En Assaidi van Heerenveen.quote:
Ben jij niet met een ander in de war? El Khalifi heeft nooit bij EN IE SE gespeeld.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:48 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Daar denken veel mensen en ex-collega's uit Nijmegen heel anders over.
Ja, FC Dordrecht speler.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:50 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ben jij niet met een ander in de war? El Khalifi heeft nooit bij EN IE SE gespeeld.
He! niet zou flauw doen zijn edit had een snelheid waar de gemiddelde ninja jaloers op zou zijn. Hoe dan ook de vraag blijft... Gaat Feyenoord nog is scoren, of komt zelfs Willem 2 binnenkort in de buurt qua puntenaantal.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:50 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ben jij niet met een ander in de war? El Khalifi heeft nooit bij EN IE SE gespeeld.
Mwah, ik reageerde eigenlijk op de naam El Akchaoui. Een buitengewoon vervelend en kleinzielig ventje volgens veel mensen in Nijmegen. Een schoolvoorbeeld van een Marokkaan met een misplaatste arrogantie.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:50 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Niemand kan tippen aan de snelheid van mijn ninja edits, is dus alweer bewezen...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He! niet zou flauw doen zijn edit had een snelheid waar de gemiddelde ninja jaloers op zou zijn. Hoe dan ook de vraag blijft... Gaat Feyenoord nog is scoren, of komt zelfs Willem 2 binnenkort in de buurt qua puntenaantal.
Misverstand ook weer opgelost hier wordt ook met een snelheid gepost waar een snellezer al tureluurs van kan wordenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:57 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Mwah, ik reageerde eigenlijk op de naam El Akchaoui. Een buitengewoon vervelend en kleinzielig ventje volgens veel mensen in Nijmegen. Een schoolvoorbeeld van een Marokkaan met misplaatste arrogantie.
Feyenoord haalde een Burgerking, dus visie???quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:59 schreef Morendo het volgende:
Toen Aston Villa moeite had met scoren haalden ze Bent. Kom op Feyenoord, een beetje visie mag wel.
Er is een groot verschil tussen ¤ 21.000.000 en ¤ 0.00000000000000000000quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:59 schreef Morendo het volgende:
Toen Aston Villa moeite had met scoren haalden ze Bent. Kom op Feyenoord, een beetje visie mag wel.
Beuk speelt anders wel een prima wedstrijd.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:00 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Feyenoord haalde een Burgerking, dus visie???
Villa betaalde uiteindelijk in 1e instantie ook maar 18 miljoen pond voor Bent. Leo had gewoon een keer met een goede fles wijn naar Sunderland af moeten reizen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:59 schreef Morendo het volgende:
Mee eens.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:01 schreef dakraam het volgende:
[..]
Beuk speelt anders wel een prima wedstrijd.
Goh, maar dat zeg ik ook neitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:02 schreef Morendo het volgende:
Ik schat Bent een heel klein beetje hoger in dan Burgerking.
Is hij spits? Ja! Heeft hij al gescoord? Nee! Dus een goede wedstrijd spelen, nee vind ik niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:01 schreef dakraam het volgende:
[..]
Beuk speelt anders wel een prima wedstrijd.
De traditie om iedereen met nog een heel klein beetje talent gratis De Kuip uit te laten lopen, bevalt je wel?quote:
Hij werkt niet hard genoeg. Je moet altijd hard werken. Dirk Kuyt is de beste voetballer die ooit heeft geleefd.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:04 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
De traditie om iedereen met nog een heel klein beetje talent gratis De Kuip uit te laten lopen, bevalt je wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |