SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor loveli.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Vooruit dan maarquote:Op maandag 24 januari 2011 22:26 schreef loveli het volgende:
XM, mag die in een spoiler? M'n maag is wat zwak vandaag.
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
HúúúúúúúúSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor loveli.
![]()
![]()
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Jaquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:27 schreef Blurred86 het volgende:
![]()
AwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Heb de mijne in de aanbiedingquote:Op maandag 24 januari 2011 22:49 schreef Syrena het volgende:
En ik wil nu wel eens een keer een fatsoenlijke vent![]()
Of in elk geval de ballen om het uit te maken als het geen fatsoenlijke vent blijkt te zijn![]()
*wacht bij brievenbus tot ballen worden bezorgd*
Zo, nu ga ik overdwars in mijn bed liggen nu het nog kan
mmm het is een ideequote:Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Oja, wij zijn niet getrouwd Jeager...
Maar heb net een trouwkaart ontworpen
[ afbeelding ]
![]()
inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Oja, wij zijn niet getrouwd Jeager...
Maar heb net een trouwkaart ontworpen
[ afbeelding ]
Ah joh, is gewoon een gevalletje zak over hoofd, maar niet nadat je eerst een knotje hebt gemaakt.quote:
En over z'n tepelpiercings, graag.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Ah joh, is gewoon een gevalletje zak over hoofd, maar niet nadat je eerst een knotje hebt gemaakt.
Blurred:
Whehehequote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Ah joh, is gewoon een gevalletje zak over hoofd, maar niet nadat je eerst een knotje hebt gemaakt.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
crap in = crap out
Hoe goed heb je dat plaatje bestudeerd?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:58 schreef conleche het volgende:
[..]
O god, die had ik even gemist, wat toch vrij wonderlijk is, aangezien ze knipperen.
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Blurredmademoiselle!![]()
[ afbeelding ]
Nou niet zo goed als jij blijkt.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe goed heb je dat plaatje bestudeerd?
Ik dacht eerst aan jamaisquote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef conleche het volgende:
Ik ben ook slecht in rebussen. Ik lees nu JA Muizenringval. Dat zal het niet zijn
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
AAAwwwwwww.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
In dit geval: het poesje of het pluche geval? Poesie is namelijk ook zeer knuffelbaar.quote:
hihi mijn vriend is allergisch voor katten e.d.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
In dit geval: het poesje of het pluche geval? Poesie is namelijk ook zeer knuffelbaar.
Mijn ballen in de aanbieding, heb nl geen zak.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou niet zo goed als jij blijkt.
EN wat is dat met jouw vriend in de aanbieding, what did I miss?
Ik heb armen! En ze doen het goed!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:05 schreef loveli het volgende:
Knuffels... Paar goede armen zou ik wel waarderen.
aaahwquote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Ik ook.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:05 schreef loveli het volgende:
Knuffels... Paar goede armen zou ik wel waarderen.
Pics!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:08 schreef Perruche het volgende:
Ik heb net 1 jurkje, 1 rokje, 1 vestje en 2 shirtjes besteld bij Stepsnu maar hopen dat er iets niet past
![]()
truste!
Tof mens!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb armen! En ze doen het goed!
En scheisse, ik dacht ik heb vast wel een gekke foto van mezelf met armen uitgestoken maar nee hoor!![]()
Googelen op images van 'kitty hugs', instant happies!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:10 schreef Duvel het volgende:
Kattennieuws! Maar niet zo fris.Jeuh voor de haarballen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Hey, ff kijken of die bij die van mij ook werktquote:Op maandag 24 januari 2011 23:28 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. net opera mobile 10 geinstalleerd en dat werkt een stuk fijner! nice! nu kan ik veilig slapen!
Dubbele analogie is een analogie waarbij je twee termen moet invullen (er zijn twee open plekken)quote:Op maandag 24 januari 2011 22:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik snap niet wat het verschil is tussen een analogie en een dubbele analogie??
Kan het antwoord dan ook 2D en 4A zijn bijvoorbeeld?
Ik ging voor optie 2 en 5 trouwens, maar nogmaals, ik snap de opmerking vande letters en het dubbele niet
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Komt me bekend voor trouwens. Van wie is dat?
.
Anyway, goeiemorgen.
Vandaag gesprek voorbereiden en nog een beetje oefenen.
Ik hoop dat Pippa snel een beetje tot bedaren komt, want ze is réte-irritant (heen en weer rennen, grommen, over mij heen rennen, dingen omgooien... aaargh!)
Niet meer actief op Fok!
okay, als er 2x puntjes staan, snap ik dat je twee termen moet invullen, maar kun je dan óók nog wisselen tussen de combinaties? Dus dat bij de antwoordmogelijkheden je ook nog gaat mixen tussen de opties die er staan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dubbele analogie is een analogie waarbij je twee termen moet invullen (er zijn twee open plekken)
Een enkele analogie is gemakkelijker, omdat je dan maar één term hoeft in te vullen.
Bijv:
snelweg staat tot afrit als schouwburg staat tot ... (uitgang; dit is een enkele analogie)
... staat tot afrit als schouwburg staat tot ... (dit is dus een dubbele analogie)
[..]. Komt me bekend voor trouwens. Van wie is dat?
.
Anyway, goeiemorgen.
Vandaag gesprek voorbereiden en nog een beetje oefenen.
Ik hoop dat Pippa snel een beetje tot bedaren komt, want ze is réte-irritant (heen en weer rennen, grommen, over mij heen rennen, dingen omgooien... aaargh!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |