Als het bij 2 was geblevenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Krijg jij al van 2 biertjes hoofdpijn?
ahaquote:Op zondag 23 januari 2011 13:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als het bij 2 was gebleven
Dan niet, maar aardig zat op, 70 euro in elk geval bij mij op gegaan, dan nog vrienden die rondjes gaven enzo.
Goed bezig... schone mama!quote:Op zondag 23 januari 2011 13:42 schreef Kally het volgende:
Zo raampjes gezeemd, gezogen en gedweild, keuken is weer schoon
ik ben ook bijna klaar, enkel beneden nog dweilen en dan een was aanzettenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:42 schreef Kally het volgende:
Zo raampjes gezeemd, gezogen en gedweild, keuken is weer schoon
Ik hou van schoon in huisquote:
Laatste was zit in de drogerquote:Op zondag 23 januari 2011 13:44 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben ook bijna klaar, enkel beneden nog dweilen en dan een was aanzetten
Ik ben beyond helpquote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, heb weer een expansion kunnen plaatsen,
Kally, ik doe jou vanavond ff helpen, kan nu niks meer naar je sturen
hahahaquote:Op zondag 23 januari 2011 13:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben beyond help
Met die nieuwe doelen enzo, moet ineens weer zo veel, en Bart heeft zijn andere account ook aan mij gegeven voor gifts maar dan zie ik al die goals staan en moet ik wat doen
Slettenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:43 schreef Kally het volgende:
Op welke kitty, slettenstad of die andere?
Ik had het gevonden, op 1 account al gedaan de rest komt eraan, ff kijken of ik Benny energie kan sturenquote:
Dan heb je ze zoquote:
ik zit nu op 192k maar is idd duurquote:Op zondag 23 januari 2011 14:03 schreef Kally het volgende:
Ik moet echt sparen
Ik ben bijna bij lvl 55 en dan kan ik een court house en chiq boutique openen (je moet alles hebben op den duur geeft hij aan) en dat is samen 500000 coins
Ik ga kijken crees
Ja ik zat er op 2 boven de 500000 maar ik heb een skyscraper gekocht op beide, hij geeft opeens aan dat je iedere winkel en community building moet hebben enzoquote:Op zondag 23 januari 2011 14:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zit nu op 192k maar is idd duur
Jij speelt het ook minderquote:Op zondag 23 januari 2011 14:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zit echt nog in level 22 met 28.000
Elke dag bijna hoor.. maar... ik weet niet wat ik moet doen als ik elke neighbour heb bezocht, alles geld enzo heb geint..quote:
Je doelen spelenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Elke dag bijna hoor.. maar... ik weet niet wat ik moet doen als ik elke neighbour heb bezocht, alles geld enzo heb geint..
I do!quote:
Ik verbouw veel crops omdat die weer geld opbrengen enzoquote:
Dat komt omdat dan niet alle buren iedere dag spelenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
I do!
zoals nu.. dan moet ik elke franchise 5 x bevoorraden.. maar hij blijft de hele tijd op 4 staan :s
Kutburen!quote:Op zondag 23 januari 2011 14:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat komt omdat dan niet alle buren iedere dag spelen
ik kan geen plekje voor je makenquote:
Eensquote:Op zondag 23 januari 2011 14:10 schreef PatriQue89 het volgende:
achja, beter een verre vriend, dan een goeie buur he?!
voegt niks toe, maar laat het er wel levendiger uitzien ...quote:Op zondag 23 januari 2011 14:04 schreef Kally het volgende:
Ik zou die bomen langzaamaan kappen, voegt niks toe en het is best veel ruimte
Niet meer?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:13 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)eurs-in-utrecht.html
WTF
das niet meer mooi toch
Als je daaronder ligt ....quote:Op zondag 23 januari 2011 14:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet meer?
Het ziet er niet uit nee
Ga eens naar je inventory, klik bij deze dingen eens op de plus bij het plaatje, dan komen ze in je wishlist, ik heb ze teveel dus dan kan ik ze uit mijn eigen voorraad aan je gevenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet op PatriQue89 nog:
4 mittens
3 coats
1 hat
3 ice skates
Okquote:Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga eens naar je inventory, klik bij deze dingen eens op de plus bij het plaatje, dan komen ze in je wishlist, ik heb ze teveel dus dan kan ik ze uit mijn eigen voorraad aan je geven
De mittens, hat en Ice skates staan niet in de inventory lijst (bij mij)quote:Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga eens naar je inventory, klik bij deze dingen eens op de plus bij het plaatje, dan komen ze in je wishlist, ik heb ze teveel dus dan kan ik ze uit mijn eigen voorraad aan je geven
O dan share doen dan stuur ik ze welquote:
keek ik er gelukkig niet overheenquote:
stuur mij ook nog maar wat winter zooi danquote:Op zondag 23 januari 2011 14:25 schreef Kally het volgende:
Als je ze teveel hebt gekregen en je doel hebt gehaald komt de rest wel in je inventory
Jij respecteerde mijquote:Op zondag 23 januari 2011 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn kat is echt vaag![]()
Nooit ligt hij bij me.... En vanaf vandaag boven op me buikOf gaat hij voor me zitten, en me heel de tijd aankijken
ga ik naar boven komt hij me achterna. Lekker vaag dus
Ook al zit ik rechtop, hij presteerd het om zo te gaan liggen, dat hij op mebuik ligt
Echt?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn kat is echt vaag![]()
Nooit ligt hij bij me.... En vanaf vandaag boven op me buikOf gaat hij voor me zitten, en me heel de tijd aankijken
ga ik naar boven komt hij me achterna. Lekker vaag dus
Ook al zit ik rechtop, hij presteerd het om zo te gaan liggen, dat hij op mebuik ligt
Ja haha, deed de mijne toen ookquote:
Ik word echt gek van hemquote:
even koekeloerenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:32 schreef Kally het volgende:
Patrique, als het goed is ben je compleet nu
Dat zegt helemaal niks die klote cyclussenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik word echt gek van hem
Maar mijn nod is wel pas 4-2, zit nu op dag 19 van mijn cyclus
Wel sinds gister pijn in mijn tata's
Ik geloof dat iedereen maar even flink moet gaan duimen voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |