UNIEK IN DE GESCHIEDENISquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
Nou Maandag de Telegraaf kop 'broertjes winnen'.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:43 schreef Eenskijken het volgende:
Omg karina had dean al voorgetypt ofniet?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:43 schreef Injetta het volgende:
Toch Dean!!!!
Omdat Nederland het eerste land wil zijn waar 2 broers tegelijk een talentenjacht winnen.
Maar.. ik vind het goed zo...
prima zoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:43 schreef Injetta het volgende:
Toch Dean!!!!
Omdat Nederland het eerste land wil zijn waar 2 broers tegelijk een talentenjacht winnen.
Hey LAPOquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:43 schreef Injetta het volgende:
Toch Dean!!!!
zat Ben wel in de zaal?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
En Ben is er nog niet? Alleen Jamie op het podium?
ik zag em niet zitten, maar dat kan ook komen doordat die dikke kop van pa ervoor stondquote:
Datquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:44 schreef Karina het volgende:
Overall gezien was hij ook de beste, vanavond misschien niet zo.
Jij mocht eerst hčquote:
Was onderweg, maar volgens mij niet het einde op tijd gehaaldquote:
Die was onderweg vanuit Ahoyquote:
Kolere damesquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:44 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
ik zag em niet zitten, maar dat kan ook komen doordat die dikke kop van pa ervoor stond
Ben zit toch bij de Vrienden van Amstel Live?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:44 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
ik zag em niet zitten, maar dat kan ook komen doordat die dikke kop van pa ervoor stond
I C wut u did therquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Hoewel ik blij ben dat Dean gewonnen heeft wel een hele hele hele diepe buiging voor Simone![]()
![]()
Vooral omdat ze nog zo jong was....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Hoewel ik blij ben dat Dean gewonnen heeft wel een hele hele hele diepe buiging voor Simone![]()
![]()
Helemaal mee eens. Goed gedaan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:45 schreef Symphonic het volgende:
![]()
Jij mag hetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik ben al weer een tijdje alleen, dan krijg je dat
http://www.downloadmusic.nl/acties/popstars2011/quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:46 schreef Injetta het volgende:
[..]
Vooral omdat ze nog zo jong was....
BTW die single van Dean is niet echt wat toch?
Ik denk hetquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:46 schreef iBenny het volgende:
gaan de broertjes nu vechten in de hitlijsten om de eerste plaats?
Hij is echt lief!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:46 schreef Karina het volgende:
Leuk dat hij haar er nog even bijpakt.
zijn manier van zingen is niet goed voor dit nummer, te 'zeurderig' te langzaamquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:46 schreef Injetta het volgende:
[..]
Vooral omdat ze nog zo jong was....
BTW die single van Dean is niet echt wat toch?
Eensquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:47 schreef roos85 het volgende:
dit is wel een beter afscheid van bij THOV
300% beterquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:47 schreef roos85 het volgende:
Idd. wat faalde rtl daarin gister.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:47 schreef roos85 het volgende:
vast welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:47 schreef D. het volgende:
Nu maar hopen dat er bij XFA geen leuke mannen bij zitten
Ja zo lijzig met van die glijdende tonen... KLinkt niet mooi.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:47 schreef kvd het volgende:
[..]
zijn manier van zingen is niet goed voor dit nummer, te 'zeurderig' te langzaam
Gelukkig maar, beter zo dan andersom, Dean verdient hetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:47 schreef roos85 het volgende:
Viel mij ook op, was echt even een flinke misser van die altijd charmante gast...afgang!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:47 schreef Balisto het volgende:
Leuk, Dean samen met Simone![]()
Toch anders dan Ben die gisteren totaal geen aandacht meer schonk aan Pearl.
Wat ben jij pro-school?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:46 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoop dat Simone over een jaar of 4 wint.
Eerst school en dan een mooie carriere
Ben ik ook bang voor....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:48 schreef Karina het volgende:
Dit is echt zo een nummer dat je eerst niets vindt en daarna in je kop blijft steken.
nogalquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. wat faalde rtl daarin gister.
Ik denk dat ik morgenochtend ook zit te mompelen jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:48 schreef Karina het volgende:
Dit is echt zo een nummer dat je eerst niets vindt en daarna in je kop blijft steken.
Dit is de oprechte positiviteit dat TVOH de laatste maanden tevergeefs ons in de strot probeerde te duwen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:47 schreef roos85 het volgende:
quote:
Yupquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:48 schreef Karina het volgende:
you get mequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:48 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja zo lijzig met van die glijdende tonen... KLinkt niet mooi.
Wat was er dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. wat faalde rtl daarin gister.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is de oprechte positiviteit dat TVOH de laatste maanden tevergeefs ons in de strot probeerde te duwen.
Touwtje om de pols, en binnenkant rechterbovenarmquote:
Ja die Pearl was helemaal verdwenen en niemand had meer enige aandacht voor haar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:47 schreef Balisto het volgende:
Leuk, Dean samen met Simone![]()
Toch anders dan Ben die gisteren totaal geen aandacht meer schonk aan Pearl.
Ik hoop dat-ie mee gaat doen met XFAquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:49 schreef Noelle06 het volgende:
Ptvr. die pa wil wel heel veel aandacht!
Ik vond hem vanavond ook goed hoor. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:44 schreef Karina het volgende:
Overall gezien was hij ook de beste, vanavond misschien niet zo.
Winnaar was bekend, geen vuurwerk of wat dan ook.quote:
Nee, een belachelijk Deanbril...quote:
Toch nog wel zijn single zingen, of niet?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben gewonnen, hup programma afgelopen.
Nee hoor, ook niet, het was nadat bekend was dat hij had gewonnen, meteen afgelopen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Toch nog wel zijn single zingen, of niet?
hij was goed maar Simone was vanavond beter..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vond hem vanavond ook goed hoor. Niks mis mee.
Nou ik vind dan de moeder zich er niet schuldig aan maaktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Flikker ff die Saunders-pa de bak in, jezusssssssssssssss wat een loser is dat.
Beeld ging ook meteen op reclame.
Ben en Dean moeten zich schamen voor die kerel, die nu met zijn vrouw de aandacht op zichzelf willen richten.
die pa is gewoon trots, je weet tochquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ben en Dean moeten zich schamen voor die kerel, die nu met zijn vrouw de aandacht op zichzelf willen richten.
Ook dat niet eensquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Toch nog wel zijn single zingen, of niet?
Is ook leuker om zo te kijken! Tot XFAquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef just me het volgende:
ik heb, mede dankzij jullie, enorm genoten
ja ik weet het, het is me niet ontgaanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
die pa is gewoon trots, je weet toch
Die van Simone zullen ook wel klaar hebben gestaan hoor.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef Eenskijken het volgende:
vandaar dat ze geen vlag bij de voice of 'holland' lieten zien :p
en de commercials van dean staan al klaar.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:47 schreef Injetta het volgende:
Hopelijk heeft hij het in de studio beter ingezongen...
tot XFAquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Is ook leuker om zo te kijken! Tot XFA
Daar mocht helemaal niks mee naar binnen. Geen spandoek, geen bord, niks.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef Eenskijken het volgende:
vandaar dat ze geen vlag bij de voice of 'holland' lieten zien :p
en de commercials van dean staan al klaar.
Ja.. Fok heeft het nog enigszins dragelijk gemaakt...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef just me het volgende:
Ik kijk naar voetbal op NL1. In de hoop dat Willem II nog niet langs is gekomen.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef Misan het volgende:
Ben en Dean Saunders zijn de winnaars van de week. De single van Dean vind ik leuker trouwens
Pa doet graag Elvis immitatie.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ik weet het, het is me niet ontgaan
Martijn en Wendy.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:53 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja.. Fok heeft het nog enigszins dragelijk gemaakt...![]()
![]()
Nou.. we krijgen niet echt de tijd om alles te verwerken, want volgende week gaan we meteen weer door met de X-factor. Wie presenteren dat eigenlijk??
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ik weet het, het is me niet ontgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou ik zie het voor het eerst hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaagquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, ook niet, het was nadat bekend was dat hij had gewonnen, meteen afgelopen.
Dat denk ik niet. Jaimy daar in tegen wel de broer van Ben en Deanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:53 schreef Balisto het volgende:
Overall vond ik Simone beter, maar Dean heeft het wel echt verdiend vanavond. Toch ben ik bang voor hem dat hij altijd 'de broer van' zal blijven.
Lieve JM, zien we je ook in XFA?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef just me het volgende:
Want hij wilde zwaaien met een Sinti-vlag?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Daar mocht helemaal niks mee naar binnen. Geen spandoek, geen bord, niks.
Daar was de vader van Johnny t toen niet mee eens
Owww, voetbal, dat sla ik over.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kijk naar voetbal op NL1. In de hoop dat Willem II nog niet langs is gekomen.
je moet toch wat
Nee toch??quote:
Oh ja ook net zo'n kampert van een vader had die Johnny, vreselijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Daar mocht helemaal niks mee naar binnen. Geen spandoek, geen bord, niks.
Daar was de vader van Johnny t toen niet mee eens
You and I bothquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Owww, voetbal, dat sla ik over.
Nou tot morgen!
Ik voel een hechte vriendschap ontstaan![]()
Een Baas.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja ook net zo'n kampert van een vader had die Johnny, vreselijk
zou pa stiekem aan XFA mee hebben gedaan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:54 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Pa doet graag Elvis immitatie.
Was van de week bij pow news en deed hij best goed eigenlijk
De zoons hebben het succes waar pa zijn leven lang van heeft gedroomd voor zichzelf...hij probeert een graantje mee te pikkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben ook trotse vader, maar als mijn zoon (als hij Spaans is geworden) met Spanje de Olympische spelen wint, ga ik ook niet als een idioot met de Nederlandse vlag het speelveld op.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
die pa is gewoon trots, je weet toch
Tuurlijk !!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lieve JM, zien we je ook in XFA?![]()
Wie stel jij voor?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:55 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nee toch??
Jeetje ... hoe kunnen ze ons dat aan doen??![]()
two hands on one stomach jeweetzquote:
Zou een mooie zijn, of komen we Jamie binnenkort tegen bij XFA?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
zou pa stiekem aan XFA mee hebben gedaan?
dat zou een stunt zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
zou pa stiekem aan XFA mee hebben gedaan?
Leuk heel leuk.quote:
Dankjewel ik heb me prima vermaakt en gegrinniktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
Karina, SymphHet was gezellig
En de andere kijkerts ook hier
Tot tomorrow!! Hja toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
Karina, SymphHet was gezellig
En de andere kijkerts ook hier
Sowieso, de naam van het groepje dat ze in de jaren '90 hadden, "Daddy's wish" of zoiets? *bibber*quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De zoons hebben het succes waar pa zijn leven lang van heeft gedroomd voor zichzelf...hij probeert een graantje mee te pikken
Of als de Saundertjes op eens een nichtje in de X Factor hebbenquote:
Gewoon niemand.. leuk voor de afwisseling. Kan ook niemand van die tenenkrommende dingen zeggen.....quote:
HJAAAAAAAquote:
Tja, ben bang dat het dan niet helemaal looptquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:57 schreef Injetta het volgende:
[..]
Gewoon niemand.. leuk voor de afwisseling. Kan ook niemand van die tenenkrommende dingen zeggen.....
Is helemaal overbodig die mensen. Scheelt ook minstens een uur per uitzending...
He getver wat engquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Sowieso, de naam van het groepje dat ze in de jaren '90 hadden, "Daddy's wish" of zoiets? *bibber*
Boer zoekt vrouwquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:58 schreef Karina het volgende:
Wat is HJA? Ik kijk op zondag altijd WMB en DAS.
Heerlijk geneautuh bij de burenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:58 schreef Balisto het volgende:
Niet gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik heb vanavond meer genoten () dan gisteren.
Begrijp ik, moet je ook van houden hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog nooit gezienOp een of andere manier trekt me dat helemaal niet.
Ik vind Yvon nog vervelender dan Wendyquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Geef het een kans. Laat los die gęne. Open je ogen. Verbreed je horizon. Span de bilspieren en krom de tenen. En lach mee met BZV!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:
Nah ik vind WMB leuker, ik heb het weleens voorbij zien komen, maar ik vond het helemaal niets.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Geef het een kans. Laat los die gęne. Open je ogen. Verbreed je horizon. Span de bilspieren en krom de tenen. En lach mee met BZV!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
En nog eenvoor D. Ook al was je er niet elke week trouw
Beste seizoen ever!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Yvon is echt een deel van mijn jeugd ben opgegroeid met programma wat ze met die Belg deed.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind Yvon nog vervelender dan Wendy
quote:AMSTERDAM - Het is de broertjes Saunders gelukt om geschiedenis te schrijven. Een dag nadat broer Ben The Voice of Holland won, is Dean gekroond tot winnaar van Popstars!
We verwachten wel dat je bij Xfactor elke week een uur te vroeg komt posten, om te compenserenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het echt geprobeerd hoor, maar die laatste 2 maanden werd dat rekken van ze mij te vermoeiend
Ik heb geen idee welk programma je bedoeltquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Yvon is echt een deel van mijn jeugd ben opgegroeid met programma wat ze met die Belg deed.
Dat nieuws over de ChristenUnie is het meest opvallend.quote:
Komt goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We verwachten wel dat je bij Xfactor elke week een uur te vroeg komt posten, om te compenseren
Groot Licht wat een bazenintro ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welk programma je bedoelt
Bij VOH zagen we je ook nietquote:
vanavond was spannender dan gisterenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:04 schreef jcdragon het volgende:
Op de een of andere manier vind ik de finales van TVOH en Popstars niet zo spannend
Das een tikkie onzin, want VOH bestaat net voor het eerst dit jaarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:05 schreef roos85 het volgende:
maandag grote kop in de telegraaf:
SAUNDERS BROERS SCHRIJVEN GESCHIEDENIS
Het zegt me nog steeds helemaal nietsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Groot Licht wat een bazenintro ook.
je kent de telegraaf toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das een tikkie onzin, want VOH bestaat net voor het eerst dit jaar
Jep, waar de koppen groter zijn dan de krant zelf.quote:
Vraag me wel af hoeveel procent het scheelt ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vanavond was spannender dan gisteren
Zonde man een stuk essentiële ontwikkeling gemist in je jeugd.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Het zegt me nog steeds helemaal niets
ik denk weinig dit keerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:07 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoeveel procent het scheelt ?
Tja, nu is het te laatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Zonde man een stuk essentiële ontwikkeling gemist in je jeugd.
ik zeg dat ik al abonnee benquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jep, waar de koppen groter zijn dan de krant zelf.
Als ze hem gratis uitdelen bedank ik altijd hartelijk
Vanavond was Simone beter. Broertjes moeten gewoon samen verder...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:53 schreef Balisto het volgende:
Overall vond ik Simone beter, maar Dean heeft het wel echt verdiend vanavond. Toch ben ik bang voor hem dat hij altijd 'de broer van' zal blijven.
Was totaal niet spannen VOH, ze hadden niet om de haverklap van die tussenstanden er door moeten gooien. Als je zo'n gedoodverfde favoriet hebt als Ben Saunders is dat funest.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:04 schreef jcdragon het volgende:
Op de een of andere manier vind ik de finales van TVOH en Popstars niet zo spannend
Dat geloven ze bij mij nooit, zeker als ze donateurs zoekenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik zeg dat ik al abonnee bendoe ik eigenlijk bij alles waarmee ze in de stad staan
Wedden dat de hele familie Saunders voorbijkomt?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:05 schreef roos85 het volgende:
maandag grote kop in de telegraaf:
SAUNDERS BROERS SCHRIJVEN GESCHIEDENIS
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat geloven ze bij mij nooit, zeker als ze donateurs zoeken
Zelfs niet als ik ECHT donateur ben
Neem aan dat je doelt op het showen van de Engelse vlag? Hoezo is dat belachelijk? Hij is gewoon enorm trots als Engelsman! Nee, Nederlanders doen dat gewoon niet snel (waar zou je als NLer nou trots op moeten wezen hequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef Riann het volgende:
Geweldig dat Dean gewonnen heeft. Ik vond het wel lief van hem om Simone erbij te betrekken. Maar ik vond het belachelijk van de zijn vader. Ik zou me kapot schamen. Dit is NEDERLAND.
Ik denk dat ik het op zo'n manier zeg dat het niet geloofwaardig overkom, snap er ook niks van.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik krijg dan altijd te horen dat ze dat heel goed van mij vinden.
terwijl ik gewoon nergens donateur van ben
is dat er nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:12 schreef D. het volgende:
Ik had wel een bericht op de FP verwacht eigenlijk
Zij begonnenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het op zo'n manier zeg dat het niet geloofwaardig overkom, snap er ook niks van.
Wel vaak een beetje lullig.![]()
heb ook geen idee waarom ze het geloven, kan normaliter slecht liegenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het op zo'n manier zeg dat het niet geloofwaardig overkom, snap er ook niks van.
Wel vaak een beetje lullig.![]()
Dat je als papa de aandacht moet opeisen, dat is gewoon sneuquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:11 schreef grazz het volgende:
[..]
Neem aan dat je doelt op het showen van de Engelse vlag? Hoezo is dat belachelijk? Hij is gewoon enorm trots als Engelsman! Nee, Nederlanders doen dat gewoon niet snel (waar zou je als NLer nou trots op moeten wezen he). Hij is gewoon zo trots op zijn zoon/zonen, en uit dat met het laten zien van waar ze oorspronkelijk vandaan komen. Niks mis mee!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
heb ook geen idee waarom ze het geloven, kan normaliter slecht liegen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:11 schreef grazz het volgende:
[..]
Neem aan dat je doelt op het showen van de Engelse vlag? Hoezo is dat belachelijk? Hij is gewoon enorm trots als Engelsman! Nee, Nederlanders doen dat gewoon niet snel (waar zou je als NLer nou trots op moeten wezen he). Hij is gewoon zo trots op zijn zoon/zonen, en uit dat met het laten zien van waar ze oorspronkelijk vandaan komen. Niks mis mee!
Daar kan papa ook niets aan doen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat je als papa de aandacht moet opeisen, dat is gewoon sneu![]()
Laat je kinderen trots zijn, maar nee papa aandachtshoer moet ook z'n aandacht, die hij al maanden heeft gehad
Werd ook over gezeken toen Surinaamse spelers de vlag ten voorschijn haalden na het winnen van een jeugdtoernooitje. On nodig en overbodig gezeik als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:11 schreef grazz het volgende:
[..]
papa is alleen maar trotsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Daar kan papa ook niets aan doen.
Het zijn de omroepen die papa steeds voor de camera halen
Papa dringt zich wel enorm aan anders.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
En terecht. Liever zo dan anders.quote:
In het publiek ja, op het podium niet, of werd hij erop getrokken?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Djeez zal wel slapen. Want die is aangewezen om onzinnige berichten te plaatsen, wat anderen toch niet interressant vinden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:12 schreef D. het volgende:
Ik had wel een bericht op de FP verwacht eigenlijk
Dat heet enthousiast. Hij is gewoon een stoere vader.quote:
ja vind ik ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En terecht. Liever zo dan anders.
En RTL/SBS maken er gretig gebruik vanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Papa dringt zich wel enorm aan anders.
quote:
Idd. waarom steeds die pa in beeld als ze weten dat half nederland zich daaraan ergert.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, ik was niet aan het kijkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In het publiek ja, op het podium niet, of werd hij erop getrokken?
Ik niet meer dan aan de rest van de familiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja vind ik ook.
stoor me er niet aan
en als ie nou mee doet met XFA?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:17 schreef Symphonic het volgende:
ik wiol nu een pa Saunders vrij jaar verder
ja dat zekerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:17 schreef roos85 het volgende:
al werd die vader er niet opgetrokken, hij mag zijn zoon toch wel feliciteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |