Verse droge worst met mosterd.quote:Op zondag 23 januari 2011 02:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik lig in bed en eet niks. Heb zin in worst.
Het gerucht gaat dat jij er een tot je beschikking hebt. Misschien dat je er van mag snoepen in ruil voor een peukquote:Op zondag 23 januari 2011 02:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verse droge worst met mosterd.
Nu heb ik ook zin in worst.
Hij heeft geen peuken meer. Maaaaaaaaar we gaan wel naar bed.quote:Op zondag 23 januari 2011 02:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat jij er een tot je beschikking bent. Misschien dat je er van mag snoepen in ruil voor een peuk.
Wat heb je toe te voegen?quote:
Hallo Bosquote:
Hallo Joopiquote:
Nur Geträumt is ook redelijk bekend, dacht ikquote:Op zondag 23 januari 2011 10:46 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik ken alleen 99 luftballons en die met Kim Wilde van Nena...
Van de week een keer ja. Werd te veel gepraat toen...quote:Op zondag 23 januari 2011 10:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik luister ONZ-radio
Hebben jullie dat al gedaan?
Ik vind het wel grappig hoor, dat dat zo ff gerealiseerd wordt door een groepje fok!ersquote:Op zondag 23 januari 2011 10:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van de week een keer ja. Werd te veel gepraat toen...
mens heeft zulke goede muziek gemaaktquote:Op zondag 23 januari 2011 10:46 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik ken alleen 99 luftballons en die met Kim Wilde van Nena...
Mogguh Bennyquote:
Het gekkengetalquote:
Te vast geslapen?quote:
Helleuquote:Op zondag 23 januari 2011 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Dit moet 1038 zijn trouwens
Dankudanku...quote:Op zondag 23 januari 2011 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Dit moet 1038 zijn trouwens
Ik hou van kastjes in elkaar zettenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb gister geen laarzen gekocht
Niks leuk kunnen vinden
Maar wel een schoenenkast gevonden voor in de hal. Issie te hoog
Dus we gaan zo de kapstok wat omhoog hangen. Gisteren wel zelf het kastje in elkaar gezet
Succesquote:Op zondag 23 januari 2011 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook
Vooral die van Ikea
Ik ben effe mee helpen
quote:
quote:
quote:
Patquote:Op zondag 23 januari 2011 11:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ging nog even slapen en hoofdpijn is weg
Hmm.. bah!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:01 schreef crv het volgende:
[..]
Patdas mooi
![]()
ik zit alweer dik aan de pillen en nog steeds last
Kusjes voor je Poesjes!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:10 schreef Kally het volgende:
OMG ik lig dubbel hier altijd met ramen zemen, drie man sterk voor het raam naar de spons en wisser te meppen
niet zoveel zuipen jongquote:Op zondag 23 januari 2011 12:48 schreef Crazy-M het volgende:
nog klein beetje koppijn maar komt goed, komt goed
mja vind je het gek.quote:
Krijg jij al van 2 biertjes hoofdpijn?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja vind je het gek.
Dit was een nog hoger tempo dan met carnaval
Was echt niet normaal haha. Kwam binnen, bonnen gehaald, voor mezelf gelijk biertje, eer ik bij de hangtafel stond waar wat vrienden stonden had ik er alweer 1 bijgekregen
Als het bij 2 was geblevenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Krijg jij al van 2 biertjes hoofdpijn?
ahaquote:Op zondag 23 januari 2011 13:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als het bij 2 was gebleven
Dan niet, maar aardig zat op, 70 euro in elk geval bij mij op gegaan, dan nog vrienden die rondjes gaven enzo.
Goed bezig... schone mama!quote:Op zondag 23 januari 2011 13:42 schreef Kally het volgende:
Zo raampjes gezeemd, gezogen en gedweild, keuken is weer schoon
ik ben ook bijna klaar, enkel beneden nog dweilen en dan een was aanzettenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:42 schreef Kally het volgende:
Zo raampjes gezeemd, gezogen en gedweild, keuken is weer schoon
Ik hou van schoon in huisquote:
Laatste was zit in de drogerquote:Op zondag 23 januari 2011 13:44 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben ook bijna klaar, enkel beneden nog dweilen en dan een was aanzetten
Ik ben beyond helpquote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, heb weer een expansion kunnen plaatsen,
Kally, ik doe jou vanavond ff helpen, kan nu niks meer naar je sturen
hahahaquote:Op zondag 23 januari 2011 13:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben beyond help
Met die nieuwe doelen enzo, moet ineens weer zo veel, en Bart heeft zijn andere account ook aan mij gegeven voor gifts maar dan zie ik al die goals staan en moet ik wat doen
Slettenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:43 schreef Kally het volgende:
Op welke kitty, slettenstad of die andere?
Ik had het gevonden, op 1 account al gedaan de rest komt eraan, ff kijken of ik Benny energie kan sturenquote:
Dan heb je ze zoquote:
ik zit nu op 192k maar is idd duurquote:Op zondag 23 januari 2011 14:03 schreef Kally het volgende:
Ik moet echt sparen
Ik ben bijna bij lvl 55 en dan kan ik een court house en chiq boutique openen (je moet alles hebben op den duur geeft hij aan) en dat is samen 500000 coins
Ik ga kijken crees
Ja ik zat er op 2 boven de 500000 maar ik heb een skyscraper gekocht op beide, hij geeft opeens aan dat je iedere winkel en community building moet hebben enzoquote:Op zondag 23 januari 2011 14:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zit nu op 192k maar is idd duur
Jij speelt het ook minderquote:Op zondag 23 januari 2011 14:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zit echt nog in level 22 met 28.000
Elke dag bijna hoor.. maar... ik weet niet wat ik moet doen als ik elke neighbour heb bezocht, alles geld enzo heb geint..quote:
Je doelen spelenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Elke dag bijna hoor.. maar... ik weet niet wat ik moet doen als ik elke neighbour heb bezocht, alles geld enzo heb geint..
I do!quote:
Ik verbouw veel crops omdat die weer geld opbrengen enzoquote:
Dat komt omdat dan niet alle buren iedere dag spelenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
I do!
zoals nu.. dan moet ik elke franchise 5 x bevoorraden.. maar hij blijft de hele tijd op 4 staan :s
Kutburen!quote:Op zondag 23 januari 2011 14:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat komt omdat dan niet alle buren iedere dag spelen
ik kan geen plekje voor je makenquote:
Eensquote:Op zondag 23 januari 2011 14:10 schreef PatriQue89 het volgende:
achja, beter een verre vriend, dan een goeie buur he?!
voegt niks toe, maar laat het er wel levendiger uitzien ...quote:Op zondag 23 januari 2011 14:04 schreef Kally het volgende:
Ik zou die bomen langzaamaan kappen, voegt niks toe en het is best veel ruimte
Niet meer?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:13 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)eurs-in-utrecht.html
WTF
das niet meer mooi toch
Als je daaronder ligt ....quote:Op zondag 23 januari 2011 14:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet meer?
Het ziet er niet uit nee
Ga eens naar je inventory, klik bij deze dingen eens op de plus bij het plaatje, dan komen ze in je wishlist, ik heb ze teveel dus dan kan ik ze uit mijn eigen voorraad aan je gevenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet op PatriQue89 nog:
4 mittens
3 coats
1 hat
3 ice skates
Okquote:Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga eens naar je inventory, klik bij deze dingen eens op de plus bij het plaatje, dan komen ze in je wishlist, ik heb ze teveel dus dan kan ik ze uit mijn eigen voorraad aan je geven
De mittens, hat en Ice skates staan niet in de inventory lijst (bij mij)quote:Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga eens naar je inventory, klik bij deze dingen eens op de plus bij het plaatje, dan komen ze in je wishlist, ik heb ze teveel dus dan kan ik ze uit mijn eigen voorraad aan je geven
O dan share doen dan stuur ik ze welquote:
keek ik er gelukkig niet overheenquote:
stuur mij ook nog maar wat winter zooi danquote:Op zondag 23 januari 2011 14:25 schreef Kally het volgende:
Als je ze teveel hebt gekregen en je doel hebt gehaald komt de rest wel in je inventory
Jij respecteerde mijquote:Op zondag 23 januari 2011 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn kat is echt vaag![]()
Nooit ligt hij bij me.... En vanaf vandaag boven op me buikOf gaat hij voor me zitten, en me heel de tijd aankijken
ga ik naar boven komt hij me achterna. Lekker vaag dus
Ook al zit ik rechtop, hij presteerd het om zo te gaan liggen, dat hij op mebuik ligt
Echt?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn kat is echt vaag![]()
Nooit ligt hij bij me.... En vanaf vandaag boven op me buikOf gaat hij voor me zitten, en me heel de tijd aankijken
ga ik naar boven komt hij me achterna. Lekker vaag dus
Ook al zit ik rechtop, hij presteerd het om zo te gaan liggen, dat hij op mebuik ligt
Ja haha, deed de mijne toen ookquote:
Ik word echt gek van hemquote:
even koekeloerenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:32 schreef Kally het volgende:
Patrique, als het goed is ben je compleet nu
Dat zegt helemaal niks die klote cyclussenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik word echt gek van hem
Maar mijn nod is wel pas 4-2, zit nu op dag 19 van mijn cyclus
Wel sinds gister pijn in mijn tata's
Ik geloof dat iedereen maar even flink moet gaan duimen voor mij
Hmm, even opletten of je extreem moe wordt deze week, ik pleurde standaard om 7 uur in slaap op de bankquote:Op zondag 23 januari 2011 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn kat zit nooooit bij me![]()
Altijd bij Rob
Zal wat zijn, heb ik eindelijk die afspraak met de gynaecoloogquote:Op zondag 23 januari 2011 14:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niks die klote cyclussen
Ik ga duimen tot ik geen duimen meer heb
Ja boeienquote:Op zondag 23 januari 2011 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zal wat zijn, heb ik eindelijk die afspraak met de gynaecoloog
Ja ga ik doenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm, even opletten of je extreem moe wordt deze week, ik pleurde standaard om 7 uur in slaap op de bank
yepquote:Op zondag 23 januari 2011 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Is het een klein café? Omdat er gerookt mag worden?
Doei creesquote:Op zondag 23 januari 2011 14:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
yep
ook onze stamkroeg met carnaval
Maar mensen ik moet weer gaan. Spreek jullie later vandaag weer
Toedelsquote:Op zondag 23 januari 2011 14:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
yep
ook onze stamkroeg met carnaval
Maar mensen ik moet weer gaan. Spreek jullie later vandaag weer
Ja krijg je inwendige echo, weten ze precies hoe of watquote:Op zondag 23 januari 2011 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die zal het toch wel kunnen zien dan? 4 dagen voor me nod?
Wel leuk..... Een oktoberkindje
Okquote:Op zondag 23 januari 2011 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik word echt gek van hem
Maar mijn nod is wel pas 4-2, zit nu op dag 19 van mijn cyclus
Wel sinds gister pijn in mijn tata's
Ik geloof dat iedereen maar even flink moet gaan duimen voor mij
Pics or it didn't happen!quote:Op zondag 23 januari 2011 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zag gisteren een lelijke versie van jou, Rauzer. Met een mooie vriendin! Goed gedaan jongen.
Ik ookquote:Op zondag 23 januari 2011 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind tata's een raar woord voor tieten.
Je weet die ganzen die jullie hoorden, die zijn nu helemaal bezigquote:
Ohw... pics van het geluid van de ganzenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Je weet die ganzen die jullie hoorden, die zijn nu helemaal bezig
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw... pics van het geluid van de ganzen
IEEEEEEEEEEEEEEE JIJ HBET GENUEKT VANMORGEN!!quote:Op zondag 23 januari 2011 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ja?
Weet je ik heb al 3 dagen zo'n raar gevoel.... Nou gister opeens pijn in mijn borsten. En vandaag die kat die me achtervolgd alsof er honing aan me reet zit
Na ja of ik ben vruchtbaar? Zal ik eens een ovulatietestje gaan doen?
Vanmorgen wel sex gehad, dus als die test knal, dan zit ik in ieder geval goed
Sssssstquote:Op zondag 23 januari 2011 14:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
IEEEEEEEEEEEEEEE JIJ HBET GENUEKT VANMORGEN!!
Dat is raarquote:
Ja. Ik denk het wel. En het is echt een van die dingen waarom ik soms een enorme hekel heb aan mijn geaardheid.quote:
Dan maar geen vriendquote:Op zondag 23 januari 2011 15:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en als je toekomstige vriend ze nou wel wilt?
Nee, donroyco, in opdracht van Vaduz en mijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:19 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het prima...
zal wel ff kijken. Rauzer heeft het volgens mij gemaakt
Daarom...quote:Op zondag 23 januari 2011 15:21 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, dan had het er direct op gestaan inderdaad!
Aaaaaaaaah, thanksquote:Op zondag 23 januari 2011 15:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee, donroyco, in opdracht van Vaduz en mij
Ja, ik zou een bericht als 'Ewbank uitgekotst'' plaatsen vanuit FOK!, niet vanaf Twitterquote:Op zondag 23 januari 2011 15:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarom...
En het lijkt me dan ook dat jij wel deed/doet linken naar een topic?
Deze snap ik ff nietquote:Op zondag 23 januari 2011 15:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, ik zou een bericht als 'Ewbank uitgekotst'' plaatsen vanuit FOK!, niet vanaf Twitter!
Laat dan maar zitten, derde keus wordt me teveelquote:Op zondag 23 januari 2011 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat zei het neefje (net papa geworden) van mijn man ook
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Laat dan maar zitten, derde keus wordt me teveel
Veel pretquote:Op zondag 23 januari 2011 15:24 schreef Lutte het volgende:
Ik ga boekje lezen! Meld me vanavond wel weer.
Nou die berichten van Stefan over The Voice. Die gebruikt steeds Twitter als bron, terwijl de tendens in TAL hetzelfde is. Dan kun je beter dit forum gebruiken als bron, ipv Twitter. Dacht dat jij dat ook bedoeldequote:
Ohw zo... ja, precies. Ik heb daar al verschillende keren over geklaagd. Danny was het ook met me eens, maar luisteren... nopequote:Op zondag 23 januari 2011 15:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou die berichten van Stefan over The Voice. Die gebruikt steeds Twitter als bron, terwijl de tendens in TAL hetzelfde is. Dan kun je beter dit forum gebruiken als bron, ipv Twitter. Dacht dat jij dat ook bedoelde.
Kom je dat nu serieus melden?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:24 schreef Lutte het volgende:
Ik ga boekje lezen! Meld me vanavond wel weer.
Jammer is dat!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben er de hele tijd al! Ik postte alleen niks.
Oh, dus om nog even te laten dat je er wel was, deze post?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben er de hele tijd al! Ik postte alleen niks.
Dat laatste he.quote:
Publiekelijk dan.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Blij dat ik niet over je geroddeld heb dan
Nee om even te melden dat ik geen mensjes die nog een PM van mij krijgen negeer.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, dus om nog even te laten dat je er wel was, deze post?
Geil!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee om even te melden dat ik geen mensjes die nog een PM van mij krijgen negeer.En nu sta ik bij een koffiezetapparaat te hupsen.
Hihi, dat was mijn kloontjequote:Op zondag 23 januari 2011 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Even een PM sturen aan iemand die jullie niet kennen, ben zo terug!
volgende keer toch maar origineel kopenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
kut loopt me spel vast
Kan ik weer helemaal opnieuw beginnen
quote:
ik koop alleen maar originele spellen op de xboxquote:Op zondag 23 januari 2011 16:27 schreef crv het volgende:
[..]
volgende keer toch maar origineel kopen
okquote:Op zondag 23 januari 2011 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik koop alleen maar originele spellen op de xbox
Anders kan ik niet online spelen
quote:Softijs gecombineerd met krushed ice. Verkrijgbaar in 4 lekkere smaken: KitKat, Oreo, Strawberry`n Biscuit of nu nieuw: Apfelstrudel!
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
En weer vastlopen
Dat verklaart dus waarom het spel maar 7,50 was
sterkte danquote:
Waar moet ik haar van kennen?quote:
geef je hem wel rust ?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Prima... ik kan er niet op staan. Vandaar de piraat
Dan stem ik voor niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet... of van YT. Is ook weer zo'n YT-ster
Ik heb er vandaag niks mee gedaanquote:Op zondag 23 januari 2011 17:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Dat kind is stronteigenwijs.
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan stem ik voor niet.
En de PM doet het niet dus heb even geduld.
Dan ben je braaf...quote:Op zondag 23 januari 2011 17:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag niks mee gedaan!
Behalve ermee uit bed stappen.
okquote:
Beter dan Justin B.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zeg ook nee tegen maddi... nog zo jong..
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:06 schreef Crazy-M het volgende:
![]()
ben er weer ff, dadelijk nog ff bowlingen
oenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:12 schreef Crazy-M het volgende:
Grmbl, vanmorgen een foto geshifd deleted. Moest hem nog hebben
Maar ff proberen te recoveren
tjah, foutje moet kunnenquote:
okquote:Op zondag 23 januari 2011 18:12 schreef Crazy-M het volgende:
Grmbl, vanmorgen een foto geshifd deleted. Moest hem nog hebben
Maar ff proberen te recoveren
nope, je kunt altijd iets weghalen, je moet je kaartje maar is formateren, dan in dos unformatquote:Op zondag 23 januari 2011 18:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
ok
Ik heb echt nul verstand van computers, blijkt maar weer. Ik dacht dat een foto gewoon weg was als je hem verwijderde.
Okay. Heel verstandig. Denk ik.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nope, je kunt altijd iets weghalen, je moet je kaartje maar is formateren, dan in dos unformat
Heb je alles weer terug (MITS je hem daarna niet meer overschreven heb) Dit is ook de reden dat we op werk met formateer programmas werken die de schijf 10 keer formatteren en ook gelijk de (om zo maar te zeggen) 0tjes en 1tjes veranderd.
blow zequote:
Je moet xboxen ook niet als basketbal gebruiken c_a!quote:Op zondag 23 januari 2011 18:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kom er nu dus net achter dat mijn xbox een beetje kapot is
Dus heb de oude van mijn man maar gepakt, en hij het ligt dus niet aan het spel
Dus ik kan weer lekker gamen
Niet??? Ik dacht ik heb die Kinectquote:Op zondag 23 januari 2011 18:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je moet xboxen ook niet als basketbal gebruiken c_a!
Maar fijn dat je weer gewoon verder kunt.
succes dan, heb je hem kaduk gegamedquote:Op zondag 23 januari 2011 18:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kom er nu dus net achter dat mijn xbox een beetje kapot is
Dus heb de oude van mijn man maar gepakt, en hij het ligt dus niet aan het spel
Dus ik kan weer lekker gamen
quote:
zit in een identiteitscrisisquote:Op zondag 23 januari 2011 19:52 schreef iBenny het volgende:
Hey crv
Je hebt een UI-rotatie aanstaan ofzo?
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:39 schreef ctj het volgende:
NEE, die Thea is het niet. 80% van the Thea Janssens in Nederland heeft me verzocht haar niet meer te mailen!!!
kloptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |