Hoe is het gegaan? Die smiley voorspelt niet veel goeds.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
ik snap niet helemaal wat je bedoelt.. wat is niet zo slecht en wat wordt er niet meer... ? (ik ben ook [s]moe[/s helemaal kapot, dus een beetje trager van begripquote:Op zondag 23 januari 2011 22:52 schreef uniekhoorn het volgende:
cali!
Erg is dat he?
Maar je kan het proberen want het is zo slecht nog niet
Volgens mij word het niet meer dan dat
Nou, gewoon doen... angst voor de toekomst ontneemt zoveel leuks in het heden!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:54 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik snap niet helemaal wat je bedoelt.. wat is niet zo slecht en wat wordt er niet meer... ? (ik ben ook [s]moe[/s helemaal kapot, dus een beetje trager van begripZo maar lekker mijn bed in duiken.
Het is rot dat het zo moest lopen, maar dat inzicht is wel veel waard.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:50 schreef _Calimero_ het volgende:
Thanks ladies, superlief dat jullie er naar vragen!![]()
Ik ga maar eens werken aan emotioneel contact leggen met mensen van het andere geslacht (bij vriendinnen kan ik namelijk wél heel makkelijk mijn echte ik laten zien. Gelukkig...)
Ah zo, ja daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou, gewoon doen... angst voor de toekomst ontneemt zoveel leuks in het heden!
Wat nou dat het fout gaat? Ja dat doet pijn maar dan heb je het hopelijk wel leuk gehad.
En misschien loopt het super..
Liever spijt van wat je hebt gedaan dan spijt van wat je niet hebt gedaan.
Wat te verliezen?
Wat eet je lekkere dingen!quote:Op maandag 24 januari 2011 08:21 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen...planning voor vandaag:
O: yoghurt met muesli en banaan
B: 30 minuten wandelen
T: sinaasappel
L: 2 meergranen wraps met turkse yoghurt, pulled pork en avocado, flinke bak wortelsalade (geraspte wortelen met wat rozijntjes en vinaigrete)
T: nog even bedenken
B: 30 minuten wandelen
S: evt. 30 minuten yoga of pilates
D: spinazie/canneloni bonen soep, met een gekruid worstje.
Ik ben tevreden..
http://www.notquitenigell(...)h-soup-with-chorizo/quote:Op maandag 24 januari 2011 08:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat eet je lekkere dingen!. Receptje van je D?
.
Cheeseburgersoepquote:Op maandag 24 januari 2011 08:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
http://www.notquitenigell(...)h-soup-with-chorizo/
Thanksquote:Op maandag 24 januari 2011 08:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
http://www.notquitenigell(...)h-soup-with-chorizo/
Havermout lijkt helemaal niet op Brinta. Havermout is duizend keer smeriger dan Brinta.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:07 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb havermout, en daar wilde ik eigenlijk mee ontbijten, maar de 'recepten' van melk+havermout+magnetron doen me wel heel erg aanbrinta
denken
had de havermout over omdat ik die voor in muffins heb gebruikt, maar 't staat nu zo op de kast te staanquote:Op maandag 24 januari 2011 09:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Havermout lijkt helemaal niet op Brinta. Havermout is duizend keer smeriger dan Brinta.
^^quote:Op maandag 24 januari 2011 09:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Havermout lijkt helemaal niet op Brinta. Havermout is duizend keer smeriger dan Brinta.
Nee, want je moet met fonologie bezigquote:Op maandag 24 januari 2011 09:11 schreef motorbloempje het volgende:
dan zit er niets anders op dan weer muffins bakkenmaar dat ga ik niet doen
Ben jij eigenlijk vrij vandaag? Ik ben het niet gewend om jou rond dit tijdstip te zien postenquote:Op maandag 24 januari 2011 09:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je kunt havermout ook gebruiken voor het maken van creamy lemon crumb squares, mo!
Bakje melk 2:30 in de magnetron, Brinta erbij kieperen, banaantje in stukjes snijden veel werk? Nah.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:14 schreef Perruche het volgende:
Je kan watermout ook als beton makrn hoor Vik
ik vind het allebei lekker maar eet het bijna nooit, te veel werk.
Jup, normaal heb ik op maandag college maar deze week even niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk vrij vandaag? Ik ben het niet gewend om jou rond dit tijdstip te zien posten.
Als ik melk 2:30 mins. in de magnetron zou zetten dan zit er overal melk, behalve in het bakje.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bakje melk 2:30 in de magnetron, Brinta erbij kieperen, banaantje in stukjes snijden veel werk? Nah.
Recept!quote:Op maandag 24 januari 2011 09:14 schreef Perruche het volgende:
ja DAD wat waren die squares? had al gevraagd maar niet meer gevonden wat het nu eigenlijk is...
Hier is het (proefondervindelijkquote:Op maandag 24 januari 2011 09:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Als ik melk 2:30 mins. in de magnetron zou zetten dan zit er overal melk, behalve in het bakje.
Ja, ik dacht het ook al! Bij mij 1.30 op 900 W. Als de magnetron minder vermogen heeft, moet het wel langer natuurlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 09:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Als ik melk 2:30 mins. in de magnetron zou zetten dan zit er overal melk, behalve in het bakje.
hier hetzelfde probleemquote:Op maandag 24 januari 2011 09:20 schreef Viking84 het volgende:
*blaargevoelige plekken afplakt met sporttape*. Hopelijk blijven ze nu eens weg.
Mijn oude huisgenoot deed altijd minstens 10 minuten, in een grote kom. Dan moest hij tussendoor wel 5x roeren ofzo..Als hij pap kookte 's morgens was ik altijd wakker. Kom in magnetron *boem, deur dicht, piep piep piep...dzzzzzz. *piep piep piep, deur open, roeren boem, deur dicht..piep piep, dzz....*herhaal nog 3x..quote:Op maandag 24 januari 2011 09:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, ik dacht het ook al! Bij mij 1.30 op 900 W. Als de magnetron minder vermogen heeft, moet het wel langer natuurlijk
laat mij dat nou gewoon te veel werk vindenquote:Op maandag 24 januari 2011 09:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bakje melk 2:30 in de magnetron, Brinta erbij kieperen, banaantje in stukjes snijden veel werk? Nah.
Waarschijnlijk het feit dat er dan een kommetje èn een pannetje vuil worden, ipv alleen een kommetjequote:Op maandag 24 januari 2011 09:34 schreef Jagärtrut het volgende:
wat is er mis met een pannetje ophet vuur?
Toen ik nog werkte, nam ik 's ochtends een uur de tijdquote:Op maandag 24 januari 2011 09:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
laat mij dat nou gewoon te veel werk vinden![]()
Als ik niet werk vind ik het trouwens prima, alleen gezien ik slechts 15 minuten tijd betseed s'ochtends is 5 minuten een te groot deel van m'n tijd!!
Hahahaha, het klinkt wel heel grappig!quote:Op maandag 24 januari 2011 09:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Mijn oude huisgenoot deed altijd minstens 10 minuten, in een grote kom. Dan moest hij tussendoor wel 5x roeren ofzo..Als hij pap kookte 's morgens was ik altijd wakker. Kom in magnetron *boem, deur dicht, piep piep piep...dzzzzzz. *piep piep piep, deur open, roeren boem, deur dicht..piep piep, dzz... *herhaal nog 3x..
wat kon ik daar boos om worden. wat is er mis met een pannetje ophet vuur?
Persoonlijke voorkeurenquote:Op maandag 24 januari 2011 09:40 schreef Perruche het volgende:
Dan moet ik om 7 uur op, da's me veel te vroeg. Vroeger deed ik het ook, maar nu ben ik lui
ik ontbijt ook pas op werk, na het fietsen enzo.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Persoonlijke voorkeuren. Nachtwacht is ook zo'n snelle jelle 's morgens. Die ontbijt niet eens
.
ja, weet ik, maar ik wilde 't wel even zeggenquote:Op maandag 24 januari 2011 09:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij éét geen snelle jelle, hij ís een snelle jelle.
Dat magquote:Op maandag 24 januari 2011 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, weet ik, maar ik wilde 't wel even zeggen
krijg net een mail van die freelance cateringmeuk waar ik ingeschreven staquote:Beste medewerker van flexter.nl,
Via <insert bedrijf> kan je nu ook buiten Nederland werken!
Een luxe luchtvaartmaatschappij uit de Verenigde Arabische Emiraten zoekt per direct mensen die voor een wat langere periode naar het Midden Oosten willen vliegen.
Wil jij werken aan boord van vliegtuigen, of in luxe resorts en 5 sterren hotels in onder andere Dubai? Ben jij representatief, beschik je over ervaring in het luxesegment en over een gedegen wijn- en spijskennis? En ben je tussen de 24 en 40 jaar oud?
Meld je dan snel aan via <insert site>
Wat bieden we
- Een prima salaris van rond de ¤ 2100,00 netto per maand, afhankelijk van ervaring en functie;
- Gratis inwoning en ziektekostenverzekering.
Kortom: een aantrekkelijke uitdagende baan in het luxesegment van luchtvaartmaatschappijen van de hotellerie in een waanzinnige omgeving.
Binnekort zal er een informatiedag worden georganiseerd voor de mensen die zich aanmelden!
Nee, alleen nano en touchquote:Op maandag 24 januari 2011 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
oh, zo'n ipod is best duur
kan die nike meuk ook op goedkoper ipods?
ja hoor dat kan. Sowieso zijn die oudere wat fijner dan die kleine nieuwe vierkantjes.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
hm, gelukkig zijn er ook tweedehands nano's, eens zien of hij op alle versies kan.
tof!quote:Op maandag 24 januari 2011 09:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
ja hoor dat kan. Sowieso zijn die oudere wat fijner dan die kleine nieuwe vierkantjes.
[ afbeelding ] zo eentje dus.
Ik mix het al voordat het de magnetron in gaatquote:Op maandag 24 januari 2011 09:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar volgens mij is het net zoiets als de ''baan'' die mij ooit eens is aangeboden: als ''gastvrouw'' in een luxe resort ergens in het Midden-Oosten. Op de ''voorlichtingsbijeenkomst'' ging het vooral om de vraag wie het strijkijzer meenamquote:Op maandag 24 januari 2011 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
iemand nog op zoek naar een baan in de horeca?
[..]
krijg net een mail van die freelance cateringmeuk waar ik ingeschreven sta
Jammer. Maar wel tof dat je je plannen hoe dan ook doorzetquote:Op maandag 24 januari 2011 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ik ben vierde van mijn universiteit, wat inhoudt dat ik dus voor 99,9% zeker geen beurs krijg.. tenzij er heel weinig aanmeldingen van andere universiteiten zijn en ze me er dan doorheen krijgen..
Dus nu gaan we 't zelf regelen..
ik sta om kwart voor zeven op, en ben om 8 uur op het werk!quote:Op maandag 24 januari 2011 09:40 schreef Perruche het volgende:
Dan moet ik om 7 uur op, da's me veel te vroeg. Vroeger deed ik het ook, maar nu ben ik lui
Hier 6.15. Maar dan lig ik al 3 kwartier wakker, omdat de wekker van mijn man om 5.00 of 5.30 gaatquote:
Ow, dat hadden wij ook toen we nog in R'dam woonden. Toen ging de wekker om 06:00 en hoefde ik er pas een uur later uit zo'n beetje. No way dat je nog slaapt dan he. Nu staan we goddank tegelijk op.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hier 6.15. Maar dan lig ik al 3 kwartier wakker, omdat de wekker van mijn man om 5.00 of 5.30 gaat
ja, natuurlijk! Volgens mij is zuurkol vrijwel oneindig houdbaar. Dat dacht ik ook over mozerella, en bah, wat was dat vies gistr, en maar 3 dagen over de datum!quote:Op maandag 24 januari 2011 10:37 schreef Tinkepink het volgende:
Ik had een pakje zuurkool dat 1,5 maand over datum is. Dat is toch nog gewoon eetbaar? Of ben ik nu gek? Hoe kan zuurkool nu over datum zijn? Het was nog niet grijs ofzo![]()
Dat zie je bij de Nikesite ook hoor, als je de laatste minuten sneller zou gaan. Je kan op die staafjes klikken hè! Dan krijg je het verloop van je loop.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik lav Runningtracker. Die geeft veel preciezere informatie dan de Nike+-site. Je ziet ook heel duidelijk dat ik de laatste 3 minuten nog even voluit ging
. En dat ik te snel begin
.
Runningtracker is oneindig veel gedetailleerder.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat zie je bij de Nikesite ook hoor, als je de laatste minuten sneller zou gaan. Je kan op die staafjes klikken hè! Dan krijg je het verloop van je loop.
quote:
Schema van 20-45 minuten achtereen van hardloopschema.nl (hij staat niet meer op die site, heb hem ergens anders vandaan getoverd). Ze hebben ook 0-20-schema's en 45-60-schema's. En schema's voor de halve marathon enzo.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik wil weten welk schema je gebruikt![]()
Ik dacht even dat 'ie Pie to da em ging hetenquote:Op maandag 24 januari 2011 11:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pie to da em! Want alles staat nog niet op poten
Wat leukleukquote:Op maandag 24 januari 2011 10:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
KvK geweest! Ik ben een bedrijf![]()
En moet nog zooooveel regelen/doen
Nu pas?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
yay @ naam en kvk![]()
en nu ga ik écht leren
Tof, dan kan je nu ook een makro pasje aanvragen en heel goedkoop heel veel groente (enzoquote:Op maandag 24 januari 2011 10:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Stomme vraag misschien, maar gaat het op volgorde van aanvragen of op volgorde van 'jij hebt het meer nodig'?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ik ben vierde van mijn universiteit, wat inhoudt dat ik dus voor 99,9% zeker geen beurs krijg.. tenzij er heel weinig aanmeldingen van andere universiteiten zijn en ze me er dan doorheen krijgen..
Dus nu gaan we 't zelf regelen..
ja, hoi!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aaargh de PM doet het nietSorry als jullie ineens heul veel hebben
Ik doe het wel ff via DM
Nee hoor, ook in Nederland. Australische vriend van m'n vriendin had a hard time om alle formulieren te ontcijferen.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:10 schreef Jagärtrut het volgende:
Alleen in Zweden: Een formulier voor buitenlanders die zich bij een bepaald bureau willen aanmelden alleen in het Zweeds hebben...
Wat doe jij aan sport 's ochtends vroeg?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:16 schreef V1z0R het volgende:
Beterschap voor XMerts beessie!
Leuk Maria! Is voor het freelance gebeuren toch?
6:45 eruit, 1e ontbijt, sporten, douchen, 2e ontbijt, tandjes poetsen, krantje snel doornemen, 8:00 naar werk...
Ja dat ook inderdaad, arme Bo!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:16 schreef V1z0R het volgende:
Beterschap voor XMerts beessie!
Leuk Maria! Is voor het freelance gebeuren toch?
6:45 eruit, 1e ontbijt, sporten, douchen, 2e ontbijt, tandjes poetsen, krantje snel doornemen, 8:00 naar werk...
Ma en Vr zwemmen, Di, Wo, Do beetje afwisselend pull-ups, push-ups, crunches, rugoefeningen etc. Ligt er aan wat ik de dag ervoor aan krachttraining gedaan heb.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat doe jij aan sport 's ochtends vroeg?.
Heb jij een zwembad thuis? Hoe red je het anders in 5 kwartier? Eten, sporten, nog een keer eten aankleden, krant lezen, naar het werk?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ma en Vr zwemmen, Di, Wo, Do beetje afwisselend pull-ups, push-ups, crunches, rugoefeningen etc. Ligt er aan wat ik de dag ervoor aan krachttraining gedaan heb.
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:10 schreef Jagärtrut het volgende:
Alleen in Zweden: Een formulier voor buitenlanders die zich bij een bepaald bureau willen aanmelden alleen in het Zweeds hebben...
Bak kwark.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:32 schreef Swietje het volgende:
Indrukwekkend V1z0r![]()
Mijn lijstje:
O: boterham filet americain, halfvolle melk
T: ?
L: ?
T: mandarijntjes
D: karbonaadje, spruitjes met appelmoes, halfvolle melk
T: verse sinaasappelsap
Weet iemand een goede invulling voor mijn T en L? Ik dacht aan een boterham en een kom soep als L en dan als T...??
Zou wel handig zijn!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb jij een zwembad thuis? Hoe red je het anders in 5 kwartier? Eten, sporten, nog een keer eten aankleden, krant lezen, naar het werk?
Ook een wekker om 06.15, soms 06.30 als ik 's avonds al douche en brood smeerquote:Op maandag 24 januari 2011 10:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hier 6.15. Maar dan lig ik al 3 kwartier wakker, omdat de wekker van mijn man om 5.00 of 5.30 gaat
En douchen en aankleden na het zwemmen doe je in de auto? En je parkeert in het kleedhokje?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn!
6:45 1e ontbijt (kom yoghurt met fruit)
6:50 aankleden
6:55 auto in naar zwembad
7:05 zwembad
7:35 douchen en aankleden
7:45 2e ontbijt (2 boterhammen)
7:50 tanden poetsen
7:55 krant
8:05 auto in naar werk
Ik ben een snelle eterAvondeten is bij mij ook binnen een kwartier naar binnen gewerkt.
Jeuuuuuuuuuj!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:53 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ook een wekker om 06.15, soms 06.30 als ik 's avonds al douche en brood smeer![]()
En net gebeld door de kathmandu dat ik het verschil van mijn jas (dus 100 euro) teruggestort krijg op mijn rekening. hij begreep dat het door de samenloop van omstandigheden erg vervelend washeeft die ene poging tot rellen (ik stond te trillen op mn benen van de zenuwen
) toch 100 euro opgeleverd
ooh als het over mezelf gaat lijk ik wel minder dan een kind van 3 te weten, dus schroom alsjeblieft niet om je ideeen/tips/visie te spuien. Ik had echt niet het gevoel dat ik teveel gevoel had, maar misschien is het wel zo, maar zo ver afgeschermd dat ik dat echt niet meer voelde....quote:Op maandag 24 januari 2011 11:56 schreef Tinkepink het volgende:
Tof Cali!
En wat ik je nog wou zeggen: als je reageert zoals jij reageert, ben je volgens mij niet gevoelloos, maar heb je teveel gevoel. En daar wapen je je voor door je af te schermen. Maar dat weet jij als psych waarschijnlijk beter dan ik
*deja-vu van de keer dat ik puff medische tips gaf
Nou ja, meer voedingstips. Zo'n zuur kreng als een sinaasappel gaf me dan ook enorme spijt dat ik het gegeten hadquote:Op maandag 24 januari 2011 11:56 schreef Tinkepink het volgende:
Eens. En herkenbaar.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:56 schreef Tinkepink het volgende:
Tof Cali!
En wat ik je nog wou zeggen: als je reageert zoals jij reageert, ben je volgens mij niet gevoelloos, maar heb je teveel gevoel. En daar wapen je je voor door je af te schermen. Maar dat weet jij als psych waarschijnlijk beter dan ik
Kun jij écht in 5 min uit bed stappen, evt kleding uitdoen, douchen, afdrogen én je geheel aankleden??quote:Op maandag 24 januari 2011 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
7.10 wekker
7.15 eruit en douchen
7.20 (ontbijten)* en nieuws kijken/FOK!lezen
7.35 haar fohnen en make-up
7.45 weg naar werk
*soms ontbijt ik op 't werk om 8.30
Daarom zei ik ook dat het vaak uitlooptquote:Op maandag 24 januari 2011 11:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En douchen en aankleden na het zwemmen doe je in de auto? En je parkeert in het kleedhokje?
Je bent echt een aardige jongen, maar je hoeft je leven niet op te leuken.Gewoon ben je al leuk genoeg Vizor.
Uhuhquote:
Hoe heet je bedrijf!!!??? Wat cool zeg!!quote:Op maandag 24 januari 2011 10:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Doenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat wordt dan een boterham voor de RPM, want ben nu door m'n meegebrachte voedselvoorraad heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
ik vind het goed....quote:Op maandag 24 januari 2011 13:07 schreef Perruche het volgende:
Ik doe ook altijd in de avond beslissen wat ik de volgende dag draagdan ben ik wat frisser en zie ik er ook nog af en toe leuk uit ipv een bijeengeraapt zooitje.
Als ik het jurkje en vestje van gisteren, vanavond nog steeds leuk vind, ga ik ze bestellen (als ze er nog zijn
Lijstje even omdat het kan.
O: allbran met soyamelk
T: 1 grote gele paprika
L: broodje met tonijnsalade en komkommer of kaas ofzo, met veel groenvoer, misschien nog een salade met salade: rucola, courgette, komkommer, champignons
T: stukje makreel + stuk fruit of yoghurt
B: 2x 20 min. fietsen
D: ik denk volkoren pasta met broccoli en parmez. kaas
wat denken jullie, stel dat ik echt alleen dit naar binnen werk, issie dan goed?
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Coco: nee niet echt. Buik voelde goed. DA vermoedt dus virusje of een hele hardnekkige haarbal... dus prik + pilletjes tegen het braken en pasta om een evt haarbal op te lossen. En verder licht verteerbaar voer. Belangrijkste is dat het water dat ie drinkt binnen blijft.
Ben heel benieuwd wat we straks thuis gaan aantreffen, of er nog veel ligt. Als ie vanavond dus blijft braken en geen vocht binnenhoudt, ga ik er morgen weer mee naar de DA, want dan begint uitdroging wel een gevaar te vormen.
Ik ben er nog niet gerust op. Op dit soort momenten zou je willen dat zo'n beestje je kon vertellen wat er mis is.
Nou ja, zolang hij tenminste maar wil blijven eten en drinken. Onze dikke plofkat was toen plotseling heel ziek geworden, en hij wilde inderdaad niet eens meer zn lievelingssnoepjes eten. Maar goed, inderdaad maar in de gaten houden en anders weer terug. Hoop dat het in ieder geval snel beter gaat. <3quote:Op maandag 24 januari 2011 13:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Coco: nee niet echt. Buik voelde goed. DA vermoedt dus virusje of een hele hardnekkige haarbal... dus prik + pilletjes tegen het braken en pasta om een evt haarbal op te lossen. En verder licht verteerbaar voer. Belangrijkste is dat het water dat ie drinkt binnen blijft.
Ben heel benieuwd wat we straks thuis gaan aantreffen, of er nog veel ligt. Als ie vanavond dus blijft braken en geen vocht binnenhoudt, ga ik er morgen weer mee naar de DA, want dan begint uitdroging wel een gevaar te vormen.
Ik ben er nog niet gerust op. Op dit soort momenten zou je willen dat zo'n beestje je kon vertellen wat er mis is.
Het lijkt echt heel erg op wat onze poes had. Dierenarts dacht ook aan een vastzittende haarbal. Ik heb de haarbal nooit voorbij zien komen, maar door de medicijnen en lichtverteerbaar voedsel is het wel goedgekomen. Hoop voor Bo dat 'ie ook snel opknaptquote:Op maandag 24 januari 2011 13:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hij wil wel eten, maar het komt allemaal retour afzender... En hij is dus ook alert en ook wel speels. Dus ja.. ik weet het ook niet. Even afwachten is het enige dat we nu kunnen doen.
Oi, ik hou van was. Badkamer, keuken en wc schoonmaken, stofzuigen, strijken, opruimen heb ik beduidend meer moeite mee.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:38 schreef _Calimero_ het volgende:
ik heb keelpijn![]()
Ik heb mijn héle bank volliggen met (schone) was. Dat ga ik maar eens opvouwen, was vouwen vind ik denk ik het naarste huishoudelijke klusje dat er bestaat. Later als ik veel geld heb huur ik er iemand voor in
Heb ik net ook gedaan. Vijf wasmandenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:38 schreef _Calimero_ het volgende:
ik heb keelpijn![]()
Ik heb mijn héle bank volliggen met (schone) was. Dat ga ik maar eens opvouwen, was vouwen vind ik denk ik het naarste huishoudelijke klusje dat er bestaat. Later als ik veel geld heb huur ik er iemand voor in
Ik ook.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Oi, ik hou van was. Badkamer, keuken en wc schoonmaken, stofzuigen, strijken, opruimen heb ik beduidend meer moeite mee.
Oke, de wc is ook niet mijn favoriet. Maar keuken en rest van badkamer en stofzuigen vind ik veel minder erg. strijken doe ik pertinent niet (toevallig laatst 1 blouse gestreken, haha). maar je hebt gelijk, eigenlijk is het allemaal stom en ga ik veel liever gewoon lekker naar buiten ofzoquote:Op maandag 24 januari 2011 14:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Oi, ik hou van was. Badkamer, keuken en wc schoonmaken, stofzuigen, strijken, opruimen heb ik beduidend meer moeite mee.
Dan maak je een extra wandelingetje voordat je naar bed gaat.Klint trouwens wel een beetje obsessief je postquote:Op maandag 24 januari 2011 14:40 schreef seiramu het volgende:
Te veel gegeten vandaag zucht. En ik heb geen tijd om naar de sportschool te gaan. Ik ga wel dinsdag en woensdagochtend rond 8 uur en dit weekend om 9 uur. Maar ik wil nú de kcal verbranden.
Kom jij dan mijn badkamer doen?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:42 schreef _Calimero_ het volgende:
Nou mooi dames, komen jullie even langs om mijn was op te vouwen dan, als het zo'n hobby iszorg ik wel voor een kopje thee/koffie en wat afleidend geklets
Mja moet nog twee vakken en dan mn bachelorproject. Dat laatste gaat zwaar worden, elke dag 9-5 op het lab en dan ook nog een verslag maken en 's avonds sporten.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:37 schreef shinydiscoball het volgende:
Hai!
Uniek![]()
Chico: ja m'n studie loopt eigenlijk op rolletjes! (nog wel) En bij jou? Jij bent alweer bijna klaar met je BA toch?
Ik heb er tweequote:
ik ook. En was ophangen als het gewassen is...quote:Op maandag 24 januari 2011 14:38 schreef _Calimero_ het volgende:
ik heb keelpijn![]()
Die is érg leuk ja!!quote:Op maandag 24 januari 2011 15:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik heb zo'n leuk B&B in Scheveningen gevonden!.
Anders heeft Cali nog misschien een weekendje DH in de actiequote:Op maandag 24 januari 2011 15:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik heb zo'n leuk B&B in Scheveningen gevonden!.
Nou dat weekendje met de één is definitief van de baan (duhh) en ik denk dat ik de ander maar gewoon meeneemquote:Op maandag 24 januari 2011 15:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Anders heeft Cali nog misschien een weekendje DH in de actie
Nah ik ga wel dansen ofzoquote:Op maandag 24 januari 2011 14:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan maak je een extra wandelingetje voordat je naar bed gaat.Klint trouwens wel een beetje obsessief je postHoop dat het anders overkomt dan je bedoelt.
Hoeveel kcals waren dat?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:31 schreef seiramu het volgende:
[..]
Nah ik ga wel dansen ofzo. En serieus? Meestal maak ik me er niet zo druk om...maar vandaag heb ik écht te veel gegeten. Gewoon twee keer de toegestane max kcal die ik per dag mag eten had ik al rond 12 uur ingenomen
![]()
![]()
McAnder.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:28 schreef _Calimero_ het volgende:
O en dinsdag over een week heeft hij (er moet maar weer eens een naam bedacht worden) mij meegevraagd naar 't film festival in R;dam.
Hm.. Wat Co zei vond ik wel terecht geloof ik.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:27 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Nou dat weekendje met de één is definitief van de baan (duhh) en ik denk dat ik de ander maar gewoon meeneemDan kan ik in een strandwandeling e.e.a. eens een beetje toelichten/uitleggen. Hoewel ik het hotel-verhaal maar op een vriendin houd
Ikke ook graag!quote:
1600 - 1800kcal mag ik max per dag. Ik zat vandaag rond de 3500 - 4000. Vraag maar niet hoe ik dit geflikt hebquote:
Jep, ik ook. Maar ik ga me deze keer volledig door mijn gevoel laten ingeven en ga mijn verstand aan de kant zetten. Een soort van experiment.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Hm.. Wat Co zei vond ik wel terecht geloof ik.
Ik wilde al vragen wie van ons je had opgegetenquote:
Mooi!! En je hebt zo'n mooi lijntje langs je borst.quote:
Ja, lief hè. Ik zit steeds even zwijmelend te kijken.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb overigens vooral een hekel aan huishoudelijke klusjes die NU moeten. Bijv was uit de wasmachine halen. Dat kun je niet een dag erin laten zitten.
Morgen komen ze onze schimmelende deur in de badkamer vervangen. Ben benieuwd of het er weer één van boordkarton is, want dan kunnen ze over een paar maanden weer terug komen
.
Wat een schattige B&B, DaD!. Ik ga het bijna jammer vinden om hier te wonen, want een nachtje hotel / B&B zal ik hier niet zo snel doen, denk ik
.
Macht der gewoonte, vind mijn buik afschuwelijk....quote:Op maandag 24 januari 2011 16:25 schreef Tinkepink het volgende:
Mooi decolleteMaar waarom heb je je hand voor je buik uniek?
Boeit niet. Tieten.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Macht der gewoonte, vind mijn buik afschuwelijk....
Thanks guys, tieten is een gevoerde bh
Ik zie geen gevoerde bh, dus: prachtige tieten heb je in dat jurkjequote:Op maandag 24 januari 2011 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Bij B&B's is dat meestal per kamer, dus daar ga ik nu ook vanuit.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef Viking84 het volgende:
Die prijzen van dat B&B: die 65/75 euro, is dat per persoon?
Gevoerde BH pusht anders wel het een en ander opquote:Op maandag 24 januari 2011 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
De ene kamer 60 per nacht voor 1 persoon, de andere 70. Tweede persoon kost 5 euro per nacht extra, toeslag bij verblijf van 1 nacht is 10 euro. Graag gedaan.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef Viking84 het volgende:
Die prijzen van dat B&B: die 65/75 euro, is dat per persoon?
Ja, ik moet gewoon oppassen dat ik mezelf niet over de kop werk. Ben weer begonnen met m'n Mensendieckoefeningen, ga morgen maar weer eens hardlopen. Maar ik vind het lastig zo rond de toetsweken en periodewisselingen op school, er ligt een berg nakijkwerk, de nieuwe planningen moeten worden gemaakt, mondelingen afgenomen. En dan ben ik niet zo heel gezellig thuisquote:Op maandag 24 januari 2011 16:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Mooi figuurtje Uniek!
Wat een goed idee Razz, om lekker even samen weg te gaan! Drukte is inderdaad zo rot soms... Maar het gaat dus wel weer beter nu?
Leer het maar snel af. Zo richt je de aandacht juist op je buik. Anders zou allee aandacht naar je mooie figuur en borsten gaan.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Het is altijd zo oneerlijk dat de mensen die het dichtst bij je staan het moeten ontgelden, maar dat gebeurt hier ook.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, ik moet gewoon oppassen dat ik mezelf niet over de kop werk. Ben weer begonnen met m'n Mensendieckoefeningen, ga morgen maar weer eens hardlopen. Maar ik vind het lastig zo rond de toetsweken en periodewisselingen op school, er ligt een berg nakijkwerk, de nieuwe planningen moeten worden gemaakt, mondelingen afgenomen. En dan ben ik niet zo heel gezellig thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |