Haha inderdaad.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Sub titel topic is .........
Hoe vertel ik Debby dat ik homo ben en meer anale sex wil
Debbies poep zal zeker niet behaard zijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Sub titel topic is .........
Hoe vertel ik Debby dat ik homo ben en meer anale sex wil
Ik weet het niet meer 100% zeker maar volgens mij lig je op een heel dun balkje.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:33 schreef amaranta het volgende:
Laten we Kelly maar op dr woord geloven....maar hoe gaat die truuk dan wel?
Wenkbrouwen geloof ik.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb niet alles gezien vanavond, heeft Carmen nou permanente eye-liner laten zetten of iets anders?
Zweeft ze niet echtquote:Op zondag 23 januari 2011 21:34 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer 100% zeker maar volgens mij lig je op een heel dun balkje.
Ah oke thanksquote:
Ho ho, ZOT van Vlaanderen ja!quote:
Kelly, bedoel je? Dat had ik dus ook.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond Debby er zo anders uitzien in dat blauwe pakje, is zeker zo'n dun stofje dat je elke milmeter vet ziet, normaal is ze superslank. Was net of ze net een paar kilo dikker was. (Wel slank uiteraard, maar gewoon net iets voller).
Ik ben helemaal uit de Pfaffs, dat blijkt welquote:Op zondag 23 januari 2011 21:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kelly, bedoel je? Dat had ik dus ook.
Elke scene kromme tenen gegarandeerd.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:45 schreef Cyan het volgende:
Ik irriteer me echt mateloos aan Debby en Nicolas. Wat een verschrikkelijk stel!
Ook hoe hij haar bekijkt, ik zie altijd een soort van afkeur of walging, als zij iets vertelt en hij zit naast haar. Die blik richting haar gezicht.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:56 schreef Livra het volgende:
Mijn hemel wat moet die Nicolas sexueel gefrustreerd zijn zeg.
Neuh ik hoop het ook nietquote:Op zondag 23 januari 2011 22:01 schreef amaranta het volgende:
Mja walging mag ik hopen dat het niet is.
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef Refurb het volgende:
De TT moest zijn:
De Pfaffs #28 Waar golfgaatjes geen haar hebben
Uhh inhoudelijk niet zo heel veel, maar het was wel weer erg vermakelijke aflevering.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:17 schreef frensje het volgende:
ik dacht dat het volgende week pas was...
veel gemist?
ah ok, toch jammerquote:Op maandag 24 januari 2011 22:44 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Uhh inhoudelijk niet zo heel veel, maar het was wel weer erg vermakelijke aflevering.
Wat een lelijk stel is het toch. Viel me vorige aflvering op hoe weinig haar die Nicolas nog heeft, nog 5 jaar en hij is behoorlijk kaal en dat naar voren kammen van die 12 haren maakt het alleen maar sneuer. Zij is de uitermate zuurpruim of ze haar ogen heeft laten doen of niet, het helpt niks aan die saggerijnige kop van haar. Allemaal uitzuigers stuk voor stuk, de hele familie en maar doen alsof ze zo gewoon zijn gebleven.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:36 schreef Envoi het volgende:
Groot nieuws ...![]()
Nicolas "10.000 euro per maand" werkt als barman.
Na toestemming van Debby uiteraard.![]()
Zo lekker gewoon gebleven.. met elke week camera's om je heen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een lelijk stel is het toch. Viel me vorige aflvering op hoe weinig haar die Nicolas nog heeft, nog 5 jaar en hij is behoorlijk kaal en dat naar voren kammen van die 12 haren maakt het alleen maar sneuer. Zij is de uitermate zuurpruim of ze haar ogen heeft laten doen of niet, het helpt niks aan die saggerijnige kop van haar. Allemaal uitzuigers stuk voor stuk, de hele familie en maar doen alsof ze zo gewoon zijn gebleven.
En vervolgens.... komt hij met zn lijstje...en dan gaat ZIJ schrappen. Nee, die niet. En die niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Echt, ik weet gewoon niet wie van de twee ik irritanter en stommer vind, ze zijn wel heel goed aan elkaar gewaagd wat dat betreft
Liefje, mannen kunnen niet multi-taksen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:03 schreef oh-oh het volgende:
En dan heeft ie nog hulp nodig met opschrijven ook
In het geval van dit koppel is het zeer zeker de meer romantische optiequote:Op zondag 30 januari 2011 21:07 schreef amaranta het volgende:
Ook romantisch...locaties gaan kijken met iemand anders dan ''je partner"
Gewoon, voor hun viertjes, maar hij maakt wat extra, voor in de vriezerquote:Op zondag 30 januari 2011 21:16 schreef Mirjam30 het volgende:
Ik heb het begin niet gezien, voor wie gaat Dave allemaal koken met al die tomaten??
voor zn gezin, de rest wil hij invriezenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:16 schreef Mirjam30 het volgende:
Ik heb het begin niet gezien, voor wie gaat Dave allemaal koken met al die tomaten??
maar ze hebben een grote vrieskist hequote:Op zondag 30 januari 2011 21:16 schreef Mirjam30 het volgende:
Aha! Dat verklaart een hoop.....quote:Op zondag 30 januari 2011 21:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon, voor hun viertjes, maar hij maakt wat extra, voor in de vriezer
Dat waren er te weinigquote:Op zondag 30 januari 2011 21:19 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Aha! Dat verklaart een hoop.....Dacht dat hij voor de hele familie ging koken, waar heb je anders 24 tomaten voor nodig??
Ja maar dies niet zo slim he?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:18 schreef amaranta het volgende:
En Lindsey dachtt dat hij Spaghetti ging maken??
Oh, ik loop achter geloof ik..... Doe daarnaast nog 10 dingen en dan is het lastig om al die aantallen tomaten, mozzarella, lasagne etc. bij te houdenquote:
ach ja, t moet op hehquote:Op zondag 30 januari 2011 21:28 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja aan dat portie zou ik ook genoeg hebben!!
Lasagna eten zullen ze ja!quote:
Is allemaal voor de uit de kast kom party van Nicolasquote:Op zondag 30 januari 2011 21:16 schreef Mirjam30 het volgende:
Pallaz, waar Kelly was, is een gaybar, wellicht kan het daarquote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Is allemaal voor de uit de kast kom party van Nicolas
Zullen we dat eens insturen naar het roddelhoekje van de Pfaffs-website?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Is allemaal voor de uit de kast kom party van Nicolas
Dat jochie is echt aandachtsgeil.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:50 schreef JaneDoe het volgende:
den broeske vond dat stofzuigen wel leuk volgens mij
die gaat nu vast nóg vaker troep maken
maar hij deed t nie expres hequote:Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Leest Bruce soms mee op dit forum
De aflevering is nog niet begonnen of hij doet alweer dom
Drinken kunnen ze zonder begeleidingquote:Op zondag 6 februari 2011 21:04 schreef DarkElf het volgende:
oh ja begeleiding nodig, pfaff's doen weinig zelf das waar
Ik hoop voor haar der buik en iets van de bovenbenen.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Lindsey bmi = 25 lengte is 173 cm dus ze weegt 76 kg
Waar valt ze nou het eerste af :
Die dikke reet of die dikke tetten
http://www.myspecialk.nl/(...)ar9KYCFcOJDgodMShHBA
Ik denk echt dat het bij Lyndsey meer 'van boven' zit, want ze heeft mooie slanke benen.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:18 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar der buik en iets van de bovenbenen.En in het gezicht kan ook wel een aantal kilotjes weg.
Misschien heb jij wel een normaal kind thuisquote:Op zondag 6 februari 2011 21:21 schreef Mirjam30 het volgende:
....................
Had ik zulke benen maar!!
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Misschien heb jij wel een normaal kind thuis
Ik denk dat het een compliment is.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:20 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
eh, ligt het aan mij dat ik dit niet begrijp?
Stond ook te kijken van die manager van Kelly..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:44 schreef Envoi het volgende:
Fay! Wat een schatje.![]()
De Pfaffs zijn stuk voor stuk bezig hier en daar hun imago op te krikken, zo lijkt het wel. Debby denkt dat ze één of andere diva is, met haar glamourfeestjes, etc. Carmen loopt in huis alleen nog maar rond met (te veel) make up, en nette kleding. Lindsey gaat compleet opgemaakt joggen, met haar D&G zonnebril en weet ik wat nog meer. Als je dit vergelijkt met de 'sloddervossen' van een paar seizoenen geleden. Volgens mij hebben ze zo'n imago stylist (of hoe je het noemen wilt) achter hun kont aan hobbelen...
Da's niet zo vreemd, want ze zitten 'front row' (zal uiteraard wel zo geregeld zijn, ook dat ze nu achter de schermen mogen......... )quote:Op zondag 13 februari 2011 20:49 schreef amaranta het volgende:
Van alle kinderen.....alle kinderen in die zaal. Gaat die stomme clown, want het is niet eens een leuke clown, naar de plek waar Debby zit.
Ik zat vanmiddag ook front row bij Dirk Schele, maar hij is mij ook niet gedag komen zeggenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:52 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Da's niet zo vreemd, want ze zitten 'front row' (zal uiteraard wel zo geregeld zijn, ook dat ze nu achter de schermen mogen......... )
Als je een Pfaff was geweest, was dat echt wel gebeurd!!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag ook front row bij Dirk Schele, maar hij is mij ook niet gedag komen zeggen
Was ik maar een Pfaffquote:Op zondag 13 februari 2011 20:57 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Als je een Pfaff was geweest, was dat echt wel gebeurd!!
Ik heb alleen een sjaal om mijn nek met hardlopen als t vriestquote:Op zondag 13 februari 2011 21:04 schreef amaranta het volgende:
Ik ga morgen ook hardlopen (met een sjaal)
Ik kom niet buiten als het vriestquote:Op zondag 13 februari 2011 21:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik heb alleen een sjaal om mijn nek met hardlopen als t vriesten dan niet zo om iig
mietjequote:Op zondag 13 februari 2011 21:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kom niet buiten als het vriest
Nou, ik zou best les van hem willen!!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://www.personaltrainerdion.nl/
Ga hem morgen maar eens bellen
Wat hij Lindsey vertelt kan ik je ook gratis vertellen. En dan ren ik wel met je mee.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:08 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Nou, ik zou best les van hem willen!!Ben alleen bang dat ik hem niet kan betalen......
Dat is goede reclame voor Dion!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://www.personaltrainerdion.nl/11/Success-Storys.html
Lyndsey PfaffIn mijn drukke leven met tv opnames, werk en kleine kindjes die meer tijd van je vragen dan je hebt op een dag, kwam ik tot de conclusie dat ik al veel te lang niets meer aan mijn gezondheid had gedaan. Het werd tijd voor verandering en omdat ik het type ben dat zoiets niet uit zichzelf doet heb ik contact gezocht met Dion.
Tijdens onze kennismaking kwam ik erachter wat ik echt wilde. Mezelf gezonder en fitter voelen! De positieve benadering van Dion zorgt ervoor dat ik iedere training tot het uiterste van mijn kunnen ga. Hij voelt precies aan wanneer hij me moet motiveren en doet dat op een subtiele niet commanderende manier.
De afgelopen maanden heeft Dion me kennis laten maken met: hardlopen, mountainbiken, kickboksen en functional fitness. De trainingen zijn professioneel opgebouwd waardoor ik inmiddels merk ik dat ik mezelf fitter en gezonder voel, ik een betere nachtrust heb en dat mijn kleren veel ruimer zitten. Maar buiten dat ga ik nu regelmatig op eigen houtje een uurtje hardlopen in het bos, dat is iets waar ik nog het meest trots op ben. In het begin kon ik maar 1,5 minuut joggen, nu loop ik 20 minuten aan één stuk. Ik ben inmiddels veranderd van de non-actieve Lyndsey naar de sporty-Pfaff waardoor ik ook meteen het goede voorbeeld geef aan mijn kinderen.
Dion is voor mij niet alleen een personal trainer en voedingsadviseur maar ook een mental coach want na iedere personal training heb ik weer het gevoel dat ik de hele wereld aankan.
Mijn nieuwe doel is het lopen van de 10 miles van Antwerpen.
Laatst reed ik bij shopping Wijnegem, daar zit een teakhandel en daar plakten op de etalage levensgroot JM en Kelly om de boel aan te prijzen... Zo stikken ze van de dealtjes denk ik?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dus zal ze ook wel niets of niet zo veel betaald hebben
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:16 schreef DarkElf het volgende:
Zo stikken ze van de dealtjes denk ik?
Ik reed daar laatst ook, mar ik heb niks gezien. Wel dacht ik....zal ik nou gewoon naar Brasschaat rijden?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Laatst reed ik bij shopping Wijnegem, daar zit een teakhandel en daar plakten op de etalage levensgroot JM en Kelly om de boel aan te prijzen... Zo stikken ze van de dealtjes denk ik?
goed strevenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:20 schreef amaranta het volgende:
Mijn doel is overigens de (grote) beekloop. Die is ook in april, dus ik denk dat ik dit jaar maar 1 rondje haal, maar volgend jaar misschien wel 2 of 3.
Die boom?quote:
dan is de beekloop ook wel wat voor haar....quote:Op zondag 13 februari 2011 21:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
goed strevenik doe met mijn zus, die net begonnen is met evy 0-5, de ladis run bij de marathon van Antwerpen (das 5 km, ik loop meer maar tis wel gezellig samen
), dan is zij net klaar met evy (goeie stimulans dus ook voor haar om door te gaan) dus een leuke bekroning.
das in eindhoven? das wat uit de richtingquote:Op zondag 13 februari 2011 21:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
dan is de beekloop ook wel wat voor haar....
Nou als je elke keer naar je kind moet luisterenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:30 schreef JaneDoe het volgende:
waarom mag fay niet bij oma slapen dan?
oh, dan ben ik even in de war met iemand anders, ik dacht dat jij hier ook woondequote:Op zondag 13 februari 2011 21:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das in eindhoven? das wat uit de richting
antwerpen is hier 15 minuutjes vandaan, kunnen we daarna lekker douchen en mogen de mannen koken hadden wij bedacht
Nope, ik woon in Pfaffcountryquote:Op zondag 13 februari 2011 21:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
oh, dan ben ik even in de war met iemand anders, ik dacht dat jij hier ook woonde
alsof fay zo veeleisend is, dave verwarde haar zeker met den broeske danquote:Op zondag 13 februari 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou als je elke keer naar je kind moet luisteren
center parksquote:Op zondag 20 februari 2011 21:13 schreef realbase het volgende:
weet iemand hoe dat vakantie park in de ardennen heet ?
Center Parcs heeft volgens mij geen park in de Ardennen. Sun Parcs wel (en dat is sinds kort wel een "soort van" onderdeel van Center Parcs dacht ik).quote:
Goed he! Ik heb idd ook al het hele seizoen gekeken. We kunnen heel wat spoilers hier nu plaatsen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:55 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik wist niet dat alle afleveringen gewoon via youtube te zien zijn.
En ik maar denken dat je er altijd voor moest betalen.
Vandaag even heel seizoen 11 gekeken en ben weer bij
Moet eerlijk zeggen dat dit er niet uitzag als een sunparks / CP.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Center Parcs heeft volgens mij geen park in de Ardennen. Sun Parcs wel (en dat is sinds kort wel een "soort van" onderdeel van Center Parcs dacht ik).
http://www.ranchdondiego.be/indexnl.phpquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:13 schreef realbase het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat dit er niet uitzag als een sunparks / CP.
Kan het mis hebben uiteraard, maar sunaprcs website ziet het park er niet zo uit als dat op tv waar ze waren. Iemand nog andere ideeen ?
Ik ookquote:Op zondag 20 februari 2011 21:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het hele seizoen maar saai.
En ik mis de Sam
Ik vind het ook zo'n moppie!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:04 schreef amaranta het volgende:
Fay is echt met stip op nr 1 aan het binnenkomen op mijn favo pfafflijst
Ik heb helemaal niks met Keano en Liam, evenals hun papa en mamaquote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Ik vind Fay ook (naast Keano en Liam) het leukste Pfaff-kindje!
Het is echt een zonnetje, zo leukquote:Op zondag 27 februari 2011 21:24 schreef Starlie het volgende:
Ja Fay is echt TE leuk!! Zo vrolijk en grappig!!
Smakeloosquote:Op zondag 27 februari 2011 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Oei die opmerking van Paul over den Bompa en loopgraven
Typisch Paulquote:
Ja, om Bruce moet ik ook wel lachen, maar ik erger me ook kapot aan hem. En Keano en Liam vind ik 2 leuke jongetjes met 2 verschrikkelijke ouders.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met Keano en Liam, evenals hun papa en mama![]()
Ik lach me kapot om den Broes, nog steeds
Ik denk het ook, of ze stond misschien perplex. Hopelijk heeft ze het gemist.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:28 schreef amaranta het volgende:
En Kwelly heeft die opmerking vast niet gehoord of niet begrepen.
Iddquote:
tijgerbalsem veerkampquote:Op zondag 27 februari 2011 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Typisch Paul![]()
Die had toch ook al eerder een grapje over zo'n Amsterdamse uit een reality-serie (geen idee hoe het heet, nooit gekeken), die net overleden was... ook zo flauw
Oh ja Veerkampjesquote:
Goed van haar als het zo is, tis gewoon te achterlijk om het aandacht te geven. Smaakloos.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:29 schreef DarkElf het volgende:
vond t er meer op lijken dat ze verkoos het te negeren, je zag een blik namelijk bij haar.
Ja dat populaire gedoe en dat irritante overdreven engels van haar irriteert me mateloos!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef Cyan het volgende:
Wat deed Kelly populair bij dat radioprogramma met dat Engelse geblaat er tussen door.
Mij ook! En die huppelhomo die er dan zo bij hangt ... Heb het idee dat dat hij stage moet lopen voor zijn opleiding.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:38 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dat populaire gedoe en dat irritante overdreven engels van haar irriteert me mateloos!
Huppelhomoquote:Op zondag 27 februari 2011 21:40 schreef Cyan het volgende:
[..]
Mij ook! En die huppelhomo die er dan zo bij hangt ... Heb het idee dat dat hij stage moet lopen voor zijn opleiding.
Heb haar altijd al nep gevonden. Doe mij dan maar Debby. Die is altijd chagerijnig, kattig, humeurig etc, maar doet zich in ieder geval niet beter voor dan ze is.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:30 schreef Starlie het volgende:
Ik vind Kelly zooooo vreselijk de laatste paar seizoenen... Zoo nep!!!
Bij mij duurde het even voordat ik dat inzag! Maar je hebt helemaal gelijk!! Kelly is vooral een "Kijk mij eens leuk zijn" typje en dat soort typjes kan ik sowieso nooit zo goed hebben! Geef mij dan idd maar Debby, want volgens mij bedoeld ze het ook niet altijd zo rot als dat het eruit komt.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Heb haar altijd al nep gevonden. Doe mij dan maar Debby. Die is altijd chagerijnig, kattig, humeurig etc, maar doet zich in ieder geval niet beter voor dan ze is.
Het is één groot complot!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:30 schreef Starlie het volgende:
In Boer zoekt vrouw komt muziek uit Wie is de Mol en in de Pfaffs loopt Yvon Jaspers rond... Hmmm
It's a trap!quote:
Ik vind Lindsey ook een lieve moeder, ze is alleen iets meer chaotisch, maar heeft dan ook alleen al Den Broes waar je 4 handen voor nodig hebtquote:Op maandag 28 februari 2011 12:21 schreef DarkElf het volgende:
Vind Kelly wel als enige pfaffzus een leuke en een strenge moederDat doet ze wel goed.
preceis dat, en juist met den broes moet je consequent zijn, dus ze werkt dat drukke en stoute gedrag van hem zelf in de handquote:Op maandag 28 februari 2011 13:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lindsey valt me juist een beetje tegen, ze is zo inconsequent als de pest. Had juist van haar verwacht dat ze de meest consequente en strenge en leuke moeder zou zijn
Het mooiste was nog dat Jean-Maria alvast ongevraagd handtekeningen ging weggevenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:43 schreef Envoi het volgende:
Die ontmoeting in het hotel tussen Jean Marie en die zogenaamde 'fan'. Zo'n typisch Pfaff momentje, volgens mij verstond JM er weer helemaal niks van. En idd, dat irritante Engels geleuter van Kelly tijdens dat radioprogramma.
Sowieso dat radioprogramma.Het ging niet echt van harte allemaal.
quote:Drugsrazzia in danscafé Debbie Pfaff
Dit bericht is geplaatst op 28-02-2011 om 01:00:00
De politie heeft een drugsrazzia gehouden in B52, het danscafé dat Nicolas Liébart, de partner van Debby Pfaff, uitbaat. Alle klanten werden gecontroleerd en de politie nam naar verluidt heel wat drugs in beslag.
Drugsrazzia bij PfaffsRony Janssens, die de zaak samen met Nicolas uitbaat, vertelt in Het Laatste Nieuws dat hij blij is met de actie.
'We wisten we dat dit ooit ging gebeuren. Bij onze opening, in oktober vorig jaar, zijn er gesprekken geweest met de politie. Voorheen waren hier blijkbaar problemen met drugs. De politie wilde niet dat de geschiedenis zich zou herhalen en vroeg onze medewerking. Wij hebben onmiddellijk toegezegd. Wij zijn dan ook anti-drugs', aldus Janssens.
B52's opende op 1 oktober 2010 de deuren. Sinds in 'De Pfaffs' op VTM te zien was dat Nicolas er achter de toog staat, is het café bijzonder populair.
Het café zat dan ook, mede door de aanwezigheid van Nicolas en echtgenote Debby stampvol. De politie had haar handen vol met de controle, waarbij iedereen werd gefouilleerd op de parking.
Er werd onder meer weed en cocaïne gevonden. We wilden met deze actie duidelijk maken dat we de zaak in de gaten houden en drugs niet tolereren, aldus de korpschef
Scheelt nog wel een paar maanden, Mei-November en Den Broes & Fay: Juli-Septemberquote:Op maandag 28 februari 2011 18:11 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
preceis dat, en juist met den broes moet je consequent zijn, dus ze werkt dat drukke en stoute gedrag van hem zelf in de hand
trouwens volgens mij verschillen shania en kenji evenveel als broeske enfay
Heb je ook dat stukje gezien wat volgende week komt van Liam zijn haar? Wij lagen hier echt in een deuk, vooral ook omdat Carmen in de lach schoot!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
De nieuwe aflevering (die van België op Youtube te bekijken) was wel weer hilarischEindelijk eens wat minder overdreven gedoe, en Carmen had echt een superlief doch soort van streng gesprek met den Broes
Haha inderdaad!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:06 schreef Starlie het volgende:
[..]
Heb je ook dat stukje gezien wat volgende week komt van Liam zijn haar? Wij lagen hier echt in een deuk, vooral ook omdat Carmen in de lach schoot!
Ik wist niet of dat nou onwijs overdreven was of niet.. maar ik lag echt in een deuk!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Haha inderdaad!"maar ik wil niet kaal"
Ik lag ook helemaal dubbel om Kenji met zn ja maar mama heeft een dikke kont
En daarna Shania die Sam weer helemaal het leplazarus laat schrikken
Je hebt zo'n dvd met alle hoogtepunten van de eerste paar seizoenen. Kost volgens mij 9 euro op Bol.com, wel een leuk dingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:36 schreef SacreCoeur het volgende:
Haha!
Waar zijn trouwens oudere afleveringen terug te kijken?
Ik kon via youtube niets vinden.
En betalen voor een aflevering, neh
Die dvd heb ik (quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Je hebt zo'n dvd met alle hoogtepunten van de eerste paar seizoenen. Kost volgens mij 9 euro op Bol.com, wel een leuk ding
Ik mis hem ook.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:03 schreef JaneDoe het volgende:
waarom zien we sam de laatste tijd zo weinig?
heeft hij geen optredens meet ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |