Doenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat wordt dan een boterham voor de RPM, want ben nu door m'n meegebrachte voedselvoorraad heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
ik vind het goed....quote:Op maandag 24 januari 2011 13:07 schreef Perruche het volgende:
Ik doe ook altijd in de avond beslissen wat ik de volgende dag draagdan ben ik wat frisser en zie ik er ook nog af en toe leuk uit ipv een bijeengeraapt zooitje.
Als ik het jurkje en vestje van gisteren, vanavond nog steeds leuk vind, ga ik ze bestellen (als ze er nog zijn
Lijstje even omdat het kan.
O: allbran met soyamelk
T: 1 grote gele paprika
L: broodje met tonijnsalade en komkommer of kaas ofzo, met veel groenvoer, misschien nog een salade met salade: rucola, courgette, komkommer, champignons
T: stukje makreel + stuk fruit of yoghurt
B: 2x 20 min. fietsen
D: ik denk volkoren pasta met broccoli en parmez. kaas
wat denken jullie, stel dat ik echt alleen dit naar binnen werk, issie dan goed?
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Coco: nee niet echt. Buik voelde goed. DA vermoedt dus virusje of een hele hardnekkige haarbal... dus prik + pilletjes tegen het braken en pasta om een evt haarbal op te lossen. En verder licht verteerbaar voer. Belangrijkste is dat het water dat ie drinkt binnen blijft.
Ben heel benieuwd wat we straks thuis gaan aantreffen, of er nog veel ligt. Als ie vanavond dus blijft braken en geen vocht binnenhoudt, ga ik er morgen weer mee naar de DA, want dan begint uitdroging wel een gevaar te vormen.
Ik ben er nog niet gerust op. Op dit soort momenten zou je willen dat zo'n beestje je kon vertellen wat er mis is.
Nou ja, zolang hij tenminste maar wil blijven eten en drinken. Onze dikke plofkat was toen plotseling heel ziek geworden, en hij wilde inderdaad niet eens meer zn lievelingssnoepjes eten. Maar goed, inderdaad maar in de gaten houden en anders weer terug. Hoop dat het in ieder geval snel beter gaat. <3quote:Op maandag 24 januari 2011 13:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Coco: nee niet echt. Buik voelde goed. DA vermoedt dus virusje of een hele hardnekkige haarbal... dus prik + pilletjes tegen het braken en pasta om een evt haarbal op te lossen. En verder licht verteerbaar voer. Belangrijkste is dat het water dat ie drinkt binnen blijft.
Ben heel benieuwd wat we straks thuis gaan aantreffen, of er nog veel ligt. Als ie vanavond dus blijft braken en geen vocht binnenhoudt, ga ik er morgen weer mee naar de DA, want dan begint uitdroging wel een gevaar te vormen.
Ik ben er nog niet gerust op. Op dit soort momenten zou je willen dat zo'n beestje je kon vertellen wat er mis is.
Het lijkt echt heel erg op wat onze poes had. Dierenarts dacht ook aan een vastzittende haarbal. Ik heb de haarbal nooit voorbij zien komen, maar door de medicijnen en lichtverteerbaar voedsel is het wel goedgekomen. Hoop voor Bo dat 'ie ook snel opknaptquote:Op maandag 24 januari 2011 13:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hij wil wel eten, maar het komt allemaal retour afzender... En hij is dus ook alert en ook wel speels. Dus ja.. ik weet het ook niet. Even afwachten is het enige dat we nu kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |