dit dus, anders waait dat ding bij mij thuis er zo af, en poeiert zo dan door de voorraam van de auto van me buren denk ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja kom maar kom maar kom maar!! Wil records zien! Echter moet mijn paal wel naar beneden zodra er ook maar een 10/11bft komt. Bij 75km/h beweegt die al als een gek.
Natuurlijk zal ik op de pier blijven, wind om naar NW en het wordt feest bij hoog water
quote:We gaan eraan. FEBRUARISTORM
Fuk. We zijn nu echt de Sjaak. Volgende week. De Moeder aller FebruariStormen. U hebt nog een paar dagen om uw spullen te pakken en te moven naar higher grounds. Iedereen die beneden ANP woont (kaartje) is de pisang. Dus wegwezen daar in NH, ZH, Zeeland, Flevoland en Friesland. Boeltje pakken en doorrijden naar Twente en Limburg, want eigenlijk is 70% procent van ons mooie lage landje ten dode opgeschreven. Dijkdoorbraken. Weggespoelde dorpjes. Veestapels die blup doen. Jaloerse Zeeuwen. Zwaaiende mensen op daken. De Ramp. Maar dan rampzaliger. Kortom; er staat ons een gigamegastorm te wachten. The Great North Sea Storm van 2011. Ergerder dan 1953. En nu al in de Top 5 van 300 jaar Storm in Nederland. Tenminste... als we onze vrinden van Onweer Online mogen geloven. Oké, onze favoriete amateur meteomannetjes op het internet zetten dikke vraagtekens bij het paniekzaaiende YouTube-filmpje, MAARRR als we kijken naar de kaarten, dan zien we op 9 februari een flinke depressie net ten zuidwesten van IJsland met een kerndruk van 935 hPa. Ter vergelijking: de storm van 1953 had een kerndruk van 970 hPa. U bent gewaarschuwd. Weeralarm. BOE!
In het Westen nog nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:20 schreef Hobbymaker het volgende:![]()
Ik heb wel weer genoeg hoog water gezien voor dit jaar
quote:
Ik kom je redden hoor, ik heb al een bootje besteld bij de Bart Smit met peddelsquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kom je redden hoor, ik heb al een bootje besteld bij de Bart Smit met peddels
*baywatchdeuntje*quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik werk op Scheveningen. Ik heb alleen mijn A-diploma.
Ga maar vast m'n rouwkaart ontwerpen.
Moet toch iemand doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:33 schreef lipjes het volgende:
Frustel, wat lever je toch heerlijk nieuws
kan niet wachten
Omgquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:05 schreef Frutsel het volgende:
Geenstijl had het ook al opgepikt
[..]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Echter moet mijn paal wel naar beneden zodra er ook maar een 10/11bft komt. Bij 75km/h beweegt die al als een gek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop