Liefje, mannen kunnen niet multi-taksen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:03 schreef oh-oh het volgende:
En dan heeft ie nog hulp nodig met opschrijven ook
In het geval van dit koppel is het zeer zeker de meer romantische optiequote:Op zondag 30 januari 2011 21:07 schreef amaranta het volgende:
Ook romantisch...locaties gaan kijken met iemand anders dan ''je partner"
Gewoon, voor hun viertjes, maar hij maakt wat extra, voor in de vriezerquote:Op zondag 30 januari 2011 21:16 schreef Mirjam30 het volgende:
Ik heb het begin niet gezien, voor wie gaat Dave allemaal koken met al die tomaten??
voor zn gezin, de rest wil hij invriezenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:16 schreef Mirjam30 het volgende:
Ik heb het begin niet gezien, voor wie gaat Dave allemaal koken met al die tomaten??
maar ze hebben een grote vrieskist hequote:Op zondag 30 januari 2011 21:16 schreef Mirjam30 het volgende:
Aha! Dat verklaart een hoop.....quote:Op zondag 30 januari 2011 21:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon, voor hun viertjes, maar hij maakt wat extra, voor in de vriezer
Dat waren er te weinigquote:Op zondag 30 januari 2011 21:19 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Aha! Dat verklaart een hoop.....Dacht dat hij voor de hele familie ging koken, waar heb je anders 24 tomaten voor nodig??
Ja maar dies niet zo slim he?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:18 schreef amaranta het volgende:
En Lindsey dachtt dat hij Spaghetti ging maken??
Oh, ik loop achter geloof ik..... Doe daarnaast nog 10 dingen en dan is het lastig om al die aantallen tomaten, mozzarella, lasagne etc. bij te houdenquote:
ach ja, t moet op hehquote:Op zondag 30 januari 2011 21:28 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja aan dat portie zou ik ook genoeg hebben!!
Lasagna eten zullen ze ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |