ik sta om kwart voor zeven op, en ben om 8 uur op het werk!quote:Op maandag 24 januari 2011 09:40 schreef Perruche het volgende:
Dan moet ik om 7 uur op, da's me veel te vroeg. Vroeger deed ik het ook, maar nu ben ik lui
Hier 6.15. Maar dan lig ik al 3 kwartier wakker, omdat de wekker van mijn man om 5.00 of 5.30 gaatquote:
Ow, dat hadden wij ook toen we nog in R'dam woonden. Toen ging de wekker om 06:00 en hoefde ik er pas een uur later uit zo'n beetje. No way dat je nog slaapt dan he. Nu staan we goddank tegelijk op.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hier 6.15. Maar dan lig ik al 3 kwartier wakker, omdat de wekker van mijn man om 5.00 of 5.30 gaat
ja, natuurlijk! Volgens mij is zuurkol vrijwel oneindig houdbaar. Dat dacht ik ook over mozerella, en bah, wat was dat vies gistr, en maar 3 dagen over de datum!quote:Op maandag 24 januari 2011 10:37 schreef Tinkepink het volgende:
Ik had een pakje zuurkool dat 1,5 maand over datum is. Dat is toch nog gewoon eetbaar? Of ben ik nu gek? Hoe kan zuurkool nu over datum zijn? Het was nog niet grijs ofzo![]()
Dat zie je bij de Nikesite ook hoor, als je de laatste minuten sneller zou gaan. Je kan op die staafjes klikken hč! Dan krijg je het verloop van je loop.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik lav Runningtracker. Die geeft veel preciezere informatie dan de Nike+-site. Je ziet ook heel duidelijk dat ik de laatste 3 minuten nog even voluit ging
. En dat ik te snel begin
.
Runningtracker is oneindig veel gedetailleerder.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat zie je bij de Nikesite ook hoor, als je de laatste minuten sneller zou gaan. Je kan op die staafjes klikken hč! Dan krijg je het verloop van je loop.
quote:
Schema van 20-45 minuten achtereen van hardloopschema.nl (hij staat niet meer op die site, heb hem ergens anders vandaan getoverd). Ze hebben ook 0-20-schema's en 45-60-schema's. En schema's voor de halve marathon enzo.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik wil weten welk schema je gebruikt![]()
Ik dacht even dat 'ie Pie to da em ging hetenquote:Op maandag 24 januari 2011 11:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pie to da em! Want alles staat nog niet op poten
Wat leukleukquote:Op maandag 24 januari 2011 10:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
KvK geweest! Ik ben een bedrijf![]()
En moet nog zooooveel regelen/doen
Nu pas?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
yay @ naam en kvk![]()
en nu ga ik écht leren
Tof, dan kan je nu ook een makro pasje aanvragen en heel goedkoop heel veel groente (enzoquote:Op maandag 24 januari 2011 10:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Stomme vraag misschien, maar gaat het op volgorde van aanvragen of op volgorde van 'jij hebt het meer nodig'?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ik ben vierde van mijn universiteit, wat inhoudt dat ik dus voor 99,9% zeker geen beurs krijg.. tenzij er heel weinig aanmeldingen van andere universiteiten zijn en ze me er dan doorheen krijgen..
Dus nu gaan we 't zelf regelen..
ja, hoi!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aaargh de PM doet het nietSorry als jullie ineens heul veel hebben
Ik doe het wel ff via DM
Nee hoor, ook in Nederland. Australische vriend van m'n vriendin had a hard time om alle formulieren te ontcijferen.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:10 schreef Jagärtrut het volgende:
Alleen in Zweden: Een formulier voor buitenlanders die zich bij een bepaald bureau willen aanmelden alleen in het Zweeds hebben...
Wat doe jij aan sport 's ochtends vroeg?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:16 schreef V1z0R het volgende:
Beterschap voor XMerts beessie!
Leuk Maria! Is voor het freelance gebeuren toch?
6:45 eruit, 1e ontbijt, sporten, douchen, 2e ontbijt, tandjes poetsen, krantje snel doornemen, 8:00 naar werk...
Ja dat ook inderdaad, arme Bo!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:16 schreef V1z0R het volgende:
Beterschap voor XMerts beessie!
Leuk Maria! Is voor het freelance gebeuren toch?
6:45 eruit, 1e ontbijt, sporten, douchen, 2e ontbijt, tandjes poetsen, krantje snel doornemen, 8:00 naar werk...
Ma en Vr zwemmen, Di, Wo, Do beetje afwisselend pull-ups, push-ups, crunches, rugoefeningen etc. Ligt er aan wat ik de dag ervoor aan krachttraining gedaan heb.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat doe jij aan sport 's ochtends vroeg?.
Heb jij een zwembad thuis? Hoe red je het anders in 5 kwartier? Eten, sporten, nog een keer eten aankleden, krant lezen, naar het werk?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ma en Vr zwemmen, Di, Wo, Do beetje afwisselend pull-ups, push-ups, crunches, rugoefeningen etc. Ligt er aan wat ik de dag ervoor aan krachttraining gedaan heb.
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:10 schreef Jagärtrut het volgende:
Alleen in Zweden: Een formulier voor buitenlanders die zich bij een bepaald bureau willen aanmelden alleen in het Zweeds hebben...
Bak kwark.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:32 schreef Swietje het volgende:
Indrukwekkend V1z0r![]()
Mijn lijstje:
O: boterham filet americain, halfvolle melk
T: ?
L: ?
T: mandarijntjes
D: karbonaadje, spruitjes met appelmoes, halfvolle melk
T: verse sinaasappelsap
Weet iemand een goede invulling voor mijn T en L? Ik dacht aan een boterham en een kom soep als L en dan als T...??
Zou wel handig zijn!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb jij een zwembad thuis? Hoe red je het anders in 5 kwartier? Eten, sporten, nog een keer eten aankleden, krant lezen, naar het werk?
Ook een wekker om 06.15, soms 06.30 als ik 's avonds al douche en brood smeerquote:Op maandag 24 januari 2011 10:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hier 6.15. Maar dan lig ik al 3 kwartier wakker, omdat de wekker van mijn man om 5.00 of 5.30 gaat
En douchen en aankleden na het zwemmen doe je in de auto? En je parkeert in het kleedhokje?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn!
6:45 1e ontbijt (kom yoghurt met fruit)
6:50 aankleden
6:55 auto in naar zwembad
7:05 zwembad
7:35 douchen en aankleden
7:45 2e ontbijt (2 boterhammen)
7:50 tanden poetsen
7:55 krant
8:05 auto in naar werk
Ik ben een snelle eterAvondeten is bij mij ook binnen een kwartier naar binnen gewerkt.
Jeuuuuuuuuuj!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:53 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ook een wekker om 06.15, soms 06.30 als ik 's avonds al douche en brood smeer![]()
En net gebeld door de kathmandu dat ik het verschil van mijn jas (dus 100 euro) teruggestort krijg op mijn rekening. hij begreep dat het door de samenloop van omstandigheden erg vervelend washeeft die ene poging tot rellen (ik stond te trillen op mn benen van de zenuwen
) toch 100 euro opgeleverd
ooh als het over mezelf gaat lijk ik wel minder dan een kind van 3 te weten, dus schroom alsjeblieft niet om je ideeen/tips/visie te spuien. Ik had echt niet het gevoel dat ik teveel gevoel had, maar misschien is het wel zo, maar zo ver afgeschermd dat ik dat echt niet meer voelde....quote:Op maandag 24 januari 2011 11:56 schreef Tinkepink het volgende:
Tof Cali!
En wat ik je nog wou zeggen: als je reageert zoals jij reageert, ben je volgens mij niet gevoelloos, maar heb je teveel gevoel. En daar wapen je je voor door je af te schermen. Maar dat weet jij als psych waarschijnlijk beter dan ik
*deja-vu van de keer dat ik puff medische tips gaf
Nou ja, meer voedingstips. Zo'n zuur kreng als een sinaasappel gaf me dan ook enorme spijt dat ik het gegeten hadquote:Op maandag 24 januari 2011 11:56 schreef Tinkepink het volgende:
Eens. En herkenbaar.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:56 schreef Tinkepink het volgende:
Tof Cali!
En wat ik je nog wou zeggen: als je reageert zoals jij reageert, ben je volgens mij niet gevoelloos, maar heb je teveel gevoel. En daar wapen je je voor door je af te schermen. Maar dat weet jij als psych waarschijnlijk beter dan ik
Kun jij écht in 5 min uit bed stappen, evt kleding uitdoen, douchen, afdrogen én je geheel aankleden??quote:Op maandag 24 januari 2011 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
7.10 wekker
7.15 eruit en douchen
7.20 (ontbijten)* en nieuws kijken/FOK!lezen
7.35 haar fohnen en make-up
7.45 weg naar werk
*soms ontbijt ik op 't werk om 8.30
Daarom zei ik ook dat het vaak uitlooptquote:Op maandag 24 januari 2011 11:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En douchen en aankleden na het zwemmen doe je in de auto? En je parkeert in het kleedhokje?
Je bent echt een aardige jongen, maar je hoeft je leven niet op te leuken.Gewoon ben je al leuk genoeg Vizor.
Uhuhquote:
Hoe heet je bedrijf!!!??? Wat cool zeg!!quote:Op maandag 24 januari 2011 10:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |