Hmm, even opletten of je extreem moe wordt deze week, ik pleurde standaard om 7 uur in slaap op de bankquote:Op zondag 23 januari 2011 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn kat zit nooooit bij me![]()
Altijd bij Rob
Zal wat zijn, heb ik eindelijk die afspraak met de gynaecoloogquote:Op zondag 23 januari 2011 14:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niks die klote cyclussen
Ik ga duimen tot ik geen duimen meer heb
Ja boeienquote:Op zondag 23 januari 2011 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zal wat zijn, heb ik eindelijk die afspraak met de gynaecoloog
Ja ga ik doenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm, even opletten of je extreem moe wordt deze week, ik pleurde standaard om 7 uur in slaap op de bank
yepquote:Op zondag 23 januari 2011 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Is het een klein café? Omdat er gerookt mag worden?
Doei creesquote:Op zondag 23 januari 2011 14:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
yep
ook onze stamkroeg met carnaval
Maar mensen ik moet weer gaan. Spreek jullie later vandaag weer
Toedelsquote:Op zondag 23 januari 2011 14:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
yep
ook onze stamkroeg met carnaval
Maar mensen ik moet weer gaan. Spreek jullie later vandaag weer
Ja krijg je inwendige echo, weten ze precies hoe of watquote:Op zondag 23 januari 2011 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die zal het toch wel kunnen zien dan? 4 dagen voor me nod?
Wel leuk..... Een oktoberkindje
Okquote:Op zondag 23 januari 2011 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik word echt gek van hem
Maar mijn nod is wel pas 4-2, zit nu op dag 19 van mijn cyclus
Wel sinds gister pijn in mijn tata's
Ik geloof dat iedereen maar even flink moet gaan duimen voor mij
Pics or it didn't happen!quote:Op zondag 23 januari 2011 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zag gisteren een lelijke versie van jou, Rauzer. Met een mooie vriendin! Goed gedaan jongen.
Ik ookquote:Op zondag 23 januari 2011 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind tata's een raar woord voor tieten.
Je weet die ganzen die jullie hoorden, die zijn nu helemaal bezigquote:
Ohw... pics van het geluid van de ganzenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Je weet die ganzen die jullie hoorden, die zijn nu helemaal bezig
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw... pics van het geluid van de ganzen
IEEEEEEEEEEEEEEE JIJ HBET GENUEKT VANMORGEN!!quote:Op zondag 23 januari 2011 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ja?
Weet je ik heb al 3 dagen zo'n raar gevoel.... Nou gister opeens pijn in mijn borsten. En vandaag die kat die me achtervolgd alsof er honing aan me reet zit
Na ja of ik ben vruchtbaar? Zal ik eens een ovulatietestje gaan doen?
Vanmorgen wel sex gehad, dus als die test knal, dan zit ik in ieder geval goed
Sssssstquote:Op zondag 23 januari 2011 14:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
IEEEEEEEEEEEEEEE JIJ HBET GENUEKT VANMORGEN!!
Dat is raarquote:
Ja. Ik denk het wel. En het is echt een van die dingen waarom ik soms een enorme hekel heb aan mijn geaardheid.quote:
Dan maar geen vriendquote:Op zondag 23 januari 2011 15:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en als je toekomstige vriend ze nou wel wilt?
Nee, donroyco, in opdracht van Vaduz en mijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:19 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het prima...
zal wel ff kijken. Rauzer heeft het volgens mij gemaakt
Daarom...quote:Op zondag 23 januari 2011 15:21 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, dan had het er direct op gestaan inderdaad!
Aaaaaaaaah, thanksquote:Op zondag 23 januari 2011 15:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee, donroyco, in opdracht van Vaduz en mij
Ja, ik zou een bericht als 'Ewbank uitgekotst'' plaatsen vanuit FOK!, niet vanaf Twitterquote:Op zondag 23 januari 2011 15:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarom...
En het lijkt me dan ook dat jij wel deed/doet linken naar een topic?
Deze snap ik ff nietquote:Op zondag 23 januari 2011 15:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, ik zou een bericht als 'Ewbank uitgekotst'' plaatsen vanuit FOK!, niet vanaf Twitter!
Laat dan maar zitten, derde keus wordt me teveelquote:Op zondag 23 januari 2011 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat zei het neefje (net papa geworden) van mijn man ook
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Laat dan maar zitten, derde keus wordt me teveel
Veel pretquote:Op zondag 23 januari 2011 15:24 schreef Lutte het volgende:
Ik ga boekje lezen! Meld me vanavond wel weer.
Nou die berichten van Stefan over The Voice. Die gebruikt steeds Twitter als bron, terwijl de tendens in TAL hetzelfde is. Dan kun je beter dit forum gebruiken als bron, ipv Twitter. Dacht dat jij dat ook bedoeldequote:
Ohw zo... ja, precies. Ik heb daar al verschillende keren over geklaagd. Danny was het ook met me eens, maar luisteren... nopequote:Op zondag 23 januari 2011 15:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou die berichten van Stefan over The Voice. Die gebruikt steeds Twitter als bron, terwijl de tendens in TAL hetzelfde is. Dan kun je beter dit forum gebruiken als bron, ipv Twitter. Dacht dat jij dat ook bedoelde.
Kom je dat nu serieus melden?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:24 schreef Lutte het volgende:
Ik ga boekje lezen! Meld me vanavond wel weer.
Jammer is dat!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben er de hele tijd al! Ik postte alleen niks.
Oh, dus om nog even te laten dat je er wel was, deze post?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben er de hele tijd al! Ik postte alleen niks.
Dat laatste he.quote:
Publiekelijk dan.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Blij dat ik niet over je geroddeld heb dan
Nee om even te melden dat ik geen mensjes die nog een PM van mij krijgen negeer.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, dus om nog even te laten dat je er wel was, deze post?
Geil!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee om even te melden dat ik geen mensjes die nog een PM van mij krijgen negeer.En nu sta ik bij een koffiezetapparaat te hupsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |