Ik een vierkantje zonder iets erin! en ik heb geen google chrome...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hey, ik zie een ruitje met een ? erin bij č. Is dat een chromefoutje?
Ik heb het dan ook over de Tweede Fase en niet over de tijd daarvoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Laiverd. Ik had geen 'profieldeel'. Ik heb wis A na 3havo met een rotvaart uit m'n vakkenpakket geschopt!
Kom je dan wel aan je vitaminen? Toen ik meer brood at dan nu schrok ik op eetmetert hoeveel vakjes er nog rood bleven ;') (jaja dat is mijn maatstaafquote:
*boksquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hey, ik zie een ruitje met een ? erin bij č. Is dat een chromefoutje?
ik eet normaal nog genoeg mandarijntjes op een dag, maar die zijn nu even opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:38 schreef Perruche het volgende:
[..]
Kom je dan wel aan je vitaminen? Toen ik meer brood at dan nu schrok ik op eetmetert hoeveel vakjes er nog rood bleven ;') (jaja dat is mijn maatstaaf)
Whut? Noes, ik heb nu een boom in de voortuin, ik wil geen stormquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Februari 2011: Storm der stormen?
We gaan eraaaaan!
[ afbeelding ]
ik hou ook van storm. Zeker storm op het strand..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind storm altijd wel leuk. Maar niet als ik hier ga verdrinken op m'n werk. Gelukkig zit ik op zolder
.
Dit dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:50 schreef conleche het volgende:
Eens met Cali wb het uitvallen van Mo naar Loveli. Als je iets niet wil bespreken op een forum, dan kan je het beter ook niet noemen. Werkt als een tiet.
Heb er de ballen verstand van, maar mijn klok-klepel geheugen zegt dat een Engelse bedrijfsvorm (nv/bv/holding/whatever) veel beter beschermt bij faillissement.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Is er hier iemand die iets snapt van btw-plicht en het leveren van diensten aan het buitenland en die ik even mag pmen? Ik denk dat ik het nu snap maar ik weet het niet zeker
anders open je toch even een topic in WGR?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Is er hier iemand die iets snapt van btw-plicht en het leveren van diensten aan het buitenland en die ik even mag pmen? Ik denk dat ik het nu snap maar ik weet het niet zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |