quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Crosspost, ewelina's jurkje is binnen!Hoei! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nu ik nog.
Niet meer actief op Fok!
Ik ben Co niet en ik weet ook niet precies waar de galerie zit. Maarrrr, mijn gok is dat je eerst met de metro moet (naar Centraal) en dan met tram of te voet naar de galerie kan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:24 schreef sigme het volgende:
Conleche, hoe komt een provinciaaltje het best vanaf de Arena bij de galerie? En dan gaat het om de keuze: bus, tram metro of trein. De provinciaal is in het bezit van een kaart, hersens en gezonde benen (en heeft de liefste als gezelschap bij zich).
Crosspost, ewelina's jurkje is binnen!Wat tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jurkje staat je ook goed ^^. Vind het bijna jammer die ik die niet ook geclaimd heb xD.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Jij komt er ook welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoei! Gefeliciteerd!.
Nu ik nog.
Zal toch wel? Ik heb ze een paar dagen geleden gepost...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:39 schreef Goodbye het volgende:
En ik hoop dat mijn jurkje dan ook vandaag binnen is, ik ben benieuwd
Oh joh, dat komt wel goed. Als ik volgende week niks binnen heb begin ik pas te denken dat er wel eens een postsorteerder in m'n jurkje rond kan lopenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zal toch wel? Ik heb ze een paar dagen geleden gepost...
Hmm.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:21 schreef _aurum_ het volgende:
als tegenhanger
Ik heb zojuist het contract voor ons kantoor op moeten zeggen, maar heb nog geen vervangend contract![]()
Crosspost, ewelina's jurkje is binnen!wat goed, gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Ja, maar ik zou hem/haar ook niet herkend hebben.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is Probability iemand die we al kennen maar van wie ik het niet door heb?.
Dat hing al een tijdje in de lucht. Van ons bedrijf worden de services verkocht en niet het gehele bedrijf. Maar ze willen bepaalde mensen wel overnemen en daar ben ik er denk ik 1 van.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hmm.Zat dat al in de lucht? Hoop dat je snel wat anders vindt!
Ik ook niet... Vraagt toch ook nooit meer iemand naar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat fijn Puff, gefeliciteerd!.
Is Probability iemand die we al kennen maar van wie ik het niet door heb?.
En ik weet bij God niet meer met welke cijfers ik geslaagd ben. Doet het ertoe?
quote:
(over 10 min ofzo gaan ze weer weg. Wilde ze eigenlijk niet openbaar posten maar voelde me opeens zo vrouwelijk en slank enzoquote:
Voor een jurkje is het iets te kort waarschijnlijk jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bij jou is het wel helemaal bijna een tuniek
En heel mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |