Darley heeft wel reflexen maar die is weer veel te onrustig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha dat valt me nu extra op inderdaadWat een keepers hebben "jullie" toch.
Die lul wil niet eens bijtekenen man, die heeft net zoveel een Feijenoord hart als ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet bij Wijnaldum passen, dat soort gedrag. Heb hem nog nooit kunnen betrappen op onecht gedrag. Hij baalt al wedstrijden lang zichtbaar en nu is het dieptepunt wel bereikt nu de strontkar ook even op zijn perron aanmeert. Luigi Bruins zal weer even kunnen ademhalen.
Aan wie ligt het volgende week?
Gaat ie ook dood? Want dat zijn die andere 3...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Gudde, past in het rijtje Napeleon, Mussolini en Gallilei.²
Hij duurde ook niet langquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze samenvatting kan niet lang duren... Wat een schijt wedstrijd was dit
Ik denk dat Feijenoord gewoon afstand moet doen van Been. Hij krijgt totaal geen systeem in die ploeg. Die gasten spelen maar wat. Ik den kdat het dan ook duidelijk is dat je afstand moet doen van je trainer hoe hard dat ook is. Overigens ook van Gudde, vuile hond.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:42 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Als ik zo die samenvatting bekijk dan doet Feyenoord het best wel goed
eigenlijk
Tijd om bij je vrouwtje in bed te kruipen Banshee.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar dat vochtige gehuil op die verse gelaten van die jonge boys is eigenlijk tenenkrommend. Krijg ik hetzelfde ongemakkelijke gevoel bij als ik vroeger naar Full House keek en die pa weer eens klopte op de slaapkamerdeur van Michelle en zei:"Please, can I come in?".²
die 3 passen niet eens bij elkaar in een rijtje manquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Gudde, past in het rijtje Napeleon, Mussolini en Gallilei.²
Heel laxerend inderdaad.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze samenvatting kan niet lang duren... Wat een schijt wedstrijd was dit
Wat een vergelijkingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar dat vochtige gehuil op die verse gelaten van die jonge boys is eigenlijk tenenkrommend. Krijg ik hetzelfde ongemakkelijke gevoel bij als ik vroeger naar Full House keek en die pa weer eens klopte op de slaapkamerdeur van Michelle en zei:"Please, can I come in?".²
Zie de post boven je.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef Ricard0j het volgende:
Been: Als je lachend van het veld als loopt, dan is 'r echt iets fout. Zeg dat maar tegen je directeur
Wie lachtte dan, op Gudde naquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef Ricard0j het volgende:
Been: Als je lachend van het veld als loopt, dan is 'r echt iets fout. Zeg dat maar tegen je directeur
Misschien wel de Ommekeerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Feijenoord - Twente. Dat wordt leuk
Ik zie daar wel een 0-6 uitkomen als Janko op dreef is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Feijenoord - Twente. Dat wordt leuk
0-10quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:53 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik zie daar wel een 0-6 uitkomen als Janko op dreef is.
Gewoon Bahia op hem zetten dat is toch wel een kopper met klassequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:53 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik zie daar wel een 0-6 uitkomen als Janko op dreef is.
idd heel voorspelbaar...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Been gooit er meer cliché's uit dan Andre van Duin in zijn beste dagen.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |