Niks d'r vanquote:
3-0, Vorstermansquote:Op zondag 23 januari 2011 12:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
2-0 Utreg
2x Duplan, 22e en 24e minuut
Ik had dit ook ruim van te voren aangekondigd...quote:Op zondag 23 januari 2011 14:22 schreef leolinedance het volgende:
Ajax werd finaal van de mat gespeeld.
PSV en VVV geen eigen topic?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:35 schreef Happel het volgende:
Hier kan gesproken worden over FC Groningen - FC Twente: [WvdW] FC Groningen - FC Twente
Nee dat is een lekker speciale wedstrijdquote:
Als we winnen lopen we 6 punten uit op jullie, juist een Ajacied zou de waarde van deze wedstrijd moeten begrijpen.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee dat is een lekker speciale wedstrijd. Ze gaan niet voor elke flutwedstrijd een eigen topic aanmaken.
Gelukkig heb jij verstand van flutwedstrijden.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee dat is een lekker speciale wedstrijd. Ze gaan niet voor elke flutwedstrijd een eigen topic aanmaken.
Geregeldquote:Op zondag 23 januari 2011 14:32 schreef Buitendam het volgende:
Marcello en Bouma achterin, ik zie dan toch liever Maza en Bouma.
Fredje belde mij al: "En nu?" Ik zeg: "Maza en de groeten aan die kale klats naast je." Iets tussen mij en Erik, hè. Moet kunnen, laat gaan joh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |