wel een gekke foto van mezelf met armen uitgestoken maar nee hoor!![]()
Googelen op images van 'kitty hugs', instant happies!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:10 schreef Duvel het volgende:
Kattennieuws! Maar niet zo fris.Jeuh voor de haarballen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Hey, ff kijken of die bij die van mij ook werktquote:Op maandag 24 januari 2011 23:28 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. net opera mobile 10 geinstalleerd en dat werkt een stuk fijner! nice! nu kan ik veilig slapen!
Dubbele analogie is een analogie waarbij je twee termen moet invullen (er zijn twee open plekken)quote:Op maandag 24 januari 2011 22:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik snap niet wat het verschil is tussen een analogie en een dubbele analogie??
Kan het antwoord dan ook 2D en 4A zijn bijvoorbeeld?
Ik ging voor optie 2 en 5 trouwens, maar nogmaals, ik snap de opmerking vande letters en het dubbele niet
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Komt me bekend voor trouwens. Van wie is dat?
.
Anyway, goeiemorgen.
Vandaag gesprek voorbereiden en nog een beetje oefenen.
Ik hoop dat Pippa snel een beetje tot bedaren komt, want ze is réte-irritant (heen en weer rennen, grommen, over mij heen rennen, dingen omgooien... aaargh!)
Niet meer actief op Fok!
okay, als er 2x puntjes staan, snap ik dat je twee termen moet invullen, maar kun je dan ķķk nog wisselen tussen de combinaties? Dus dat bij de antwoordmogelijkheden je ook nog gaat mixen tussen de opties die er staan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dubbele analogie is een analogie waarbij je twee termen moet invullen (er zijn twee open plekken)
Een enkele analogie is gemakkelijker, omdat je dan maar één term hoeft in te vullen.
Bijv:
snelweg staat tot afrit als schouwburg staat tot ... (uitgang; dit is een enkele analogie)
... staat tot afrit als schouwburg staat tot ... (dit is dus een dubbele analogie)
[..]. Komt me bekend voor trouwens. Van wie is dat?
.
Anyway, goeiemorgen.
Ik hoop dat Pippa snel een beetje tot bedaren komt, want ze is réte-irritant (heen en weer rennen, grommen, over mij heen rennen, dingen omgooien... aaargh!)
Oh en Floris gedraagt zich vaak zo als ik veel ben weggeweest en hij te weinig aandacth krijgt. En dan kan ik héél hard proberen om mijn eigen activiteit te doen, dan blijft hij strontvervelend. Pas als ik met hem ga spelen/continu aandacht geef, houdt het op. Maar jij ben nu natuurlijk niet hele dagen van huis, dus dat zal het wel niet zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dubbele analogie is een analogie waarbij je twee termen moet invullen (er zijn twee open plekken)
Een enkele analogie is gemakkelijker, omdat je dan maar één term hoeft in te vullen.
Bijv:
snelweg staat tot afrit als schouwburg staat tot ... (uitgang; dit is een enkele analogie)
... staat tot afrit als schouwburg staat tot ... (dit is dus een dubbele analogie)
[..]. Komt me bekend voor trouwens. Van wie is dat?
.
Anyway, goeiemorgen.
ja volgens mij wel! je kiest dus uit het eerste rijtje een woord en uit het tweede rijtje een woord en die hoeven niet naast elkaar te staan. Ik dacht in het begin ook dat ze steeds bij elkaar hoorden en toen kwam ik er ook niet uitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:12 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
okay, als er 2x puntjes staan, snap ik dat je twee termen moet invullen, maar kun je dan ķķk nog wisselen tussen de combinaties? Dus dat bij de antwoordmogelijkheden je ook nog gaat mixen tussen de opties die er staan?
Ja, dat is het wel, denk ik, want ik speel niet genoeg met haarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:13 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Oh en Floris gedraagt zich vaak zo als ik veel ben weggeweest en hij te weinig aandacth krijgt. En dan kan ik héél hard proberen om mijn eigen activiteit te doen, dan blijft hij strontvervelend. Pas als ik met hem ga spelen/continu aandacht geef, houdt het op. Maar jij ben nu natuurlijk niet hele dagen van huis, dus dat zal het wel niet zijn
Nee, dat kan niet. Er is maar één conclusie mogelijk. Over de juistheid van de conclusie kun je discussiëren, maar er zal er maar één goed gerekend wordenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:12 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
okay, als er 2x puntjes staan, snap ik dat je twee termen moet invullen, maar kun je dan ķķk nog wisselen tussen de combinaties? Dus dat bij de antwoordmogelijkheden je ook nog gaat mixen tussen de opties die er staan?
Ah, oke, in dat geval helpt het inderdaad om gewoon even te spelen, of als ze wat rustiger is te borstelen (vindt ze dat fijn?) gaan jouw katten ook naar buiten eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat is het wel, denk ik, want ik speel niet genoeg met haar. Dus ik ga even eten en dan even ravotten. Dan is ze moe en gaat ze pitten en heb ik rust
.
waarom moest je er dan nog een letter bij zetten??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Er is maar één conclusie mogelijk. Over de juistheid van de conclusie kun je discussiëren, maar er zal er maar één goed gerekend worden.
Omdat het een dubbele analogie isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:29 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
waarom moest je er dan nog een letter bij zetten??
Hopelijk is Bo snel beterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
*smooch vooor Blurred*
@Perruche: welke heb je besteld?
Tevens, mogge. Wat een rotweer zeg. Van die vieze miezer waar je toch heel erg doorweekt van wordt.
Vannacht kwam haarbal, the sequel eruit. Maar heb het idee dat de grote klapper nog moet komen. Maar goed, krijg wat hoop dat dat hem dwars zit/zat
.
Je begrijpt de vraag niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Er is maar één conclusie mogelijk. Over de juistheid van de conclusie kun je discussiëren, maar er zal er maar één goed gerekend worden.
Zelf doen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:36 schreef motorbloempje het volgende:
m'n nieuwe motor is stom
6 keer afgeslagen (moet het gasklephuis links vervangennádat Simako er naar gekeken heeft
) en bah
Oh zoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Je begrijpt de vraag niet?
Antwoord 1 is géén vaste combinatie met a.
Je moet als antwoord én een cijfer én een van de vijf letters kiezen.
*kuch* motorforum *kuch*quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:10 schreef motorbloempje het volgende:
nee, want dat kan ik niet.
ja, ik zou hulp kunnen vragen.
ja, ik zou er rustig voor kunnen gaan zitten.
nee, dat doe ik niet.
ja, dat gaat me geld kosten.
ja, dat moet dan maar.
nee, geen zin om er over in discussie te gaan.
Er is vast ook wel een laarzen- en jurkjestopic ergens in LIFquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Loopt er geen topic over assessments in SES ofzo?
goeie!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er is vast ook wel een laarzen- en jurkjestopic ergens in LIF.
Dat jij er niet over wilt praten betekent niet dat je me de mond hoeft te snoeren, mo.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat begrijp je niet aan 'nee'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje zooitje van alles dus![]()
Wiskunde b... Heb ik moeten laten vallen, want ging nat op meetkundequote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:55 schreef loveli het volgende:
natuurkunde
scheikunde
biologie
wiskunde a
wiskunde b
nederlands
engels
economie I
3 zessen, 4 zevens en een acht.
Of je neemt me serieusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er is vast ook wel een laarzen- en jurkjestopic ergens in LIF.
Ik had je PI wel gezien hoorquote:
Nee, alles teltquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Uhh
Jeetje wat heb je veel vakken met de tweede fase! Of tellen alleen de vakken waar je een centraal examen voor had?
CE:
Nederlands
Engels
Biologie
Scheikunde
Wiskunde
Natuurkunde
M&O
8, 8, 7, 8, 7, 7, 6
Ik niet, zie edit. Ik had een 8 voor wiskundequote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, alles telt. Alleen deed ik dus in 7 vakken CE en de rest sloot ik af met een schoolexamen.
Wat was ik jaloers op degenen die C&M en wiskunde A1 deden. Die hoefden geen CE te doen.
Maar achteraf boeit het niet meer.
Overigens droom ik ook nog wel eens dat ik wiskunde niet heb gehaald.
Maar toen mocht je nog een onvoldoende halen voor wiskunde. Eén dezer jaren wordt de exameneis dat je een voldoende moet hebben voor Ned, Eng en Wi.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben zoooo blij dat ik nog van voor de 2e fase ben. Als ik eindexamen wiskunde had moeten doen, had ik nu nķg op de middelbare school gezeten denk ik
.
Ja, maar wel een 5 minimaal geloof ik. En ik zat na 8 uur leren voor een proefwerk meestal op de 1,7 of 2,1 als cijfer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar toen mocht je nog een onvoldoende halen voor wiskunde. Eén dezer jaren wordt de exameneis dat je een voldoende moet hebben voor Ned, Eng en Wi.
Loveli denkt alleen maar met je mee, ze dringt je niks op, valt je niet aan.. Het valt me vaker op dat je soms erg snel in de verdediging kan schieten Mo, terwijl dat volgens mij niet nodig is. Er is hier niemand 'tegen' je... Have some self confidence!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat begrijp je niet aan 'nee'?
Nee, je hoefde niet eens minimaal een 5 te halen. Ik weet het niet meer precies, maar je mocht een 4 en een 5 halen, maar niet allebei in je profieldeel ofzo.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar wel een 5 minimaal geloof ik. En ik zat na 8 uur leren voor een proefwerk meestal op de 1,7 of 2,1 als cijfer.
Laiverd. Ik had geen 'profieldeel'. Ik heb wis A na 3havo met een rotvaart uit m'n vakkenpakket geschopt!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, je hoefde niet eens minimaal een 5 te halen. Ik weet het niet meer precies, maar je mocht een 4 en een 5 halen, maar niet allebei in je profieldeel ofzo.
Jaaa C&M meldt zich!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, alles telt. Alleen deed ik dus in 7 vakken CE en de rest sloot ik af met een schoolexamen.
Wat was ik jaloers op degenen die C&M en wiskunde A1 deden. Die hoefden geen CE te doen.
Maar achteraf boeit het niet meer.
Overigens droom ik ook nog wel eens dat ik wiskunde niet heb gehaald.
Ik een vierkantje zonder iets erin! en ik heb geen google chrome...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hey, ik zie een ruitje met een ? erin bij č. Is dat een chromefoutje?
Ik heb het dan ook over de Tweede Fase en niet over de tijd daarvoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Laiverd. Ik had geen 'profieldeel'. Ik heb wis A na 3havo met een rotvaart uit m'n vakkenpakket geschopt!
Kom je dan wel aan je vitaminen? Toen ik meer brood at dan nu schrok ik op eetmetert hoeveel vakjes er nog rood bleven ;') (jaja dat is mijn maatstaafquote:
*boksquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hey, ik zie een ruitje met een ? erin bij č. Is dat een chromefoutje?
ik eet normaal nog genoeg mandarijntjes op een dag, maar die zijn nu even opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:38 schreef Perruche het volgende:
[..]
Kom je dan wel aan je vitaminen? Toen ik meer brood at dan nu schrok ik op eetmetert hoeveel vakjes er nog rood bleven ;') (jaja dat is mijn maatstaaf)
Whut? Noes, ik heb nu een boom in de voortuin, ik wil geen stormquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Februari 2011: Storm der stormen?
We gaan eraaaaan!
[ afbeelding ]
ik hou ook van storm. Zeker storm op het strand..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind storm altijd wel leuk. Maar niet als ik hier ga verdrinken op m'n werk. Gelukkig zit ik op zolder
.
Dit dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:50 schreef conleche het volgende:
Eens met Cali wb het uitvallen van Mo naar Loveli. Als je iets niet wil bespreken op een forum, dan kan je het beter ook niet noemen. Werkt als een tiet.
Heb er de ballen verstand van, maar mijn klok-klepel geheugen zegt dat een Engelse bedrijfsvorm (nv/bv/holding/whatever) veel beter beschermt bij faillissement.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Is er hier iemand die iets snapt van btw-plicht en het leveren van diensten aan het buitenland en die ik even mag pmen? Ik denk dat ik het nu snap maar ik weet het niet zeker
anders open je toch even een topic in WGR?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Is er hier iemand die iets snapt van btw-plicht en het leveren van diensten aan het buitenland en die ik even mag pmen? Ik denk dat ik het nu snap maar ik weet het niet zeker
^^quote:
of kijkt op de site van de belastingdienst. Ik moet ook eens even gaan uitzoeken hoe het nu voor mij moet...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
anders open je toch even een topic in WGR?
Denk het wel!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:28 schreef _aurum_ het volgende:
@Chico was het gebak gelukt/lekker etc?
Ja ik heb daar al dingen gevonden, ik moet alleen uitvinden of de conclusie die ik getrokken heb kloptquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
of kijkt op de site van de belastingdienst. Ik moet ook eens even gaan uitzoeken hoe het nu voor mij moet...
welke? ik zag er ook 1 die ik niet meer kan vinden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:34 schreef Goodbye het volgende:
Oke, zag ik nou net een post die er nu ineens niet meer staat?
Weird.
jawelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh!quote:
Oh was ik niet van plan eigenlijk. En mn CE vakken waren niet zo bijzonder, allemaal 8. De hogere cijfers waren SE vakkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben benieuwd of Chico d'r fenomenale lijst ook nog eens komt posten. Ik herinner me vooral de 7 voor Latijn die (negatief) uit de toon viel
.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
*praat voor dr beurt*
[..]
Denk het wel!
Niet zo bijzonderquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh was ik niet van plan eigenlijk. En mn CE vakken waren niet zo bijzonder, allemaal 8. De hogere cijfers waren SE vakken.
[..]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:29 schreef _aurum_ het volgende:
mooi Chico![]()
Mijn man heeft zijn tentamen gehaald en mag op stage(Dus geen studievertraging! jaj
)
Ja nee niet op die manierquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Niet zo bijzonder![]()
Dat is heel erg goed!
Goed zoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:29 schreef _aurum_ het volgende:
mooi Chico![]()
Mijn man heeft zijn tentamen gehaald en mag op stage(Dus geen studievertraging! jaj
)
Ik ben geslaagd met een aantal zessen, zevens en 1 vijf op HAVO dus ik vind het wel heel hoogquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja nee niet op die manier. Maar is het niet alsof ik een lijst met allemaal 9'ens en 10'en gehaald had. Er zijn redelijk veel mensen met 8'en, die willen dan geneeskunde studeren ofzo.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:29 schreef _aurum_ het volgende:
mooi Chico![]()
)
Ik meen me toch echt negens en tienen te herinneren?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja nee niet op die manier. Maar is het niet alsof ik een lijst met allemaal 9'ens en 10'en gehaald had. Er zijn redelijk veel mensen met 8'en, die willen dan geneeskunde studeren ofzo.
Mja ik vind mijn eigen prestaties vaak niet zo bijzonder. Geen idee waarom.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben geslaagd met een aantal zessen, zevens en 1 vijf op HAVO dus ik vind het wel heel hoog
Ja dat klopt, een paar 9'ens en een 10 op mn eindlijst, maar dat was niet voor vakken waarin ik centraal examen maakte. Dat was voor geschiedenis1, anw, kcv enzo.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik meen me toch echt negens en tienen te herinneren?.
Sorry, dan is het iemand anders hier die briljant is![]()
.
HBO-P. Ik wilde wel VWO doen, maar de school wilde dat liever niet, gezien mijn instelling. En voor een colloquium doctum was ik veel te jong.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja ik vind mijn eigen prestaties vaak niet zo bijzonder. Geen idee waarom.
Nieuwsgierige vraag, hoe ben je vanaf de havo op de uni terecht gekomen? Via hbo P, of ook vwo gedaan?
Ok tof, zal ik doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:53 schreef V1z0R het volgende:
* Via Chico's kloon haar Day Zero-site aan het bekijken is *
Mooie foto's! Als je trouwens nog tips nodig bent voor #20, gerust vragen
Nu al lang niet meer hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
@Ewelina: ja CD leek je me te jong voor idd.
Nee nu niet meer! Maar je studeert al vrij lang, en je leek me nog niet in de 30 ofzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nu al lang niet meer hoorHoe oud schatte je me
Je zit er 1-2 jaar naastquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee nu niet meer! Maar je studeert al vrij lang, en je leek me nog niet in de 30 ofzo. Geen idee hoe oud ik je moet schatten, 26/27 ofzo? (sla me niet als ik het fout heb, ik ben hier zo slecht in).
Begrijpelijk... Kom zelf alleen maar hier een beetje meekletsen. Niemand IRL die weet dat ik op Fok! zitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ok tof, zal ik doen. Mja ik heb een kloon omdat mn vrienden enzo niet hoeven te weten dat ik problemen met mn gewicht heb en hier vrij veel prive zooi neerzet
.
@Ewelina: ja CD leek je me te jong voor idd.
quote:
Is ook echt zo.quote:
Wat is er zoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik was na de Havo helemaal nooit van plan om naar de uni te gaan. 1 week HBO Communicatie gedaan (), een blauwe maandag HBO Bedrijfseconomie en toen kwam ik eindelijk op de goede plek terecht: de lerarenopleiding Nederlands. Met allemaal huisvrouwen (geen milfs
) die elk tentamen meerdere keren moesten herkansen
. Ben wel benieuwd wat er uiteindelijk van ze terecht is gekomen
.
Het feit dat ik het maar 1 week deed en toen alweer wat anders ging doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat is er zoaan HBO Communicatie?
Oh, lol. Ik dacht dat je de opleiding bedoelde (niet de week, zeg maar ^^). Ik wilde al in de bres springen voor alle HBO Communicatie-studenten! Coco to the rescuequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het feit dat ik het maar 1 week deed en toen alweer wat anders ging doen.
Overigens lag dat niet aan de studie. Ik zat destijds niet zo lekker in mijn vel en reageerde nogal heftig op groepjesvorming enzo.
toen ik dat typte had ik in mn hoofd het deuntje van "mien waar is mn feestneus"quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er zit basilicum in de tomatensaus.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Haai..
Lijstje:
O: 4 craccote kaas, fa, jam en gekookt ei
S: Uur hometrainen
T: mineola
L: boterham fa, grote mueslibol met boter en kaas
T: peer, craccote jam, blokje choco
D: stamppot boerenkool met spek, room en rookworst
T: bak vla en yoghurt
klopt, maar ik eet allison brood (http://dieet.blog.nl/algemeen/2008/09/14/allison-brood-4) met weinig mout dus dan is het al een stuk "gezonder" brood. En ik wissel het tegenwoordig een beetje af met wel carbs eten. Want ik kan niet de rest van mijn leven carbs blijven skippen natuurlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:40 schreef V1z0R het volgende:
Ik dacht dat jij low-carb deed progje? (vanwege de boterhammen)
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:46 schreef progje het volgende:
[..]
klopt, maar ik eet allison brood (http://dieet.blog.nl/algemeen/2008/09/14/allison-brood-4) met weinig mout dus dan is het al een stuk "gezonder" brood. En ik wissel het tegenwoordig een beetje af met wel carbs eten. Want ik kan niet de rest van mijn leven carbs blijven skippen natuurlijk
(en ik voel me soms net een konijn met altijd een salade als lunch)
Kom je nooit in de supermarkt ofzo?quote:
mmm..zelfgebakken witbrood, vers uit de oven, met roomboter en hagelslag.quote:
nu wil ik dit etenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mmm..zelfgebakken witbrood, vers uit de oven, met roomboter en hagelslag.
Ik denk dat ik weet wat ik het weekeind ga bakken!
Ha, nog een uurtje werken ofzo, en ik kan naar huis!
Ik heb het ook nog nooit zien liggen in de supermarkt. Nu maak ik ook geen uitgebreide studie van alle soorten brood, ik pak gewoon een volkoren, maar het is echt niet zo raar dat iemand Alison brood niet kent. Ik ken het ook alleen van hier.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kom je nooit in de supermarkt ofzo?. Ik heb het nog nooit gehad trouwens.
Groente, fruit, brood en noten haal ik grotendeels van de markt, vlees en vis veelal van de groothandel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kom je nooit in de supermarkt ofzo?. Ik heb het nog nooit gehad trouwens.
Alison brood blijft altijd als enige over om 21:30 in de supermarkt omdat het zo duur isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit zien liggen in de supermarkt. Nu maak ik ook geen uitgebreide studie van alle soorten brood, ik pak gewoon een volkoren, maar het is echt niet zo raar dat iemand Alison brood niet kent. Ik ken het ook alleen van hier.
Net een grapefruit gepeld en gegeten. Alles plakt, maar wat lekker is dat toch.
Neuh, wil het gewoon een beetje gezellig maken met vriendje want die heeft het een paar weken ontzettend druk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Crosspost, ewelina's jurkje is binnen!Gefeli!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En succes met lessen
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Super!!! Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dankjulliewel![]()
![]()
![]()
Meteen weer flink wat lessen ingepland.
Crosspost, ewelina's jurkje is binnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Crosspost, ewelina's jurkje is binnen!Hoei! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nu ik nog.
Niet meer actief op Fok!
Ik ben Co niet en ik weet ook niet precies waar de galerie zit. Maarrrr, mijn gok is dat je eerst met de metro moet (naar Centraal) en dan met tram of te voet naar de galerie kan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:24 schreef sigme het volgende:
Conleche, hoe komt een provinciaaltje het best vanaf de Arena bij de galerie? En dan gaat het om de keuze: bus, tram metro of trein. De provinciaal is in het bezit van een kaart, hersens en gezonde benen (en heeft de liefste als gezelschap bij zich).
Crosspost, ewelina's jurkje is binnen!Wat tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jurkje staat je ook goed ^^. Vind het bijna jammer die ik die niet ook geclaimd heb xD.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Jij komt er ook welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoei! Gefeliciteerd!.
Nu ik nog.
Zal toch wel? Ik heb ze een paar dagen geleden gepost...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:39 schreef Goodbye het volgende:
En ik hoop dat mijn jurkje dan ook vandaag binnen is, ik ben benieuwd
Oh joh, dat komt wel goed. Als ik volgende week niks binnen heb begin ik pas te denken dat er wel eens een postsorteerder in m'n jurkje rond kan lopenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zal toch wel? Ik heb ze een paar dagen geleden gepost...
Hmm.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:21 schreef _aurum_ het volgende:
als tegenhanger
Ik heb zojuist het contract voor ons kantoor op moeten zeggen, maar heb nog geen vervangend contract![]()
Crosspost, ewelina's jurkje is binnen!wat goed, gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Ja, maar ik zou hem/haar ook niet herkend hebben.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is Probability iemand die we al kennen maar van wie ik het niet door heb?.
Dat hing al een tijdje in de lucht. Van ons bedrijf worden de services verkocht en niet het gehele bedrijf. Maar ze willen bepaalde mensen wel overnemen en daar ben ik er denk ik 1 van.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hmm.Zat dat al in de lucht? Hoop dat je snel wat anders vindt!
Ik ook niet... Vraagt toch ook nooit meer iemand naar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat fijn Puff, gefeliciteerd!.
Is Probability iemand die we al kennen maar van wie ik het niet door heb?.
En ik weet bij God niet meer met welke cijfers ik geslaagd ben. Doet het ertoe?
quote:
(over 10 min ofzo gaan ze weer weg. Wilde ze eigenlijk niet openbaar posten maar voelde me opeens zo vrouwelijk en slank enzoquote:
Voor een jurkje is het iets te kort waarschijnlijk jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bij jou is het wel helemaal bijna een tuniek
En heel mooi
Almere Centrumquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:17 schreef Viking84 het volgende:
Voor mensen uit Almere: ik moet morgen naar station Almere Stad, maar dat station staat helemaal niet op de NS-site?.
Maar wat moet je nou in Almerequote:
wauw staat je echt geweldigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:12 schreef Chicolate het volgende:
In de categorie flatterend, het jurkje van ewelina:
[..]
[..]
(over 10 min ofzo gaan ze weer weg. Wilde ze eigenlijk niet openbaar posten maar voelde me opeens zo vrouwelijk en slank enzo. Oh en ja, ik sta op mn bed op troep en heb daar een badeendje. Leuk he. Mn lange spiegel is stuk)
Ik heb een analytische test + gesprek in Almere. En volgens de routebeschrijving die ik toegemaild heb gekregen, moet ik naar Almere Centrum en vanaf daar met de busssssss.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar wat moet je nou in Almere. En waar moet je zijn? Het kan voordeliger zijn om uit te stappen op muziekwijk of parkwijk.
Crosspost, ewelina's jurkje is binnen!Tof! Hoe ver ben je met je rijbewijs? Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boh, ik heb best trek, vooral zin in zo'n warme boterham met roomboter en hagelslag. Nog maar even wachten. OM 6 uur heb ik een beldate met mn zusje, daarna maar eten koken...Vroeg voor mijn doen, maar goed...
en ik. Ik wil geen dode mensen meer tellen...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoei! Gefeliciteerd!.
Nu ik nog.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en ik. Ik wil geen dode mensen meer tellen...
Ja maar jij bent verder op de 'het komt goed'-schaal dan ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en ik. Ik wil geen dode mensen meer tellen...
nog niets gehoord op alle solliciaties die ik uit heb. En ze zeggen allemaal dat ze bellen niet waarderen. Vanavond stuur ik er nog een op...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]. Hoe staat het met plan B en de promotiemogelijkheden?
En bedankt allemaal.
Ik dacht dat je promotieplek al min of meer binnen was? En op wat voor andere vacatures reageer je eigenlijk? Daar ben ik wel benieuwd naar, waar iemand met jouw studieachtergrond idealiter nou eigenlijk terecht komtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nog niets gehoord op alle solliciaties die ik uit heb. En ze zeggen allemaal dat ze bellen niet waarderen. Vanavond stuur ik er nog een op...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh gut, de dilemma's waar ik af en toe mee worstel....
Ach, hij prikt zelf ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik zou wel douchen![]()
Dat weet ik zelf ook nog niet zo goed. En ik heb de promotie zeker nog niet in de pokcet, maar ik heb wel goede kans, maar ik weet niet of ik hier nog 4 maand wil blijven.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je promotieplek al min of meer binnen was? En op wat voor andere vacatures reageer je eigenlijk? Daar ben ik wel benieuwd naar, waar iemand met jouw studieachtergrond idealiter nou eigenlijk terecht komt.
Ik schrijf me in voor de PMquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dat weet ik zelf ook nog niet zo goed. En ik heb de promotie zeker nog niet in de pokcet, maar ik heb wel goede kans, maar ik weet niet of ik hier nog 4 maand wil blijven.
Als ik ergens echt terecht ben gekomen, dan laat ik het je weten, okay? En anders, als je heel nieuwsgierig bent PM ik je vanavond ofzo wel even..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |