Oi, ik hou van was. Badkamer, keuken en wc schoonmaken, stofzuigen, strijken, opruimen heb ik beduidend meer moeite mee.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:38 schreef _Calimero_ het volgende:
ik heb keelpijn![]()
Ik heb mijn héle bank volliggen met (schone) was. Dat ga ik maar eens opvouwen, was vouwen vind ik denk ik het naarste huishoudelijke klusje dat er bestaat. Later als ik veel geld heb huur ik er iemand voor in
Heb ik net ook gedaan. Vijf wasmandenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:38 schreef _Calimero_ het volgende:
ik heb keelpijn![]()
Ik heb mijn héle bank volliggen met (schone) was. Dat ga ik maar eens opvouwen, was vouwen vind ik denk ik het naarste huishoudelijke klusje dat er bestaat. Later als ik veel geld heb huur ik er iemand voor in
Ik ook.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Oi, ik hou van was. Badkamer, keuken en wc schoonmaken, stofzuigen, strijken, opruimen heb ik beduidend meer moeite mee.
Oke, de wc is ook niet mijn favoriet. Maar keuken en rest van badkamer en stofzuigen vind ik veel minder erg. strijken doe ik pertinent niet (toevallig laatst 1 blouse gestreken, haha). maar je hebt gelijk, eigenlijk is het allemaal stom en ga ik veel liever gewoon lekker naar buiten ofzoquote:Op maandag 24 januari 2011 14:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Oi, ik hou van was. Badkamer, keuken en wc schoonmaken, stofzuigen, strijken, opruimen heb ik beduidend meer moeite mee.
Dan maak je een extra wandelingetje voordat je naar bed gaat.Klint trouwens wel een beetje obsessief je postquote:Op maandag 24 januari 2011 14:40 schreef seiramu het volgende:
Te veel gegeten vandaag zucht. En ik heb geen tijd om naar de sportschool te gaan. Ik ga wel dinsdag en woensdagochtend rond 8 uur en dit weekend om 9 uur. Maar ik wil nú de kcal verbranden.
Kom jij dan mijn badkamer doen?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:42 schreef _Calimero_ het volgende:
Nou mooi dames, komen jullie even langs om mijn was op te vouwen dan, als het zo'n hobby iszorg ik wel voor een kopje thee/koffie en wat afleidend geklets
Mja moet nog twee vakken en dan mn bachelorproject. Dat laatste gaat zwaar worden, elke dag 9-5 op het lab en dan ook nog een verslag maken en 's avonds sporten.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:37 schreef shinydiscoball het volgende:
Hai!
Uniek![]()
Chico: ja m'n studie loopt eigenlijk op rolletjes! (nog wel) En bij jou? Jij bent alweer bijna klaar met je BA toch?
Ik heb er tweequote:
ik ook. En was ophangen als het gewassen is...quote:Op maandag 24 januari 2011 14:38 schreef _Calimero_ het volgende:
ik heb keelpijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |