quote:Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Oja, wij zijn niet getrouwd Jeager...
Maar heb net een trouwkaart ontworpen
[ afbeelding ]
Ah joh, is gewoon een gevalletje zak over hoofd, maar niet nadat je eerst een knotje hebt gemaakt.quote:
En over z'n tepelpiercings, graag.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Ah joh, is gewoon een gevalletje zak over hoofd, maar niet nadat je eerst een knotje hebt gemaakt.
Blurred:
Whehehequote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Ah joh, is gewoon een gevalletje zak over hoofd, maar niet nadat je eerst een knotje hebt gemaakt.
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:27 schreef Blurred86 het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
crap in = crap out
Hoe goed heb je dat plaatje bestudeerd?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:58 schreef conleche het volgende:
[..]
O god, die had ik even gemist, wat toch vrij wonderlijk is, aangezien ze knipperen.
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Blurredmademoiselle!![]()
[ afbeelding ]
Nou niet zo goed als jij blijkt.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe goed heb je dat plaatje bestudeerd?
Ik dacht eerst aan jamaisquote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef conleche het volgende:
Ik ben ook slecht in rebussen. Ik lees nu JA Muizenringval. Dat zal het niet zijn
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
AAAwwwwwww.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
In dit geval: het poesje of het pluche geval? Poesie is namelijk ook zeer knuffelbaar.quote:
hihi mijn vriend is allergisch voor katten e.d.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
In dit geval: het poesje of het pluche geval? Poesie is namelijk ook zeer knuffelbaar.
Mijn ballen in de aanbieding, heb nl geen zak.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou niet zo goed als jij blijkt.
EN wat is dat met jouw vriend in de aanbieding, what did I miss?
Ik heb armen! En ze doen het goed!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:05 schreef loveli het volgende:
Knuffels... Paar goede armen zou ik wel waarderen.
aaahwquote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |