tot XFAquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Is ook leuker om zo te kijken! Tot XFA
Daar mocht helemaal niks mee naar binnen. Geen spandoek, geen bord, niks.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef Eenskijken het volgende:
vandaar dat ze geen vlag bij de voice of 'holland' lieten zien :p
en de commercials van dean staan al klaar.
Ja.. Fok heeft het nog enigszins dragelijk gemaakt...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef just me het volgende:
ik heb, mede dankzij jullie, enorm genoten
Ik kijk naar voetbal op NL1. In de hoop dat Willem II nog niet langs is gekomen.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef Misan het volgende:
Ben en Dean Saunders zijn de winnaars van de week. De single van Dean vind ik leuker trouwens
Pa doet graag Elvis immitatie.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ik weet het, het is me niet ontgaan
Martijn en Wendy.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:53 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja.. Fok heeft het nog enigszins dragelijk gemaakt...![]()
![]()
Nou.. we krijgen niet echt de tijd om alles te verwerken, want volgende week gaan we meteen weer door met de X-factor. Wie presenteren dat eigenlijk??
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ik weet het, het is me niet ontgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou ik zie het voor het eerst hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaagquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, ook niet, het was nadat bekend was dat hij had gewonnen, meteen afgelopen.
Dat denk ik niet. Jaimy daar in tegen wel de broer van Ben en Deanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:53 schreef Balisto het volgende:
Overall vond ik Simone beter, maar Dean heeft het wel echt verdiend vanavond. Toch ben ik bang voor hem dat hij altijd 'de broer van' zal blijven.
Lieve JM, zien we je ook in XFA?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef just me het volgende:
ik heb, mede dankzij jullie, enorm genoten
Want hij wilde zwaaien met een Sinti-vlag?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Daar mocht helemaal niks mee naar binnen. Geen spandoek, geen bord, niks.
Daar was de vader van Johnny t toen niet mee eens
Owww, voetbal, dat sla ik over.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kijk naar voetbal op NL1. In de hoop dat Willem II nog niet langs is gekomen.
je moet toch wat
Nee toch??quote:
Oh ja ook net zo'n kampert van een vader had die Johnny, vreselijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Daar mocht helemaal niks mee naar binnen. Geen spandoek, geen bord, niks.
Daar was de vader van Johnny t toen niet mee eens
You and I bothquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Owww, voetbal, dat sla ik over.
Nou tot morgen!
Ik voel een hechte vriendschap ontstaan![]()
Een Baas.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja ook net zo'n kampert van een vader had die Johnny, vreselijk
zou pa stiekem aan XFA mee hebben gedaan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:54 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Pa doet graag Elvis immitatie.
Was van de week bij pow news en deed hij best goed eigenlijk
De zoons hebben het succes waar pa zijn leven lang van heeft gedroomd voor zichzelf...hij probeert een graantje mee te pikkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Flikker ff die Saunders-pa de bak in, jezusssssssssssssss wat een loser is dat.
Beeld ging ook meteen op reclame.
Ben en Dean moeten zich schamen voor die kerel, die nu met zijn vrouw de aandacht op zichzelf willen richten.
Ik ben ook trotse vader, maar als mijn zoon (als hij Spaans is geworden) met Spanje de Olympische spelen wint, ga ik ook niet als een idioot met de Nederlandse vlag het speelveld op.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
die pa is gewoon trots, je weet toch
Tuurlijk !!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lieve JM, zien we je ook in XFA?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |