abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91794416
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat wordt dan een boterham voor de RPM, want ben nu door m'n meegebrachte voedselvoorraad heen :').
Doen :) en misschien nog een beetje kwark of iets anders als toetje na je D :)

Is er nog nieuws over je werk trouwens?
pi_91794561
Aloha lieve slankies allemaal <3

Dikke kus voor Cali, klote situatie :*

XM, ik zou het ook maar niks vinden als een van mn katten zo deed. Konden ze bij de dierenarts helemaal niks ontdekken?

Maria: *O* *O*

Ow, en ik vind V1z0R's tijdschema eveneens indrukwekkend.
Mijne ziet er ongeveer zo uit:

6.15u opstaan & douche in (tandenpoetsen in douche)
6.25u afdrogen & aankleden
6.35u haar föhnen en in vleddig paardestaartje vastbinden
6.45u naar 't werk van M. (hij rijdt, dus ik kan me onderweg nog opmaken)
7.00u ik neem 't stuur over en rijd door naar mijn werk
7.30/7.45u aankomst op werk
  maandag 24 januari 2011 @ 13:20:32 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91794624
Zo, jeetje wat een gestress weer, ik moet dingen waar ik tegenop zie echt niet op het laatste moment doen :X. Anyway, stadwaarts.
Niet meer actief op Fok!
pi_91794712
Komende donderdag is het Gedichtendag en ik wil daar graag iets leuks mee doen in mijn brugklassen, maar weet niet zo goed wat... Even over brainstormen nog! Heb wel m'n ex gevraagd of ik één van zijn gedichten in de klas zou mogen gebruiken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_91794785
Wat een lief en leuk gedicht DaD O+
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_91794816
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:07 schreef Perruche het volgende:
Ik doe ook altijd in de avond beslissen wat ik de volgende dag draag :Y dan ben ik wat frisser en zie ik er ook nog af en toe leuk uit ipv een bijeengeraapt zooitje.

Als ik het jurkje en vestje van gisteren, vanavond nog steeds leuk vind, ga ik ze bestellen (als ze er nog zijn :')

Lijstje even omdat het kan.

O: allbran met soyamelk
T: 1 grote gele paprika
L: broodje met tonijnsalade en komkommer of kaas ofzo, met veel groenvoer, misschien nog een salade met salade: rucola, courgette, komkommer, champignons
T: stukje makreel + stuk fruit of yoghurt
B: 2x 20 min. fietsen
D: ik denk volkoren pasta met broccoli en parmez. kaas

wat denken jullie, stel dat ik echt alleen dit naar binnen werk, issie dan goed?
ik vind het goed....
  maandag 24 januari 2011 @ 13:30:16 #207
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_91795080
Oooh dus dát is een DM!
Thanks Maria, en leuke naam!!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 24 januari 2011 @ 13:31:56 #208
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91795163
Coco: nee niet echt. Buik voelde goed. DA vermoedt dus virusje of een hele hardnekkige haarbal... dus prik + pilletjes tegen het braken en pasta om een evt haarbal op te lossen. En verder licht verteerbaar voer. Belangrijkste is dat het water dat ie drinkt binnen blijft.

Ben heel benieuwd wat we straks thuis gaan aantreffen, of er nog veel ligt. Als ie vanavond dus blijft braken en geen vocht binnenhoudt, ga ik er morgen weer mee naar de DA, want dan begint uitdroging wel een gevaar te vormen.

Ik ben er nog niet gerust op. Op dit soort momenten zou je willen dat zo'n beestje je kon vertellen wat er mis is.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 24 januari 2011 @ 13:32:12 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91795173
Ja, ik wil ook een DM he, heb meegebrainstormd! :P
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_91795223
Wat een mooi gedicht DaD. O+

Perruche, je lijstje ziet er netjes uit! Heel gevarieerd ook. :)

De mijne vandaag:
O: Brinta met sojamelk
T: koffie met melk
L: 2x geroosterd brood met avocado, kiwi
T: glas karnemelk met sap
T: knäckebröd met Slankie
D: gehakt, paprika en sperziebonen in satésaus (had nog een pakje liggen) met krieltjes of rijst
T: klein stukje appeltaart
T: wijntje
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 24 januari 2011 @ 13:35:01 #211
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91795312
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:33 schreef Mini_rulez het volgende:
T: knäckebröd met Slankie
D:
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 24 januari 2011 @ 13:37:26 #212
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91795412
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Coco: nee niet echt. Buik voelde goed. DA vermoedt dus virusje of een hele hardnekkige haarbal... dus prik + pilletjes tegen het braken en pasta om een evt haarbal op te lossen. En verder licht verteerbaar voer. Belangrijkste is dat het water dat ie drinkt binnen blijft.

Ben heel benieuwd wat we straks thuis gaan aantreffen, of er nog veel ligt. Als ie vanavond dus blijft braken en geen vocht binnenhoudt, ga ik er morgen weer mee naar de DA, want dan begint uitdroging wel een gevaar te vormen.

Ik ben er nog niet gerust op. Op dit soort momenten zou je willen dat zo'n beestje je kon vertellen wat er mis is.
:{ ;(

:*

Beterschap voor BoBeestje!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_91795531
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

D:
Euh, de smeerkaas. :D
Are you pondering what I'm pondering?
pi_91795570
:')
Ja doei.
pi_91795836
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:31 schreef XcUZ_Me het volgende:

Nou ja, zolang hij tenminste maar wil blijven eten en drinken. Onze dikke plofkat was toen plotseling heel ziek geworden, en hij wilde inderdaad niet eens meer zn lievelingssnoepjes eten. Maar goed, inderdaad maar in de gaten houden en anders weer terug. Hoop dat het in ieder geval snel beter gaat. <3
  maandag 24 januari 2011 @ 13:46:52 #216
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91795880
Hij wil wel eten, maar het komt allemaal retour afzender... En hij is dus ook alert en ook wel speels. Dus ja.. ik weet het ook niet. Even afwachten is het enige dat we nu kunnen doen.
pi_91795975
Oh, wat sneu XM :{ Hopelijk knapt ie snel op! :*
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_91796051
I bet that you would feel bad if you found a bat in your bed.

:')
pi_91796166
Sorry, hoi.

Ik las iets over een zielige kat :{ :*
Hoop dat je de oorzaak snel vindt XM!
  maandag 24 januari 2011 @ 13:53:42 #220
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_91796203
Shinyyyy!! Hoe is het??
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_91796295
Indiaantje!! Ook PM/DM whatever?
pi_91796298
Heey!

Ja goed hoor! ik ben een beetje aan het sog'gen en ik miste jullie.
Met jou?
  maandag 24 januari 2011 @ 14:03:41 #223
331 Merel
Be here now.
pi_91796670
SDB!! :W
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_91796682
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hij wil wel eten, maar het komt allemaal retour afzender... En hij is dus ook alert en ook wel speels. Dus ja.. ik weet het ook niet. Even afwachten is het enige dat we nu kunnen doen.
Het lijkt echt heel erg op wat onze poes had. Dierenarts dacht ook aan een vastzittende haarbal. Ik heb de haarbal nooit voorbij zien komen, maar door de medicijnen en lichtverteerbaar voedsel is het wel goedgekomen. Hoop voor Bo dat 'ie ook snel opknapt :* !

Onze poes heeft overigens wel een zwakke maag gehouden. Als 'ie te snel eet, komt alles er ook weer uit (brokjes nog helemaal heel, alsof het nooit gegeten is :') ). En hij braakt vaker dan de andere poes...

Edit: :W SDB!
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_91796790
Hopelijk gaat de poes zich snel beter voelen :*.

Heeeey SDB :W. Hoe is het met jou en bevalt je studie goed enzo?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')