Ik hou van kastjes in elkaar zettenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb gister geen laarzen gekocht
Niks leuk kunnen vinden
Maar wel een schoenenkast gevonden voor in de hal. Issie te hoog
Dus we gaan zo de kapstok wat omhoog hangen. Gisteren wel zelf het kastje in elkaar gezet
Succesquote:Op zondag 23 januari 2011 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook
Vooral die van Ikea
Ik ben effe mee helpen
quote:
quote:
quote:
Patquote:Op zondag 23 januari 2011 11:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ging nog even slapen en hoofdpijn is weg
Hmm.. bah!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:01 schreef crv het volgende:
[..]
Patdas mooi
![]()
ik zit alweer dik aan de pillen en nog steeds last
Kusjes voor je Poesjes!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:10 schreef Kally het volgende:
OMG ik lig dubbel hier altijd met ramen zemen, drie man sterk voor het raam naar de spons en wisser te meppen
niet zoveel zuipen jongquote:Op zondag 23 januari 2011 12:48 schreef Crazy-M het volgende:
nog klein beetje koppijn maar komt goed, komt goed
mja vind je het gek.quote:
Krijg jij al van 2 biertjes hoofdpijn?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja vind je het gek.
Dit was een nog hoger tempo dan met carnaval
Was echt niet normaal haha. Kwam binnen, bonnen gehaald, voor mezelf gelijk biertje, eer ik bij de hangtafel stond waar wat vrienden stonden had ik er alweer 1 bijgekregen
Als het bij 2 was geblevenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Krijg jij al van 2 biertjes hoofdpijn?
ahaquote:Op zondag 23 januari 2011 13:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als het bij 2 was gebleven
Dan niet, maar aardig zat op, 70 euro in elk geval bij mij op gegaan, dan nog vrienden die rondjes gaven enzo.
Goed bezig... schone mama!quote:Op zondag 23 januari 2011 13:42 schreef Kally het volgende:
Zo raampjes gezeemd, gezogen en gedweild, keuken is weer schoon
ik ben ook bijna klaar, enkel beneden nog dweilen en dan een was aanzettenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:42 schreef Kally het volgende:
Zo raampjes gezeemd, gezogen en gedweild, keuken is weer schoon
Ik hou van schoon in huisquote:
Laatste was zit in de drogerquote:Op zondag 23 januari 2011 13:44 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben ook bijna klaar, enkel beneden nog dweilen en dan een was aanzetten
Ik ben beyond helpquote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, heb weer een expansion kunnen plaatsen,
Kally, ik doe jou vanavond ff helpen, kan nu niks meer naar je sturen
hahahaquote:Op zondag 23 januari 2011 13:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben beyond help
Met die nieuwe doelen enzo, moet ineens weer zo veel, en Bart heeft zijn andere account ook aan mij gegeven voor gifts maar dan zie ik al die goals staan en moet ik wat doen
Slettenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:43 schreef Kally het volgende:
Op welke kitty, slettenstad of die andere?
Ik had het gevonden, op 1 account al gedaan de rest komt eraan, ff kijken of ik Benny energie kan sturenquote:
Dan heb je ze zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |