center parksquote:Op zondag 20 februari 2011 21:13 schreef realbase het volgende:
weet iemand hoe dat vakantie park in de ardennen heet ?
Center Parcs heeft volgens mij geen park in de Ardennen. Sun Parcs wel (en dat is sinds kort wel een "soort van" onderdeel van Center Parcs dacht ik).quote:
Goed he! Ik heb idd ook al het hele seizoen gekeken. We kunnen heel wat spoilers hier nu plaatsen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:55 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik wist niet dat alle afleveringen gewoon via youtube te zien zijn.
En ik maar denken dat je er altijd voor moest betalen.
Vandaag even heel seizoen 11 gekeken en ben weer bij
Moet eerlijk zeggen dat dit er niet uitzag als een sunparks / CP.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Center Parcs heeft volgens mij geen park in de Ardennen. Sun Parcs wel (en dat is sinds kort wel een "soort van" onderdeel van Center Parcs dacht ik).
http://www.ranchdondiego.be/indexnl.phpquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:13 schreef realbase het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat dit er niet uitzag als een sunparks / CP.
Kan het mis hebben uiteraard, maar sunaprcs website ziet het park er niet zo uit als dat op tv waar ze waren. Iemand nog andere ideeen ?
Ik ookquote:Op zondag 20 februari 2011 21:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het hele seizoen maar saai.
En ik mis de Sam
Ik vind het ook zo'n moppie!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:04 schreef amaranta het volgende:
Fay is echt met stip op nr 1 aan het binnenkomen op mijn favo pfafflijst
Ik heb helemaal niks met Keano en Liam, evenals hun papa en mamaquote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Ik vind Fay ook (naast Keano en Liam) het leukste Pfaff-kindje!
Het is echt een zonnetje, zo leukquote:Op zondag 27 februari 2011 21:24 schreef Starlie het volgende:
Ja Fay is echt TE leuk!! Zo vrolijk en grappig!!
Smakeloosquote:Op zondag 27 februari 2011 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Oei die opmerking van Paul over den Bompa en loopgraven
Typisch Paulquote:
Ja, om Bruce moet ik ook wel lachen, maar ik erger me ook kapot aan hem. En Keano en Liam vind ik 2 leuke jongetjes met 2 verschrikkelijke ouders.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met Keano en Liam, evenals hun papa en mama![]()
Ik lach me kapot om den Broes, nog steeds
Ik denk het ook, of ze stond misschien perplex. Hopelijk heeft ze het gemist.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:28 schreef amaranta het volgende:
En Kwelly heeft die opmerking vast niet gehoord of niet begrepen.
Iddquote:
tijgerbalsem veerkampquote:Op zondag 27 februari 2011 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Typisch Paul![]()
Die had toch ook al eerder een grapje over zo'n Amsterdamse uit een reality-serie (geen idee hoe het heet, nooit gekeken), die net overleden was... ook zo flauw
Oh ja Veerkampjesquote:
Goed van haar als het zo is, tis gewoon te achterlijk om het aandacht te geven. Smaakloos.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:29 schreef DarkElf het volgende:
vond t er meer op lijken dat ze verkoos het te negeren, je zag een blik namelijk bij haar.
Ja dat populaire gedoe en dat irritante overdreven engels van haar irriteert me mateloos!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef Cyan het volgende:
Wat deed Kelly populair bij dat radioprogramma met dat Engelse geblaat er tussen door.
Mij ook! En die huppelhomo die er dan zo bij hangt ... Heb het idee dat dat hij stage moet lopen voor zijn opleiding.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:38 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dat populaire gedoe en dat irritante overdreven engels van haar irriteert me mateloos!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |