Aaaaaaaaah, thanksquote:Op zondag 23 januari 2011 15:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee, donroyco, in opdracht van Vaduz en mij
Ja, ik zou een bericht als 'Ewbank uitgekotst'' plaatsen vanuit FOK!, niet vanaf Twitterquote:Op zondag 23 januari 2011 15:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarom...
En het lijkt me dan ook dat jij wel deed/doet linken naar een topic?
Deze snap ik ff nietquote:Op zondag 23 januari 2011 15:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, ik zou een bericht als 'Ewbank uitgekotst'' plaatsen vanuit FOK!, niet vanaf Twitter!
Laat dan maar zitten, derde keus wordt me teveelquote:Op zondag 23 januari 2011 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat zei het neefje (net papa geworden) van mijn man ook
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Laat dan maar zitten, derde keus wordt me teveel
Veel pretquote:Op zondag 23 januari 2011 15:24 schreef Lutte het volgende:
Ik ga boekje lezen! Meld me vanavond wel weer.
Nou die berichten van Stefan over The Voice. Die gebruikt steeds Twitter als bron, terwijl de tendens in TAL hetzelfde is. Dan kun je beter dit forum gebruiken als bron, ipv Twitter. Dacht dat jij dat ook bedoeldequote:
Ohw zo... ja, precies. Ik heb daar al verschillende keren over geklaagd. Danny was het ook met me eens, maar luisteren... nopequote:Op zondag 23 januari 2011 15:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou die berichten van Stefan over The Voice. Die gebruikt steeds Twitter als bron, terwijl de tendens in TAL hetzelfde is. Dan kun je beter dit forum gebruiken als bron, ipv Twitter. Dacht dat jij dat ook bedoelde.
Kom je dat nu serieus melden?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:24 schreef Lutte het volgende:
Ik ga boekje lezen! Meld me vanavond wel weer.
Jammer is dat!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben er de hele tijd al! Ik postte alleen niks.
Oh, dus om nog even te laten dat je er wel was, deze post?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben er de hele tijd al! Ik postte alleen niks.
Dat laatste he.quote:
Publiekelijk dan.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Blij dat ik niet over je geroddeld heb dan
Nee om even te melden dat ik geen mensjes die nog een PM van mij krijgen negeer.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, dus om nog even te laten dat je er wel was, deze post?
Geil!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee om even te melden dat ik geen mensjes die nog een PM van mij krijgen negeer.En nu sta ik bij een koffiezetapparaat te hupsen.
Hihi, dat was mijn kloontjequote:Op zondag 23 januari 2011 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Even een PM sturen aan iemand die jullie niet kennen, ben zo terug!
volgende keer toch maar origineel kopenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
kut loopt me spel vast
Kan ik weer helemaal opnieuw beginnen
quote:
ik koop alleen maar originele spellen op de xboxquote:Op zondag 23 januari 2011 16:27 schreef crv het volgende:
[..]
volgende keer toch maar origineel kopen
okquote:Op zondag 23 januari 2011 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik koop alleen maar originele spellen op de xbox
Anders kan ik niet online spelen
quote:Softijs gecombineerd met krushed ice. Verkrijgbaar in 4 lekkere smaken: KitKat, Oreo, Strawberry`n Biscuit of nu nieuw: Apfelstrudel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |