UNIEK IN DE GESCHIEDENISquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
Nou Maandag de Telegraaf kop 'broertjes winnen'.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:43 schreef Eenskijken het volgende:
Omg karina had dean al voorgetypt ofniet?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:43 schreef Injetta het volgende:
Toch Dean!!!!
Omdat Nederland het eerste land wil zijn waar 2 broers tegelijk een talentenjacht winnen.
Maar.. ik vind het goed zo...
prima zoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:43 schreef Injetta het volgende:
Toch Dean!!!!
Omdat Nederland het eerste land wil zijn waar 2 broers tegelijk een talentenjacht winnen.
Hey LAPOquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:43 schreef Injetta het volgende:
Toch Dean!!!!
zat Ben wel in de zaal?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
En Ben is er nog niet? Alleen Jamie op het podium?
ik zag em niet zitten, maar dat kan ook komen doordat die dikke kop van pa ervoor stondquote:
Datquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:44 schreef Karina het volgende:
Overall gezien was hij ook de beste, vanavond misschien niet zo.
Jij mocht eerst hčquote:
Was onderweg, maar volgens mij niet het einde op tijd gehaaldquote:
Die was onderweg vanuit Ahoyquote:
Kolere damesquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:44 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
ik zag em niet zitten, maar dat kan ook komen doordat die dikke kop van pa ervoor stond
Ben zit toch bij de Vrienden van Amstel Live?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:44 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
ik zag em niet zitten, maar dat kan ook komen doordat die dikke kop van pa ervoor stond
I C wut u did therquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Hoewel ik blij ben dat Dean gewonnen heeft wel een hele hele hele diepe buiging voor Simone![]()
![]()
Vooral omdat ze nog zo jong was....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Hoewel ik blij ben dat Dean gewonnen heeft wel een hele hele hele diepe buiging voor Simone![]()
![]()
Helemaal mee eens. Goed gedaan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:45 schreef Symphonic het volgende:
![]()
Jij mag hetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik ben al weer een tijdje alleen, dan krijg je dat
http://www.downloadmusic.nl/acties/popstars2011/quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:46 schreef Injetta het volgende:
[..]
Vooral omdat ze nog zo jong was....
BTW die single van Dean is niet echt wat toch?
Ik denk hetquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:46 schreef iBenny het volgende:
gaan de broertjes nu vechten in de hitlijsten om de eerste plaats?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |