center parksquote:Op zondag 20 februari 2011 21:13 schreef realbase het volgende:
weet iemand hoe dat vakantie park in de ardennen heet ?
Center Parcs heeft volgens mij geen park in de Ardennen. Sun Parcs wel (en dat is sinds kort wel een "soort van" onderdeel van Center Parcs dacht ik).quote:
Goed he! Ik heb idd ook al het hele seizoen gekeken. We kunnen heel wat spoilers hier nu plaatsen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:55 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik wist niet dat alle afleveringen gewoon via youtube te zien zijn.
En ik maar denken dat je er altijd voor moest betalen.
Vandaag even heel seizoen 11 gekeken en ben weer bij
Moet eerlijk zeggen dat dit er niet uitzag als een sunparks / CP.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Center Parcs heeft volgens mij geen park in de Ardennen. Sun Parcs wel (en dat is sinds kort wel een "soort van" onderdeel van Center Parcs dacht ik).
http://www.ranchdondiego.be/indexnl.phpquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:13 schreef realbase het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat dit er niet uitzag als een sunparks / CP.
Kan het mis hebben uiteraard, maar sunaprcs website ziet het park er niet zo uit als dat op tv waar ze waren. Iemand nog andere ideeen ?
Ik ookquote:Op zondag 20 februari 2011 21:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het hele seizoen maar saai.
En ik mis de Sam
Ik vind het ook zo'n moppie!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:04 schreef amaranta het volgende:
Fay is echt met stip op nr 1 aan het binnenkomen op mijn favo pfafflijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |