Hoe is het gegaan? Die smiley voorspelt niet veel goeds.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
ik snap niet helemaal wat je bedoelt.. wat is niet zo slecht en wat wordt er niet meer... ? (ik ben ook [s]moe[/s helemaal kapot, dus een beetje trager van begripquote:Op zondag 23 januari 2011 22:52 schreef uniekhoorn het volgende:
cali!
Erg is dat he?
Maar je kan het proberen want het is zo slecht nog niet
Volgens mij word het niet meer dan dat
Nou, gewoon doen... angst voor de toekomst ontneemt zoveel leuks in het heden!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:54 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik snap niet helemaal wat je bedoelt.. wat is niet zo slecht en wat wordt er niet meer... ? (ik ben ook [s]moe[/s helemaal kapot, dus een beetje trager van begripZo maar lekker mijn bed in duiken.
Het is rot dat het zo moest lopen, maar dat inzicht is wel veel waard.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:50 schreef _Calimero_ het volgende:
Thanks ladies, superlief dat jullie er naar vragen!![]()
Ik ga maar eens werken aan emotioneel contact leggen met mensen van het andere geslacht (bij vriendinnen kan ik namelijk wél heel makkelijk mijn echte ik laten zien. Gelukkig...)
Ah zo, ja daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou, gewoon doen... angst voor de toekomst ontneemt zoveel leuks in het heden!
Wat nou dat het fout gaat? Ja dat doet pijn maar dan heb je het hopelijk wel leuk gehad.
En misschien loopt het super..
Liever spijt van wat je hebt gedaan dan spijt van wat je niet hebt gedaan.
Wat te verliezen?
Wat eet je lekkere dingen!quote:Op maandag 24 januari 2011 08:21 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen...planning voor vandaag:
O: yoghurt met muesli en banaan
B: 30 minuten wandelen
T: sinaasappel
L: 2 meergranen wraps met turkse yoghurt, pulled pork en avocado, flinke bak wortelsalade (geraspte wortelen met wat rozijntjes en vinaigrete)
T: nog even bedenken
B: 30 minuten wandelen
S: evt. 30 minuten yoga of pilates
D: spinazie/canneloni bonen soep, met een gekruid worstje.
Ik ben tevreden..
http://www.notquitenigell(...)h-soup-with-chorizo/quote:Op maandag 24 januari 2011 08:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat eet je lekkere dingen!. Receptje van je D?
.
Cheeseburgersoepquote:Op maandag 24 januari 2011 08:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
http://www.notquitenigell(...)h-soup-with-chorizo/
Thanksquote:Op maandag 24 januari 2011 08:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
http://www.notquitenigell(...)h-soup-with-chorizo/
Havermout lijkt helemaal niet op Brinta. Havermout is duizend keer smeriger dan Brinta.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:07 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb havermout, en daar wilde ik eigenlijk mee ontbijten, maar de 'recepten' van melk+havermout+magnetron doen me wel heel erg aanbrinta
denken
had de havermout over omdat ik die voor in muffins heb gebruikt, maar 't staat nu zo op de kast te staanquote:Op maandag 24 januari 2011 09:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Havermout lijkt helemaal niet op Brinta. Havermout is duizend keer smeriger dan Brinta.
^^quote:Op maandag 24 januari 2011 09:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Havermout lijkt helemaal niet op Brinta. Havermout is duizend keer smeriger dan Brinta.
Nee, want je moet met fonologie bezigquote:Op maandag 24 januari 2011 09:11 schreef motorbloempje het volgende:
dan zit er niets anders op dan weer muffins bakkenmaar dat ga ik niet doen
Ben jij eigenlijk vrij vandaag? Ik ben het niet gewend om jou rond dit tijdstip te zien postenquote:Op maandag 24 januari 2011 09:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je kunt havermout ook gebruiken voor het maken van creamy lemon crumb squares, mo!
Bakje melk 2:30 in de magnetron, Brinta erbij kieperen, banaantje in stukjes snijden veel werk? Nah.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:14 schreef Perruche het volgende:
Je kan watermout ook als beton makrn hoor Vik
ik vind het allebei lekker maar eet het bijna nooit, te veel werk.
Jup, normaal heb ik op maandag college maar deze week even niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk vrij vandaag? Ik ben het niet gewend om jou rond dit tijdstip te zien posten.
Als ik melk 2:30 mins. in de magnetron zou zetten dan zit er overal melk, behalve in het bakje.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bakje melk 2:30 in de magnetron, Brinta erbij kieperen, banaantje in stukjes snijden veel werk? Nah.
Recept!quote:Op maandag 24 januari 2011 09:14 schreef Perruche het volgende:
ja DAD wat waren die squares? had al gevraagd maar niet meer gevonden wat het nu eigenlijk is...
Hier is het (proefondervindelijkquote:Op maandag 24 januari 2011 09:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Als ik melk 2:30 mins. in de magnetron zou zetten dan zit er overal melk, behalve in het bakje.
Ja, ik dacht het ook al! Bij mij 1.30 op 900 W. Als de magnetron minder vermogen heeft, moet het wel langer natuurlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 09:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Als ik melk 2:30 mins. in de magnetron zou zetten dan zit er overal melk, behalve in het bakje.
hier hetzelfde probleemquote:Op maandag 24 januari 2011 09:20 schreef Viking84 het volgende:
*blaargevoelige plekken afplakt met sporttape*. Hopelijk blijven ze nu eens weg.
Mijn oude huisgenoot deed altijd minstens 10 minuten, in een grote kom. Dan moest hij tussendoor wel 5x roeren ofzo..Als hij pap kookte 's morgens was ik altijd wakker. Kom in magnetron *boem, deur dicht, piep piep piep...dzzzzzz. *piep piep piep, deur open, roeren boem, deur dicht..piep piep, dzz....*herhaal nog 3x..quote:Op maandag 24 januari 2011 09:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, ik dacht het ook al! Bij mij 1.30 op 900 W. Als de magnetron minder vermogen heeft, moet het wel langer natuurlijk
laat mij dat nou gewoon te veel werk vindenquote:Op maandag 24 januari 2011 09:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bakje melk 2:30 in de magnetron, Brinta erbij kieperen, banaantje in stukjes snijden veel werk? Nah.
Waarschijnlijk het feit dat er dan een kommetje èn een pannetje vuil worden, ipv alleen een kommetjequote:Op maandag 24 januari 2011 09:34 schreef Jagärtrut het volgende:
wat is er mis met een pannetje ophet vuur?
Toen ik nog werkte, nam ik 's ochtends een uur de tijdquote:Op maandag 24 januari 2011 09:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
laat mij dat nou gewoon te veel werk vinden![]()
Als ik niet werk vind ik het trouwens prima, alleen gezien ik slechts 15 minuten tijd betseed s'ochtends is 5 minuten een te groot deel van m'n tijd!!
Hahahaha, het klinkt wel heel grappig!quote:Op maandag 24 januari 2011 09:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Mijn oude huisgenoot deed altijd minstens 10 minuten, in een grote kom. Dan moest hij tussendoor wel 5x roeren ofzo..Als hij pap kookte 's morgens was ik altijd wakker. Kom in magnetron *boem, deur dicht, piep piep piep...dzzzzzz. *piep piep piep, deur open, roeren boem, deur dicht..piep piep, dzz... *herhaal nog 3x..
wat kon ik daar boos om worden. wat is er mis met een pannetje ophet vuur?
Persoonlijke voorkeurenquote:Op maandag 24 januari 2011 09:40 schreef Perruche het volgende:
Dan moet ik om 7 uur op, da's me veel te vroeg. Vroeger deed ik het ook, maar nu ben ik lui
ik ontbijt ook pas op werk, na het fietsen enzo.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Persoonlijke voorkeuren. Nachtwacht is ook zo'n snelle jelle 's morgens. Die ontbijt niet eens
.
ja, weet ik, maar ik wilde 't wel even zeggenquote:Op maandag 24 januari 2011 09:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij éét geen snelle jelle, hij ís een snelle jelle.
Dat magquote:Op maandag 24 januari 2011 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, weet ik, maar ik wilde 't wel even zeggen
krijg net een mail van die freelance cateringmeuk waar ik ingeschreven staquote:Beste medewerker van flexter.nl,
Via <insert bedrijf> kan je nu ook buiten Nederland werken!
Een luxe luchtvaartmaatschappij uit de Verenigde Arabische Emiraten zoekt per direct mensen die voor een wat langere periode naar het Midden Oosten willen vliegen.
Wil jij werken aan boord van vliegtuigen, of in luxe resorts en 5 sterren hotels in onder andere Dubai? Ben jij representatief, beschik je over ervaring in het luxesegment en over een gedegen wijn- en spijskennis? En ben je tussen de 24 en 40 jaar oud?
Meld je dan snel aan via <insert site>
Wat bieden we
- Een prima salaris van rond de ¤ 2100,00 netto per maand, afhankelijk van ervaring en functie;
- Gratis inwoning en ziektekostenverzekering.
Kortom: een aantrekkelijke uitdagende baan in het luxesegment van luchtvaartmaatschappijen van de hotellerie in een waanzinnige omgeving.
Binnekort zal er een informatiedag worden georganiseerd voor de mensen die zich aanmelden!
Nee, alleen nano en touchquote:Op maandag 24 januari 2011 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
oh, zo'n ipod is best duur
kan die nike meuk ook op goedkoper ipods?
ja hoor dat kan. Sowieso zijn die oudere wat fijner dan die kleine nieuwe vierkantjes.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
hm, gelukkig zijn er ook tweedehands nano's, eens zien of hij op alle versies kan.
tof!quote:Op maandag 24 januari 2011 09:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
ja hoor dat kan. Sowieso zijn die oudere wat fijner dan die kleine nieuwe vierkantjes.
[ afbeelding ] zo eentje dus.
Ik mix het al voordat het de magnetron in gaatquote:Op maandag 24 januari 2011 09:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar volgens mij is het net zoiets als de ''baan'' die mij ooit eens is aangeboden: als ''gastvrouw'' in een luxe resort ergens in het Midden-Oosten. Op de ''voorlichtingsbijeenkomst'' ging het vooral om de vraag wie het strijkijzer meenamquote:Op maandag 24 januari 2011 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
iemand nog op zoek naar een baan in de horeca?
[..]
krijg net een mail van die freelance cateringmeuk waar ik ingeschreven sta
Jammer. Maar wel tof dat je je plannen hoe dan ook doorzetquote:Op maandag 24 januari 2011 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ik ben vierde van mijn universiteit, wat inhoudt dat ik dus voor 99,9% zeker geen beurs krijg.. tenzij er heel weinig aanmeldingen van andere universiteiten zijn en ze me er dan doorheen krijgen..
Dus nu gaan we 't zelf regelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |