Schema van 20-45 minuten achtereen van hardloopschema.nl (hij staat niet meer op die site, heb hem ergens anders vandaan getoverd). Ze hebben ook 0-20-schema's en 45-60-schema's. En schema's voor de halve marathon enzo.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik wil weten welk schema je gebruikt![]()
Ik dacht even dat 'ie Pie to da em ging hetenquote:Op maandag 24 januari 2011 11:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pie to da em! Want alles staat nog niet op poten
Wat leukleukquote:Op maandag 24 januari 2011 10:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
KvK geweest! Ik ben een bedrijf![]()
En moet nog zooooveel regelen/doen
Nu pas?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
yay @ naam en kvk![]()
en nu ga ik écht leren
Tof, dan kan je nu ook een makro pasje aanvragen en heel goedkoop heel veel groente (enzoquote:Op maandag 24 januari 2011 10:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
KvK geweest! Ik ben een bedrijf![]()
En moet nog zooooveel regelen/doen
Stomme vraag misschien, maar gaat het op volgorde van aanvragen of op volgorde van 'jij hebt het meer nodig'?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ik ben vierde van mijn universiteit, wat inhoudt dat ik dus voor 99,9% zeker geen beurs krijg.. tenzij er heel weinig aanmeldingen van andere universiteiten zijn en ze me er dan doorheen krijgen..
Dus nu gaan we 't zelf regelen..
ja, hoi!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aaargh de PM doet het nietSorry als jullie ineens heul veel hebben
Ik doe het wel ff via DM
Nee hoor, ook in Nederland. Australische vriend van m'n vriendin had a hard time om alle formulieren te ontcijferen.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:10 schreef Jagärtrut het volgende:
Alleen in Zweden: Een formulier voor buitenlanders die zich bij een bepaald bureau willen aanmelden alleen in het Zweeds hebben...
Wat doe jij aan sport 's ochtends vroeg?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:16 schreef V1z0R het volgende:
Beterschap voor XMerts beessie!
Leuk Maria! Is voor het freelance gebeuren toch?
6:45 eruit, 1e ontbijt, sporten, douchen, 2e ontbijt, tandjes poetsen, krantje snel doornemen, 8:00 naar werk...
Ja dat ook inderdaad, arme Bo!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:16 schreef V1z0R het volgende:
Beterschap voor XMerts beessie!
Leuk Maria! Is voor het freelance gebeuren toch?
6:45 eruit, 1e ontbijt, sporten, douchen, 2e ontbijt, tandjes poetsen, krantje snel doornemen, 8:00 naar werk...
Ma en Vr zwemmen, Di, Wo, Do beetje afwisselend pull-ups, push-ups, crunches, rugoefeningen etc. Ligt er aan wat ik de dag ervoor aan krachttraining gedaan heb.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat doe jij aan sport 's ochtends vroeg?.
Heb jij een zwembad thuis? Hoe red je het anders in 5 kwartier? Eten, sporten, nog een keer eten aankleden, krant lezen, naar het werk?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ma en Vr zwemmen, Di, Wo, Do beetje afwisselend pull-ups, push-ups, crunches, rugoefeningen etc. Ligt er aan wat ik de dag ervoor aan krachttraining gedaan heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |