Die is érg leuk ja!!quote:Op maandag 24 januari 2011 15:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik heb zo'n leuk B&B in Scheveningen gevonden!.
Anders heeft Cali nog misschien een weekendje DH in de actiequote:Op maandag 24 januari 2011 15:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik heb zo'n leuk B&B in Scheveningen gevonden!.
Nou dat weekendje met de één is definitief van de baan (duhh) en ik denk dat ik de ander maar gewoon meeneemquote:Op maandag 24 januari 2011 15:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Anders heeft Cali nog misschien een weekendje DH in de actie
Nah ik ga wel dansen ofzoquote:Op maandag 24 januari 2011 14:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan maak je een extra wandelingetje voordat je naar bed gaat.Klint trouwens wel een beetje obsessief je postHoop dat het anders overkomt dan je bedoelt.
Hoeveel kcals waren dat?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:31 schreef seiramu het volgende:
[..]
Nah ik ga wel dansen ofzo. En serieus? Meestal maak ik me er niet zo druk om...maar vandaag heb ik écht te veel gegeten. Gewoon twee keer de toegestane max kcal die ik per dag mag eten had ik al rond 12 uur ingenomen
![]()
![]()
McAnder.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:28 schreef _Calimero_ het volgende:
O en dinsdag over een week heeft hij (er moet maar weer eens een naam bedacht worden) mij meegevraagd naar 't film festival in R;dam.
Hm.. Wat Co zei vond ik wel terecht geloof ik.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:27 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Nou dat weekendje met de één is definitief van de baan (duhh) en ik denk dat ik de ander maar gewoon meeneemDan kan ik in een strandwandeling e.e.a. eens een beetje toelichten/uitleggen. Hoewel ik het hotel-verhaal maar op een vriendin houd
Ikke ook graag!quote:
1600 - 1800kcal mag ik max per dag. Ik zat vandaag rond de 3500 - 4000. Vraag maar niet hoe ik dit geflikt hebquote:
Jep, ik ook. Maar ik ga me deze keer volledig door mijn gevoel laten ingeven en ga mijn verstand aan de kant zetten. Een soort van experiment.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Hm.. Wat Co zei vond ik wel terecht geloof ik.
Ik wilde al vragen wie van ons je had opgegetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |