Drinken kunnen ze zonder begeleidingquote:Op zondag 6 februari 2011 21:04 schreef DarkElf het volgende:
oh ja begeleiding nodig, pfaff's doen weinig zelf das waar
Ik hoop voor haar der buik en iets van de bovenbenen.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Lindsey bmi = 25 lengte is 173 cm dus ze weegt 76 kg
Waar valt ze nou het eerste af :
Die dikke reet of die dikke tetten
http://www.myspecialk.nl/(...)ar9KYCFcOJDgodMShHBA
Ik denk echt dat het bij Lyndsey meer 'van boven' zit, want ze heeft mooie slanke benen.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:18 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar der buik en iets van de bovenbenen.En in het gezicht kan ook wel een aantal kilotjes weg.
Misschien heb jij wel een normaal kind thuisquote:Op zondag 6 februari 2011 21:21 schreef Mirjam30 het volgende:
....................
Had ik zulke benen maar!!
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Misschien heb jij wel een normaal kind thuis
Ik denk dat het een compliment is.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:20 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
eh, ligt het aan mij dat ik dit niet begrijp?
Stond ook te kijken van die manager van Kelly..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:44 schreef Envoi het volgende:
Fay! Wat een schatje.![]()
De Pfaffs zijn stuk voor stuk bezig hier en daar hun imago op te krikken, zo lijkt het wel. Debby denkt dat ze één of andere diva is, met haar glamourfeestjes, etc. Carmen loopt in huis alleen nog maar rond met (te veel) make up, en nette kleding. Lindsey gaat compleet opgemaakt joggen, met haar D&G zonnebril en weet ik wat nog meer. Als je dit vergelijkt met de 'sloddervossen' van een paar seizoenen geleden. Volgens mij hebben ze zo'n imago stylist (of hoe je het noemen wilt) achter hun kont aan hobbelen...
Da's niet zo vreemd, want ze zitten 'front row' (zal uiteraard wel zo geregeld zijn, ook dat ze nu achter de schermen mogen......... )quote:Op zondag 13 februari 2011 20:49 schreef amaranta het volgende:
Van alle kinderen.....alle kinderen in die zaal. Gaat die stomme clown, want het is niet eens een leuke clown, naar de plek waar Debby zit.
Ik zat vanmiddag ook front row bij Dirk Schele, maar hij is mij ook niet gedag komen zeggenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:52 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Da's niet zo vreemd, want ze zitten 'front row' (zal uiteraard wel zo geregeld zijn, ook dat ze nu achter de schermen mogen......... )
Als je een Pfaff was geweest, was dat echt wel gebeurd!!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag ook front row bij Dirk Schele, maar hij is mij ook niet gedag komen zeggen
Was ik maar een Pfaffquote:Op zondag 13 februari 2011 20:57 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Als je een Pfaff was geweest, was dat echt wel gebeurd!!
Ik heb alleen een sjaal om mijn nek met hardlopen als t vriestquote:Op zondag 13 februari 2011 21:04 schreef amaranta het volgende:
Ik ga morgen ook hardlopen (met een sjaal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |