Talent? Als hij dat niet kan laten zien bij Feyenoord, dan graag zelfsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:04 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
De traditie om iedereen met nog een heel klein beetje talent gratis De Kuip uit te laten lopen, bevalt je wel?
Dat is strafbaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:07 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Verlos Wijnaldum alsjeblieft uit zijn lijden.
In een waanzinnig slecht en onevenwichtig elftal valt het niet zo op, maar ik weet zeker dat er clubs bereid zijn om in hem te investeren.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:06 schreef Samael het volgende:
[..]
Talent? Als hij dat niet kan laten zien bij Feyenoord, dan graag zelfs
Ik ben principieel tegen euthanasie.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:07 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Verlos Wijnaldum alsjeblieft uit zijn lijden. Hij krijgt geen poot aan de grond die jongen.
Zidane is wel een berber, maar heeft 0,0 marokkaans bloed. is ook gewoon opgegroeid in Frankrijk. Dus waarom je die nou noemt is mij een raadselquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Marokkaanse voetballers zijn vaak creatief, hebben techniek en brengen iets wat een regular Nederland niet brengt. Ik noem een Diba, El Hamdaoui, Chadli en bv. van Persie. Ook Zidane was een Berber.²
Bull, als hij eenmaal de bal heeft in de zestien dan moet op dat moment een onoverwichtig elftal niks uitmaken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:08 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
In een waanzinnig slecht en onevenwichtig elftal valt het niet zo op, maar ik weet zeker dat er clubs bereid zijn om in hem te investeren.
Wanneer Wijnaldum op z'n 32e nog voor Feyenoord speelt ziet men hem nog als dat broekie..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:07 schreef john-x het volgende:
Het publiek moet ook eens ophouden om die jonge gasten zo te sparen. Dat ze jong zijn is geen excuus voor gebrek aan inzet. Bovendien is Wijnaldum al aan z'n 4e seizoen bezig en heeft ie meer eredvisie-ervaring dan de gemiddelde voetballer van 27.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:10 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Chadli geen topper? Ok nóg niet nee, maar die jongen heeft heel wat in zijn mars.Deed zelfs in de CL hele aardige dingen.
Niet slecht voor een debuutseizoen in de CLquote:PLAYER TEAM GOAL PENALTIES
Samuel Eto'o Inter 7 1
Gomez Bayern Munich 6 -
Lionel Messi Barcelona 6 -
Nicolas Anelka Chelsea 5 1
Roberto Soldado Valencia 5 -
Gareth Bale Tottenham 4 -
Karim Benzema Real Madrid 4 -
Marco Borriello Roma 4 -
Zlatan Ibrahimovic Milan 4 -
Cristiano Ronaldo Real Madrid 4 1
Michel Bastos Lyion 3 1
Nacer Chadli Twente 3
Idd "hij is zo jong".quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:10 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Wanneer Wijnaldum op z'n 32e nog voor Feyenoord speelt ziet men hem nog als dat broekie..
Rio dissen als Feyenoord-supporter.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:11 schreef Mwanatabu het volgende:
Mijn god, wat word ik hier moedeloos van zeg. Ze kunnen nog geen bal normaal aannemen, laat staan doorspelen daar in Rotterdam... Lijkt wel of ze Babel in 11-voud hebben aangekocht
Oh er zal ook nog zat mis gaan, maar het is onzin om te stellen dat Wijnaldum geen enkel talent heeft. Je merkt het wel als hij over een paar seizoenen opbloeit bij een Twente bijv. en Feyenoord van het veld tikt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:10 schreef Samael het volgende:
[..]
Bull, als hij eenmaal de bal heeft in de zestien dan moet op dat moment een onoverwichtig elftal niks uitmaken.
Hij heeft wel talent als je kijkt naar wat hij met een bal doet, maar inzicht is ver te zoeken bij Wijnaldum.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:14 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Oh er zal ook nog zat mis gaan, maar het is onzin om te stellen dat Wijnaldum geen enkel talent heeft. Je merkt het wel als hij over een paar seizoenen opbloeit bij een Twente bijv.
Inderdaad heel kanloos...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Rio dissen als Feyenoord-supporter.
Op Tomasson reken ik al maanden niet meerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:14 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Vraag ik me wel af of Tomasson dan eindelijk weer fit is
Is dat raar?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Rio dissen als Feyenoord-supporter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |