Top gear kan je altijd gewoon dezelfde dag nog online kijkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha dat was 1 van mijn redenen om ook over te stappen. Het is toch belachelijk dat ze je programmas als Top Gear en Match of the day ontnemen...

Fixedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:25 schreef TheDutchguy het volgende:
Alles De graafschap thuis, altijd lastig

Ik denk dat zijn dodelijke heupschot Feijenoord wel Europees voetbal zou bezorgen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik denk dat in dit kut draaiende team een Babel het verschil niet zou maken omdat hij daar de kwaliteiten niet voor heeft. Hij is snel, en dan houdt het op. Snelle spelers hebben we al. En ook al genoeg spelers die niet kunnen schieten, scoren of een bal aannemen

Corners kan geen enkele club in de eredivisie. Zat laatst per ongeluk jupiler league te kijken en daar geven ze wel gewoon netjes corners voor de goal op iemand z'n hoofd. Dat het daar wel kan en hier niet is mij een raadsel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kunnen ze niet een keer op corners & vrijetrappen gaan oefenen?
Dat het in ieder geval nog een beetje gevaarlijk lijkt ofzo?

En dat. Sneller i-net en wat meer keuze aan zenders. Snap ook niet waarom we die digitenne hebben genomen, 20+ zendersquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha dat was 1 van mijn redenen om ook over te stappen. Het is toch belachelijk dat ze je programmas als Top Gear en Match of the day ontnemen...

Wat doen / zingen ze dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:26 schreef john-x het volgende:
Feyenoord publiekde situatie is te ernstig om sarcastisch te gaan doen...

Vrouwen en kennis van voetbal, never the twain shall meet vrees ik. Babel is fysiek gezien sterk, heeft snelheid, redelijke rechniek, een goed schot. Hij scoort inderdaad weinig de laatste tijd, maar hij speelt ook niet vaak. En als hij speelt is dat op de vleugel. Bovendien is de Engelse competitie van een zeer hoog niveau. Dat laat onverlet dat Babel op 12-jarige leeftijd al meer talent en balgevoel had dan menig Feyenoorder:quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:20 schreef Mwanatabu het volgende:
Nee. Hij is geen dragende speler, geen scorende speler en laat anderen niet beter spelen omdat hij het overzicht van een tuinhek met ADHD én staar heeft.
Als je nou Siem de Jong had gezegd...

Anders rot jij gewoon ff op met je gezeik over het Feyenoord publiek.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:26 schreef john-x het volgende:
Feyenoord publiekde situatie is te ernstig om sarcastisch te gaan doen...

Dan zie jij wedstrijden die ik nooit zie.. Hooguit wat vuurpijlen die per ongeluk goed aankomen zie ik in het stadion.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Corners kan geen enkele club in de eredivisie. Zat laatst per ongeluk jupiler league te kijken en daar geven ze wel gewoon netjes corners voor de goal op iemand z'n hoofd. Dat het daar wel kan en hier niet is mij een raadsel.
Zou been trouwens al bang worden?

quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:26 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn dodelijke heupschot Feijenoord wel Europees voetbal zou bezorgen.

Rot zelf op mongool... lachend en zingend kijken hoe je de nacompetitie ingaatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:27 schreef dakraam het volgende:
[..]
Anders rot jij gewoon ff op met je gezeik over het Feyenoord publiek.

Moet in de JL toch mogelijk zijn met dit eteamquote:

Tja het is een uit de hand gelopen cliche vorming waardoor inmiddels heel Nederland Babel een dramatische speler vind. Hier werkt hij natuurlijk zelf ook wel aan mee met zijn kansloze Twitter berichtjes etc. maar ik zie hem opzich nog best doorbreken bij in ieder geval een Europese subtopper.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vrouwen en kennis van voetbal, never the twain shall meet vrees ik. Babel is fysiek gezien sterk, heeft snelheid, redelijke rechniek, een goed schot. Hij scoort inderdaad weinig de laatste tijd, maar hij speelt ook niet vaak. En als hij speelt is dat op de vleugel. Bovendien is de Engelse competitie van een zeer hoog niveau. Dat laat onverlet dat Babel op 12-jarige leeftijd al meer talent en balgevoel had dan menig Feyenoorder:

Ik vind Babel nog steeds een groot talent. Hij moet alleen zo snel mogelijk weg uit die havenstad.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:26 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn dodelijke heupschot Feijenoord wel Europees voetbal zou bezorgen.

Cheap shot.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vrouwen en kennis van voetbal, never the twain shall meet vrees ik.
Eensquote:Babel is fysiek gezien sterk, heeft snelheid,
Nee. Kan nog geen bal controleren als je een pipa op z'n kop zet.quote:redelijke rechniek,
Nu zet je jezelf voor lul met je "vrouwen hebbuh er geen verstand van"quote:een goed schot.
Nooit veel gedaan.quote:Hij scoort inderdaad weinig de laatste tijd,
Omdat ie stilstaat sinds zn 17equote:maar hij speelt ook niet vaak.
Ook niet nieuw.quote:En als hij speelt is dat op de vleugel.
En dus heeft ie er niks te zoeken en zit ie op de bank.quote:Bovendien is de Engelse competitie van een zeer hoog niveau.
Staat buiten kijf. Het is alleen zo jammer dat het niet tot de proporties gegroeid is die verwacht werden.quote:Dat laat onverlet dat Babel op 12-jarige leeftijd al meer talent en balgevoel had dan menig Feyenoorder:

Was ook een beetje overdreven, ik zag toevallig een corner uit rbc - volendam of zoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:27 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Dan zie jij wedstrijden die ik nooit zie.. Hooguit wat vuurpijlen die per ongeluk goed aankomen zie ik in het stadion.

Wat ben jij nou steeds moeilijk aan het doen tegen het feyenoord publiek? Ik mag ze ook niet maar laat ze gewoon in hun waarde. Ze hebben het al moeilijk genoegquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:31 schreef john-x het volgende:
hhaha gaan ze nog het team toezingen ookjesus het IQ daar is echt nog lager dan het doelsaldo van Feyenoord...

Nee dat heet CLUBLIEFDE, ONVOORWAARDELIJK JE CLUB STEUNEN. Het fluitconcert komt over 2 minuten wel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:31 schreef john-x het volgende:
hhaha gaan ze nog het team toezingen ookjesus het IQ daar is echt nog lager dan het doelsaldo van Feyenoord...

Als ze sarcastisch zingen is het niet goed, als ze positief zijn is het ook niet goed. Mogen ze nog wel zingen van jou?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:31 schreef john-x het volgende:

eens, andere clubs missen dit nog weleensquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:32 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Nee dat heet CLUBLIEFDE, ONVOORWAARDELIJK JE CLUB STEUNEN. Het fluitconcert komt over 2 minuten wel.

Dat zingen ze naar de supporters die weg lopen pauper.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:32 schreef john-x het volgende:
"laat je club maar in de steek"![]()
![]()
Nee, stelletje fabrieksarbeiders.. jullie laten je club in de steek door Been te laten zitten en de spelers het signaal afgeven dat dit acceptabel is.

Dat publiek had actie moeten ondernemen, een punt moeten maken dat dit Been z'n laatste 3 minuten als coach van Feyenoord zijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat ben jij nou steeds moeilijk aan het doen tegen het feyenoord publiek? Ik mag ze ook niet maar laat ze gewoon in hun waarde. Ze hebben het al moeilijk genoeg

LOLquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:33 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Oh wat is het toch fijn,
om voor Feyenoord te zijn
Volgend jaar voor een keer
Naar Veendam, op en neer..
Sorry Feyenoorders, ik kon het niet laten...

Die zijn nog beter bezig dan dat klapvee dat dit goed voetbal vindt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:33 schreef dakraam het volgende:
[..]
Dat zingen ze naar de supporters die weg lopen pauper.

jalalalaaaa jalalalalaaa.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:33 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Oh wat is het toch fijn,
om voor Feyenoord te zijn
Volgend jaar voor een keer
Naar Veendam, op en neer..
Sorry Feyenoorders, ik kon het niet laten...

Waarom houd jij je bek niet gewoon? Zelfs ik als Ajacied vindt jou irritantquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:33 schreef john-x het volgende:
[..]
Die zijn nog beter bezig dan dat klapvee dat dit goed voetbal vindt.

Ik geloof niet dat jij maar iets van supportersgevoel snapt john-x.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:32 schreef john-x het volgende:
"laat je club maar in de steek"![]()
![]()
Nee, stelletje fabrieksarbeiders.. jullie laten je club in de steek door Been te laten zitten en de spelers het signaal afgeven dat dit acceptabel is.

Tegen een topspits als Geert den Ouden is gewoon niemand opgewassen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen 1-3, nu 0-1.
Dus een stijgende lijn.

Ze zouden een nieuwe aflevering opmoeten nemen, waar stokvis en kooiman die naar een wedstrijd Feyenoord van nu kijken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Feyenoord, ze moeten eens gaan kijken naar Toen Was Geluk Heel Gewoon.²

En denk je dat een roep van het publiek ook maar enige invloed heeft op het al dan niet aanblijven van een trainer? We zijn hier niet in één of ander voetbalmaffia Zuid Amerikaans land waar bij wijze van spreken de voorzitter ontvoerd wordt omdat hij niet de beslissing neemt die de ultra's willen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:33 schreef john-x het volgende:
[..]
Dat publiek had actie moeten ondernemen, een punt moeten maken dat dit Been z'n laatste 3 minuten als coach van Feyenoord zijn.

Ik ben misschien een beetje bevooroordeeld omdat ik hem (soms) al zag spelen in de jeugd. Maar hij had het echt, kan nog steeds natuurlijk, kunnen maken als centrumspits. Zijn techniek en schot zijn echt niet zo slecht als sommigen het doen voorkomen. Vergeet ook niet dat Liverpool 18 mln voor hem heeft neergeteld, dat is drie keer de waarde van de hele Feyenoord-selectie, blijkbaar heeft hij wel 'iets'.quote:

Meneer Harmsen, de beste acteur ooit!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze zouden een nieuwe aflevering opmoeten nemen, waar stokvis en kooiman die naar een wedstrijd Feyenoord van nu kijken.
Ik vind het wel zielig voor de vrij

Echt bibberen om daar als spits tegenover te staan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
De Vrij met zijn talkpoederbips zit te janken alsof hij de WK finale heeft verloren.²

Hij doet als een Moslimquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Ok, de geaardheid van de Vrij is nu ook bekend.²

Het is een jong jochie slappe ouwehoerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Ok, de geaardheid van de Vrij is nu ook bekend.²

Ook Hoffenheim een club buiten Nederland en dus niet bevooroordeeld met alle grappen. Legt nu nog zonder na te denken 6 miljoen voor hem neer.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben misschien een beetje bevooroodeeld omdat ik hem (soms) al zag spelen in de jeugd. Maar hij had echt, het kan nog steeds natuurlijk, kunnen maken als centrumspits. Zijn techniek en schot zijn echt niet zo slecht als sommigen het doen voorkomen. Vergeet ook niet dat Liverpool 18 mln voor hem heeft neergeteld, dat is drie keer de waarde van de hele Feyenoord-selectie, blijkbaar heeft hij wel 'iets'.

Kan me het goed voorstellen..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Vlaar ook zo langslopen. Mooi

Snap je.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik lach me kapot hier om die Vlaar. En met Wijnaldum is het net een homoerotisch stel

Bruinsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:37 schreef john-x het volgende:
De Vrij![]()
Die spelers die de tunnel inrenden zouden bestormd moeten worden in de kleedkamer.

Bruins ook hoor, hij moet zich verdomme rotschamen...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:38 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Het moet nu afgelopen zijn met die Wijnaldum in de basis.

Grimlachen heet dat.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Gudde durft nog te lachen. Schandalig.²

Ik zou ook geen behoefte hebben om met ze te praten op zo'n moment. Dat van de vrij vond ik nog zielig. Maar dat van Wijnaldum was gewoon te nep, die zag de Vrij zo'n applaus krijgen en denkt dat wil ik ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:38 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Kan me het goed voorstellen..

Leve Feyenoordquote:

Inderdaad, het beeld in Nederland is een beetje bezoedeld door:quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook Hoffenheim een club buiten Nederland en dus niet bevooroordeeld met alle grappen. Legt nu nog zonder na te denken 6 miljoen voor hem neer.

Heeft hij er ook niet uitgezien bij Feyenoord, dat is een oude grap die nog steeds bij zijn snelheid pastquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik vind de Beuk er niet eens dik uuitzien ofzo

Ja, zijn uitstraling zal het bij veel girls goed doen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:42 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Kijk die Castaignos eens een geroutineerde vedette acteren.

Ik snap best dat hij een enorme belofte was destijds, ik heb hem ook zien spelen toen, echt waar, maar ik vind óók dat hij te vroeg weggekocht is toen het even leek toen hij die belofte waar ging maken, voor teveel geld.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben misschien een beetje bevooroordeeld omdat ik hem (soms) al zag spelen in de jeugd. Maar hij had het echt, kan nog steeds natuurlijk, kunnen maken als centrumspits. Zijn techniek en schot zijn echt niet zo slecht als sommigen het doen voorkomen. Vergeet ook niet dat Liverpool 18 mln voor hem heeft neergeteld, dat is drie keer de waarde van de hele Feyenoord-selectie, blijkbaar heeft hij wel 'iets'.

quote:

Bij vlagen vond ik het niet onaardig, alleen zo onthutsend onmachtig voorin... Zelfs een Tomasson geblindeerd in een roelstoel was nog gevaarlijker geweest.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:42 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Als ik zo die samenvatting bekijk dan doet Feyenoord het best wel goed
eigenlijk

Haha dat valt me nu extra op inderdaadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:44 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Kijk de reflexen van die Mulder.

Nee, dat vind ik niet bij Wijnaldum passen, dat soort gedrag. Heb hem nog nooit kunnen betrappen op onecht gedrag. Hij baalt al wedstrijden lang zichtbaar en nu is het dieptepunt wel bereikt nu de strontkar ook even op zijn perron aanmeert. Luigi Bruins zal weer even kunnen ademhalen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik zou ook geen behoefte hebben om met ze te praten op zo'n moment. Dat van de vrij vond ik nog zielig. Maar dat van Wijnaldum was gewoon te nep, die zag de Vrij zo'n applaus krijgen en denkt dat wil ik ook.

Darley heeft wel reflexen maar die is weer veel te onrustig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha dat valt me nu extra op inderdaadWat een keepers hebben "jullie" toch.

Die lul wil niet eens bijtekenen man, die heeft net zoveel een Feijenoord hart als ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet bij Wijnaldum passen, dat soort gedrag. Heb hem nog nooit kunnen betrappen op onecht gedrag. Hij baalt al wedstrijden lang zichtbaar en nu is het dieptepunt wel bereikt nu de strontkar ook even op zijn perron aanmeert. Luigi Bruins zal weer even kunnen ademhalen.
Aan wie ligt het volgende week?

Gaat ie ook dood? Want dat zijn die andere 3...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Gudde, past in het rijtje Napeleon, Mussolini en Gallilei.²

Hij duurde ook niet langquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze samenvatting kan niet lang duren... Wat een schijt wedstrijd was dit

Ik denk dat Feijenoord gewoon afstand moet doen van Been. Hij krijgt totaal geen systeem in die ploeg. Die gasten spelen maar wat. Ik den kdat het dan ook duidelijk is dat je afstand moet doen van je trainer hoe hard dat ook is. Overigens ook van Gudde, vuile hond.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:42 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Als ik zo die samenvatting bekijk dan doet Feyenoord het best wel goed
eigenlijk

Tijd om bij je vrouwtje in bed te kruipen Banshee.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar dat vochtige gehuil op die verse gelaten van die jonge boys is eigenlijk tenenkrommend. Krijg ik hetzelfde ongemakkelijke gevoel bij als ik vroeger naar Full House keek en die pa weer eens klopte op de slaapkamerdeur van Michelle en zei:"Please, can I come in?".²

die 3 passen niet eens bij elkaar in een rijtje manquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Gudde, past in het rijtje Napeleon, Mussolini en Gallilei.²

Heel laxerend inderdaad.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze samenvatting kan niet lang duren... Wat een schijt wedstrijd was dit

Wat een vergelijkingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar dat vochtige gehuil op die verse gelaten van die jonge boys is eigenlijk tenenkrommend. Krijg ik hetzelfde ongemakkelijke gevoel bij als ik vroeger naar Full House keek en die pa weer eens klopte op de slaapkamerdeur van Michelle en zei:"Please, can I come in?".²

Zie de post boven je.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef Ricard0j het volgende:
Been: Als je lachend van het veld als loopt, dan is 'r echt iets fout. Zeg dat maar tegen je directeur

Wie lachtte dan, op Gudde naquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef Ricard0j het volgende:
Been: Als je lachend van het veld als loopt, dan is 'r echt iets fout. Zeg dat maar tegen je directeur

Misschien wel de Ommekeerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Feijenoord - Twente. Dat wordt leuk

Ik zie daar wel een 0-6 uitkomen als Janko op dreef is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Feijenoord - Twente. Dat wordt leuk

0-10quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:53 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik zie daar wel een 0-6 uitkomen als Janko op dreef is.

Gewoon Bahia op hem zetten dat is toch wel een kopper met klassequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:53 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik zie daar wel een 0-6 uitkomen als Janko op dreef is.

idd heel voorspelbaar...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Been gooit er meer cliché's uit dan Andre van Duin in zijn beste dagen.²

Wat zei die.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Been gooit er meer cliché's uit dan Andre van Duin in zijn beste dagen.²

jong onervaren blijven knokken blijven praten blablablaquote:

"Vertrouwen uitstralen, spelen met lef, Feyenoord hart, bla bla bla..."quote:

Ze zijn erg jong jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:55 schreef Samael het volgende:
[..]
jong onervaren blijven knokken blijven praten blablabla

Er werd Feyenoord- FCT gezegdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Feijenoord speelt uit...

Ok.. Dan 7-0?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Feijenoord speelt uit...

Ja echt hé. Allebei hebben zelfs zonder van dijk een lager gemiddelde. Maar eigenlijk mis ik de glorietijden van Ajax en Feyenoord samenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze zijn erg jong ja. *KUCH*AZ EN AJAX*KUCH*
Oh ja, sorryquote:

Ajax WILL BE BACK!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja echt hé. Allebei hebben zelfs zonder van dijk een lager gemiddelde. Maar eigenlijk mis ik de glorietijden van Ajax en Feyenoord samen
[..]
Oh ja, sorryMaar dan weet je het nu!
Wie heeft er al zin in VI maandag?

Ik kan Gijp al horen over Feyenoordquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ik kijk altijd uit naar VI, vaste prik

Hij zegt altijd dat hij een vriend is van Mario Been, ik moet zeggen dat dat niet blijkt uit zijn meningen over/kritiek op Feyenoord.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kan Gijp al horen over Feyenoord

Héé Goed hééquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kan Gijp al horen over Feyenoord

Inderdaadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij zegt altijd dat hij een vriend is van Mario Been, ik moet zeggen dat dat niet blijkt uit zijn meningen over/kritiek op Feyenoord.²

Het moet morgen wel heel goed worden wil hij het hele voetbal weekend niet over 1 kam scheren, want het is nog niet best tot nu toe... Ja Ado was gister best aardig, maar dat is het dan.quote:
Terecht semi trollen doe je hier maar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik word gepest in het Feyenoord topic

Je moet daar ook gewoon weg gaan man.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik word gepest in het Feyenoord topic

Met Maduro en nog steeds achter tegen een Malanga met 10 manquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ff geheel offtopic, waar de fuck is Valencia mee bezig.

Dan was het 0-0 geworden en dan...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:10 schreef Temlin het volgende:
Was ik de enigste die, de overtreding waaruit de vrije trap omstond niet terecht vond?

Inmiddels gelijk trouwens.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met Maduro en nog steeds achter tegen een Malanga met 10 man

Ook in de havens merkt men genoeg van de crisis.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:26 schreef Morendo het volgende:
Als het immens trouwe legioen nu eens 100 euro p.p. lapt......

Oh, maar 100 euro, dat kan iedereen missen .... Oh en de haven doet het nu beter dan voor de crisisquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:26 schreef Morendo het volgende:
Als het immens trouwe legioen nu eens 100 euro p.p. lapt...... Als Ajacied vind ik dit eigenlijk een beetje triest worden. Feyenoord hoort niet tegen de nacompetitie te vechten.

10 euro zou ook al goed zijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:26 schreef Morendo het volgende:
Als het immens trouwe legioen nu eens 100 euro p.p. lapt...... Als Ajacied vind ik dit eigenlijk een beetje triest worden. Feyenoord hoort niet tegen de nacompetitie te vechten.

Ze betalen al genoeg aan die tyfusdure kaartjes en dergelijke. Het bestuur moet ervoor zorgen dat het goed terecht komt. Je kan niet constant geld blijven geven.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:35 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
10 euro zou ook al goed zijn.

Precies. Bovendien is er door Blokland en door de supporters in totaal al 27 miljoen opgehaald. Dat je nu Castaignos verkocht hebt voor 2 a 3 miljoen en er 1,5 miljoen aan overhoudt door die kut talentenpools, daar zit het probleem.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze betalen al genoeg aan die tyfusdure kaartjes en dergelijke. Het bestuur moet ervoor zorgen dat het goed terecht komt. Je kan niet constant geld blijven geven.

Denk je werkelijk dat Blokland niet tot de talentpoule behoord. Daar is niks belachelijks aan, het is belachelijk te verwachten dat mensen zo maar even paar miljoen in Feyenoord zouden steken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:54 schreef john-x het volgende:
[..]
Precies. Bovendien is er door Blokland en door de supporters in totaal al 27 miljoen opgehaald. Dat je nu Castaignos verkocht hebt voor 2 a 3 miljoen en er 1,5 miljoen aan overhoudt door die kut talentenpools, daar zit het probleem.

Niks d'r vanquote:

3-0, Vorstermansquote:Op zondag 23 januari 2011 12:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
2-0 Utreg
2x Duplan, 22e en 24e minuut

Ik had dit ook ruim van te voren aangekondigd...quote:Op zondag 23 januari 2011 14:22 schreef leolinedance het volgende:
Ajax werd finaal van de mat gespeeld.

PSV en VVV geen eigen topic?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:35 schreef Happel het volgende:
Hier kan gesproken worden over FC Groningen - FC Twente: [WvdW] FC Groningen - FC Twente

Nee dat is een lekker speciale wedstrijdquote:

Als we winnen lopen we 6 punten uit op jullie, juist een Ajacied zou de waarde van deze wedstrijd moeten begrijpen.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee dat is een lekker speciale wedstrijd. Ze gaan niet voor elke flutwedstrijd een eigen topic aanmaken.

Gelukkig heb jij verstand van flutwedstrijden.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee dat is een lekker speciale wedstrijd. Ze gaan niet voor elke flutwedstrijd een eigen topic aanmaken.

Geregeldquote:Op zondag 23 januari 2011 14:32 schreef Buitendam het volgende:
Marcello en Bouma achterin, ik zie dan toch liever Maza en Bouma.

Fredje belde mij al: "En nu?" Ik zeg: "Maza en de groeten aan die kale klats naast je." Iets tussen mij en Erik, hè. Moet kunnen, laat gaan joh.quote:

Ja maar niet op Twente. Als groningen wint van Twente lopen jullie juist daar op uit.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als we winnen lopen we 6 punten uit op jullie, juist een Ajacied zou de waarde van deze wedstrijd moeten begrijpen.

Dus we kunnen op 2 concurrenten uitlopen, daarbij zeg ik niet dat Twente en Groningen geen eigen topic moeten hebben? Ik vraag of er ook 1 voor ons is.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja maar niet op Twente. Als groningen wint van Twente lopen jullie juist daar op uit.
Overigens is een wedstrijd tussen de nummer 2 en de nummer 4 altijd leuker dan de nummer 1 en de nummer een na laatst.

Ze moeten scoren, VVV vraagt vandaag om een fikse pandoering...quote:Op zondag 23 januari 2011 14:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV wil niet scorenOok kei hard paassen naar Lens hé...

Tegen feyenoord stond het nu ook pas 1-0quote:Op zondag 23 januari 2011 14:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze moeten scoren, VVV vraagt vandaag om een fikse pandoering...

Matavz moet naar het buitenland kijken, niet naar 010 Zuid.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:03 schreef Morendo het volgende:
Matavz!!!!
Is hij niet iets voor Feyenoord?

Ik gun VVV geen enkel punt meer zolang die leipkees van een Hai Berden daar nog steeds zit...quote:Op zondag 23 januari 2011 15:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Als vvv er nou nog even snel 2 intikt

Maakt mij het nou uit wie jij punten gunt. Ik wil gewoon dat ajax niet zo ver achter staatquote:Op zondag 23 januari 2011 15:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik gun VVV geen enkel punt meer zolang die leipkees van een Hai Berden daar nog steeds zit...

Iddquote:

Haha, idd, lijkt wel een karatewedstrijd. Veel kicks, weinig voetbal.quote:

Mag je VVV dankbaar voor zijn, wat een anti-voetbalclub...quote:Op zondag 23 januari 2011 15:15 schreef starla het volgende:
[..]
Haha, idd, lijkt wel een karatewedstrijd. Veel kicks, weinig voetbal.

Al is het alleen al om een raar trekje van Berg in de 2e helft niet met rood te moeten bekopen.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb eigg wel weer eens zin om Koevermans te zien voetballen.

Dat en hopelijk kan de Koef wat mooi voetbal laten zien.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Al is het alleen al om een raar trekje van Berg in de 2e helft niet met rood te moeten bekopen.

Geweldigquote:Op zondag 23 januari 2011 15:31 schreef FL_Freak het volgende:
Ze kunnen nu zelfs spelers verplaatsen met herhalingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |