Verse droge worst met mosterd.quote:Op zondag 23 januari 2011 02:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik lig in bed en eet niks. Heb zin in worst.
Het gerucht gaat dat jij er een tot je beschikking hebt. Misschien dat je er van mag snoepen in ruil voor een peukquote:Op zondag 23 januari 2011 02:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verse droge worst met mosterd.
Nu heb ik ook zin in worst.
Hij heeft geen peuken meer. Maaaaaaaaar we gaan wel naar bed.quote:Op zondag 23 januari 2011 02:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat jij er een tot je beschikking bent. Misschien dat je er van mag snoepen in ruil voor een peuk.
Wat heb je toe te voegen?quote:
Hallo Bosquote:
Hallo Joopiquote:
Nur Geträumt is ook redelijk bekend, dacht ikquote:Op zondag 23 januari 2011 10:46 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik ken alleen 99 luftballons en die met Kim Wilde van Nena...
Van de week een keer ja. Werd te veel gepraat toen...quote:Op zondag 23 januari 2011 10:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik luister ONZ-radio
Hebben jullie dat al gedaan?
Ik vind het wel grappig hoor, dat dat zo ff gerealiseerd wordt door een groepje fok!ersquote:Op zondag 23 januari 2011 10:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van de week een keer ja. Werd te veel gepraat toen...
mens heeft zulke goede muziek gemaaktquote:Op zondag 23 januari 2011 10:46 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik ken alleen 99 luftballons en die met Kim Wilde van Nena...
Mogguh Bennyquote:
Het gekkengetalquote:
Te vast geslapen?quote:
Helleuquote:Op zondag 23 januari 2011 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Dit moet 1038 zijn trouwens
Dankudanku...quote:Op zondag 23 januari 2011 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Dit moet 1038 zijn trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |