Wie stel jij voor?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:55 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nee toch??
Jeetje ... hoe kunnen ze ons dat aan doen??![]()
two hands on one stomach jeweetzquote:
Zou een mooie zijn, of komen we Jamie binnenkort tegen bij XFA?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
zou pa stiekem aan XFA mee hebben gedaan?
dat zou een stunt zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
zou pa stiekem aan XFA mee hebben gedaan?
Leuk heel leuk.quote:
Dankjewel ik heb me prima vermaakt en gegrinniktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
Karina, SymphHet was gezellig
En de andere kijkerts ook hier
Tot tomorrow!! Hja toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
Karina, SymphHet was gezellig
En de andere kijkerts ook hier
Sowieso, de naam van het groepje dat ze in de jaren '90 hadden, "Daddy's wish" of zoiets? *bibber*quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De zoons hebben het succes waar pa zijn leven lang van heeft gedroomd voor zichzelf...hij probeert een graantje mee te pikken
Of als de Saundertjes op eens een nichtje in de X Factor hebbenquote:
Gewoon niemand.. leuk voor de afwisseling. Kan ook niemand van die tenenkrommende dingen zeggen.....quote:
HJAAAAAAAquote:
Tja, ben bang dat het dan niet helemaal looptquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:57 schreef Injetta het volgende:
[..]
Gewoon niemand.. leuk voor de afwisseling. Kan ook niemand van die tenenkrommende dingen zeggen.....
Is helemaal overbodig die mensen. Scheelt ook minstens een uur per uitzending...
He getver wat engquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Sowieso, de naam van het groepje dat ze in de jaren '90 hadden, "Daddy's wish" of zoiets? *bibber*
Boer zoekt vrouwquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:58 schreef Karina het volgende:
Wat is HJA? Ik kijk op zondag altijd WMB en DAS.
Heerlijk geneautuh bij de burenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:58 schreef Balisto het volgende:
Niet gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik heb vanavond meer genoten () dan gisteren.
Begrijp ik, moet je ook van houden hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog nooit gezienOp een of andere manier trekt me dat helemaal niet.
Ik vind Yvon nog vervelender dan Wendyquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Geef het een kans. Laat los die gêne. Open je ogen. Verbreed je horizon. Span de bilspieren en krom de tenen. En lach mee met BZV!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |