Ik kom niet buiten als het vriestquote:Op zondag 13 februari 2011 21:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik heb alleen een sjaal om mijn nek met hardlopen als t vriesten dan niet zo om iig
mietjequote:Op zondag 13 februari 2011 21:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kom niet buiten als het vriest
Nou, ik zou best les van hem willen!!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://www.personaltrainerdion.nl/
Ga hem morgen maar eens bellen
Wat hij Lindsey vertelt kan ik je ook gratis vertellen. En dan ren ik wel met je mee.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:08 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Nou, ik zou best les van hem willen!!Ben alleen bang dat ik hem niet kan betalen......
Dat is goede reclame voor Dion!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://www.personaltrainerdion.nl/11/Success-Storys.html
Lyndsey PfaffIn mijn drukke leven met tv opnames, werk en kleine kindjes die meer tijd van je vragen dan je hebt op een dag, kwam ik tot de conclusie dat ik al veel te lang niets meer aan mijn gezondheid had gedaan. Het werd tijd voor verandering en omdat ik het type ben dat zoiets niet uit zichzelf doet heb ik contact gezocht met Dion.
Tijdens onze kennismaking kwam ik erachter wat ik echt wilde. Mezelf gezonder en fitter voelen! De positieve benadering van Dion zorgt ervoor dat ik iedere training tot het uiterste van mijn kunnen ga. Hij voelt precies aan wanneer hij me moet motiveren en doet dat op een subtiele niet commanderende manier.
De afgelopen maanden heeft Dion me kennis laten maken met: hardlopen, mountainbiken, kickboksen en functional fitness. De trainingen zijn professioneel opgebouwd waardoor ik inmiddels merk ik dat ik mezelf fitter en gezonder voel, ik een betere nachtrust heb en dat mijn kleren veel ruimer zitten. Maar buiten dat ga ik nu regelmatig op eigen houtje een uurtje hardlopen in het bos, dat is iets waar ik nog het meest trots op ben. In het begin kon ik maar 1,5 minuut joggen, nu loop ik 20 minuten aan één stuk. Ik ben inmiddels veranderd van de non-actieve Lyndsey naar de sporty-Pfaff waardoor ik ook meteen het goede voorbeeld geef aan mijn kinderen.
Dion is voor mij niet alleen een personal trainer en voedingsadviseur maar ook een mental coach want na iedere personal training heb ik weer het gevoel dat ik de hele wereld aankan.
Mijn nieuwe doel is het lopen van de 10 miles van Antwerpen.
Laatst reed ik bij shopping Wijnegem, daar zit een teakhandel en daar plakten op de etalage levensgroot JM en Kelly om de boel aan te prijzen... Zo stikken ze van de dealtjes denk ik?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dus zal ze ook wel niets of niet zo veel betaald hebben
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:16 schreef DarkElf het volgende:
Zo stikken ze van de dealtjes denk ik?
Ik reed daar laatst ook, mar ik heb niks gezien. Wel dacht ik....zal ik nou gewoon naar Brasschaat rijden?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Laatst reed ik bij shopping Wijnegem, daar zit een teakhandel en daar plakten op de etalage levensgroot JM en Kelly om de boel aan te prijzen... Zo stikken ze van de dealtjes denk ik?
goed strevenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:20 schreef amaranta het volgende:
Mijn doel is overigens de (grote) beekloop. Die is ook in april, dus ik denk dat ik dit jaar maar 1 rondje haal, maar volgend jaar misschien wel 2 of 3.
Die boom?quote:
dan is de beekloop ook wel wat voor haar....quote:Op zondag 13 februari 2011 21:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
goed strevenik doe met mijn zus, die net begonnen is met evy 0-5, de ladis run bij de marathon van Antwerpen (das 5 km, ik loop meer maar tis wel gezellig samen
), dan is zij net klaar met evy (goeie stimulans dus ook voor haar om door te gaan) dus een leuke bekroning.
das in eindhoven? das wat uit de richtingquote:Op zondag 13 februari 2011 21:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
dan is de beekloop ook wel wat voor haar....
Nou als je elke keer naar je kind moet luisterenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:30 schreef JaneDoe het volgende:
waarom mag fay niet bij oma slapen dan?
oh, dan ben ik even in de war met iemand anders, ik dacht dat jij hier ook woondequote:Op zondag 13 februari 2011 21:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das in eindhoven? das wat uit de richting
antwerpen is hier 15 minuutjes vandaan, kunnen we daarna lekker douchen en mogen de mannen koken hadden wij bedacht
Nope, ik woon in Pfaffcountryquote:Op zondag 13 februari 2011 21:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
oh, dan ben ik even in de war met iemand anders, ik dacht dat jij hier ook woonde
alsof fay zo veeleisend is, dave verwarde haar zeker met den broeske danquote:Op zondag 13 februari 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou als je elke keer naar je kind moet luisteren
center parksquote:Op zondag 20 februari 2011 21:13 schreef realbase het volgende:
weet iemand hoe dat vakantie park in de ardennen heet ?
Center Parcs heeft volgens mij geen park in de Ardennen. Sun Parcs wel (en dat is sinds kort wel een "soort van" onderdeel van Center Parcs dacht ik).quote:
Goed he! Ik heb idd ook al het hele seizoen gekeken. We kunnen heel wat spoilers hier nu plaatsen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:55 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik wist niet dat alle afleveringen gewoon via youtube te zien zijn.
En ik maar denken dat je er altijd voor moest betalen.
Vandaag even heel seizoen 11 gekeken en ben weer bij
Moet eerlijk zeggen dat dit er niet uitzag als een sunparks / CP.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Center Parcs heeft volgens mij geen park in de Ardennen. Sun Parcs wel (en dat is sinds kort wel een "soort van" onderdeel van Center Parcs dacht ik).
http://www.ranchdondiego.be/indexnl.phpquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:13 schreef realbase het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat dit er niet uitzag als een sunparks / CP.
Kan het mis hebben uiteraard, maar sunaprcs website ziet het park er niet zo uit als dat op tv waar ze waren. Iemand nog andere ideeen ?
Ik ookquote:Op zondag 20 februari 2011 21:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het hele seizoen maar saai.
En ik mis de Sam
Ik vind het ook zo'n moppie!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:04 schreef amaranta het volgende:
Fay is echt met stip op nr 1 aan het binnenkomen op mijn favo pfafflijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |