Is allemaal voor de uit de kast kom party van Nicolasquote:Op zondag 30 januari 2011 21:16 schreef Mirjam30 het volgende:
Ik heb het begin niet gezien, voor wie gaat Dave allemaal koken met al die tomaten??
Pallaz, waar Kelly was, is een gaybar, wellicht kan het daarquote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Is allemaal voor de uit de kast kom party van Nicolas
Zullen we dat eens insturen naar het roddelhoekje van de Pfaffs-website?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Is allemaal voor de uit de kast kom party van Nicolas
Dat jochie is echt aandachtsgeil.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:50 schreef JaneDoe het volgende:
den broeske vond dat stofzuigen wel leuk volgens mij
die gaat nu vast nóg vaker troep maken
maar hij deed t nie expres hequote:Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Leest Bruce soms mee op dit forum
De aflevering is nog niet begonnen of hij doet alweer dom
Drinken kunnen ze zonder begeleidingquote:Op zondag 6 februari 2011 21:04 schreef DarkElf het volgende:
oh ja begeleiding nodig, pfaff's doen weinig zelf das waar
Ik hoop voor haar der buik en iets van de bovenbenen.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Lindsey bmi = 25 lengte is 173 cm dus ze weegt 76 kg
Waar valt ze nou het eerste af :
Die dikke reet of die dikke tetten
http://www.myspecialk.nl/(...)ar9KYCFcOJDgodMShHBA
Ik denk echt dat het bij Lyndsey meer 'van boven' zit, want ze heeft mooie slanke benen.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:18 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar der buik en iets van de bovenbenen.En in het gezicht kan ook wel een aantal kilotjes weg.
Misschien heb jij wel een normaal kind thuisquote:Op zondag 6 februari 2011 21:21 schreef Mirjam30 het volgende:
....................
Had ik zulke benen maar!!
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Misschien heb jij wel een normaal kind thuis
Ik denk dat het een compliment is.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:20 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
eh, ligt het aan mij dat ik dit niet begrijp?
Stond ook te kijken van die manager van Kelly..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:44 schreef Envoi het volgende:
Fay! Wat een schatje.![]()
De Pfaffs zijn stuk voor stuk bezig hier en daar hun imago op te krikken, zo lijkt het wel. Debby denkt dat ze één of andere diva is, met haar glamourfeestjes, etc. Carmen loopt in huis alleen nog maar rond met (te veel) make up, en nette kleding. Lindsey gaat compleet opgemaakt joggen, met haar D&G zonnebril en weet ik wat nog meer. Als je dit vergelijkt met de 'sloddervossen' van een paar seizoenen geleden. Volgens mij hebben ze zo'n imago stylist (of hoe je het noemen wilt) achter hun kont aan hobbelen...
Da's niet zo vreemd, want ze zitten 'front row' (zal uiteraard wel zo geregeld zijn, ook dat ze nu achter de schermen mogen......... )quote:Op zondag 13 februari 2011 20:49 schreef amaranta het volgende:
Van alle kinderen.....alle kinderen in die zaal. Gaat die stomme clown, want het is niet eens een leuke clown, naar de plek waar Debby zit.
Ik zat vanmiddag ook front row bij Dirk Schele, maar hij is mij ook niet gedag komen zeggenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:52 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Da's niet zo vreemd, want ze zitten 'front row' (zal uiteraard wel zo geregeld zijn, ook dat ze nu achter de schermen mogen......... )
Als je een Pfaff was geweest, was dat echt wel gebeurd!!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag ook front row bij Dirk Schele, maar hij is mij ook niet gedag komen zeggen
Was ik maar een Pfaffquote:Op zondag 13 februari 2011 20:57 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Als je een Pfaff was geweest, was dat echt wel gebeurd!!
Ik heb alleen een sjaal om mijn nek met hardlopen als t vriestquote:Op zondag 13 februari 2011 21:04 schreef amaranta het volgende:
Ik ga morgen ook hardlopen (met een sjaal)
Ik kom niet buiten als het vriestquote:Op zondag 13 februari 2011 21:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik heb alleen een sjaal om mijn nek met hardlopen als t vriesten dan niet zo om iig
mietjequote:Op zondag 13 februari 2011 21:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kom niet buiten als het vriest
Nou, ik zou best les van hem willen!!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://www.personaltrainerdion.nl/
Ga hem morgen maar eens bellen
Wat hij Lindsey vertelt kan ik je ook gratis vertellen. En dan ren ik wel met je mee.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:08 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Nou, ik zou best les van hem willen!!Ben alleen bang dat ik hem niet kan betalen......
Dat is goede reclame voor Dion!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://www.personaltrainerdion.nl/11/Success-Storys.html
Lyndsey PfaffIn mijn drukke leven met tv opnames, werk en kleine kindjes die meer tijd van je vragen dan je hebt op een dag, kwam ik tot de conclusie dat ik al veel te lang niets meer aan mijn gezondheid had gedaan. Het werd tijd voor verandering en omdat ik het type ben dat zoiets niet uit zichzelf doet heb ik contact gezocht met Dion.
Tijdens onze kennismaking kwam ik erachter wat ik echt wilde. Mezelf gezonder en fitter voelen! De positieve benadering van Dion zorgt ervoor dat ik iedere training tot het uiterste van mijn kunnen ga. Hij voelt precies aan wanneer hij me moet motiveren en doet dat op een subtiele niet commanderende manier.
De afgelopen maanden heeft Dion me kennis laten maken met: hardlopen, mountainbiken, kickboksen en functional fitness. De trainingen zijn professioneel opgebouwd waardoor ik inmiddels merk ik dat ik mezelf fitter en gezonder voel, ik een betere nachtrust heb en dat mijn kleren veel ruimer zitten. Maar buiten dat ga ik nu regelmatig op eigen houtje een uurtje hardlopen in het bos, dat is iets waar ik nog het meest trots op ben. In het begin kon ik maar 1,5 minuut joggen, nu loop ik 20 minuten aan één stuk. Ik ben inmiddels veranderd van de non-actieve Lyndsey naar de sporty-Pfaff waardoor ik ook meteen het goede voorbeeld geef aan mijn kinderen.
Dion is voor mij niet alleen een personal trainer en voedingsadviseur maar ook een mental coach want na iedere personal training heb ik weer het gevoel dat ik de hele wereld aankan.
Mijn nieuwe doel is het lopen van de 10 miles van Antwerpen.
Laatst reed ik bij shopping Wijnegem, daar zit een teakhandel en daar plakten op de etalage levensgroot JM en Kelly om de boel aan te prijzen... Zo stikken ze van de dealtjes denk ik?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dus zal ze ook wel niets of niet zo veel betaald hebben
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:16 schreef DarkElf het volgende:
Zo stikken ze van de dealtjes denk ik?
Ik reed daar laatst ook, mar ik heb niks gezien. Wel dacht ik....zal ik nou gewoon naar Brasschaat rijden?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Laatst reed ik bij shopping Wijnegem, daar zit een teakhandel en daar plakten op de etalage levensgroot JM en Kelly om de boel aan te prijzen... Zo stikken ze van de dealtjes denk ik?
goed strevenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:20 schreef amaranta het volgende:
Mijn doel is overigens de (grote) beekloop. Die is ook in april, dus ik denk dat ik dit jaar maar 1 rondje haal, maar volgend jaar misschien wel 2 of 3.
Die boom?quote:
dan is de beekloop ook wel wat voor haar....quote:Op zondag 13 februari 2011 21:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
goed strevenik doe met mijn zus, die net begonnen is met evy 0-5, de ladis run bij de marathon van Antwerpen (das 5 km, ik loop meer maar tis wel gezellig samen
), dan is zij net klaar met evy (goeie stimulans dus ook voor haar om door te gaan) dus een leuke bekroning.
das in eindhoven? das wat uit de richtingquote:Op zondag 13 februari 2011 21:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
dan is de beekloop ook wel wat voor haar....
Nou als je elke keer naar je kind moet luisterenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:30 schreef JaneDoe het volgende:
waarom mag fay niet bij oma slapen dan?
oh, dan ben ik even in de war met iemand anders, ik dacht dat jij hier ook woondequote:Op zondag 13 februari 2011 21:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das in eindhoven? das wat uit de richting
antwerpen is hier 15 minuutjes vandaan, kunnen we daarna lekker douchen en mogen de mannen koken hadden wij bedacht
Nope, ik woon in Pfaffcountryquote:Op zondag 13 februari 2011 21:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
oh, dan ben ik even in de war met iemand anders, ik dacht dat jij hier ook woonde
alsof fay zo veeleisend is, dave verwarde haar zeker met den broeske danquote:Op zondag 13 februari 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou als je elke keer naar je kind moet luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |