En denk je dat een roep van het publiek ook maar enige invloed heeft op het al dan niet aanblijven van een trainer? We zijn hier niet in één of ander voetbalmaffia Zuid Amerikaans land waar bij wijze van spreken de voorzitter ontvoerd wordt omdat hij niet de beslissing neemt die de ultra's willen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:33 schreef john-x het volgende:
[..]
Dat publiek had actie moeten ondernemen, een punt moeten maken dat dit Been z'n laatste 3 minuten als coach van Feyenoord zijn.
Ik ben misschien een beetje bevooroordeeld omdat ik hem (soms) al zag spelen in de jeugd. Maar hij had het echt, kan nog steeds natuurlijk, kunnen maken als centrumspits. Zijn techniek en schot zijn echt niet zo slecht als sommigen het doen voorkomen. Vergeet ook niet dat Liverpool 18 mln voor hem heeft neergeteld, dat is drie keer de waarde van de hele Feyenoord-selectie, blijkbaar heeft hij wel 'iets'.quote:
Meneer Harmsen, de beste acteur ooit!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze zouden een nieuwe aflevering opmoeten nemen, waar stokvis en kooiman die naar een wedstrijd Feyenoord van nu kijken.
Ik vind het wel zielig voor de vrij
Echt bibberen om daar als spits tegenover te staan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
De Vrij met zijn talkpoederbips zit te janken alsof hij de WK finale heeft verloren.²
Hij doet als een Moslimquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Ok, de geaardheid van de Vrij is nu ook bekend.²
Het is een jong jochie slappe ouwehoerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Ok, de geaardheid van de Vrij is nu ook bekend.²
Ook Hoffenheim een club buiten Nederland en dus niet bevooroordeeld met alle grappen. Legt nu nog zonder na te denken 6 miljoen voor hem neer.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben misschien een beetje bevooroodeeld omdat ik hem (soms) al zag spelen in de jeugd. Maar hij had echt, het kan nog steeds natuurlijk, kunnen maken als centrumspits. Zijn techniek en schot zijn echt niet zo slecht als sommigen het doen voorkomen. Vergeet ook niet dat Liverpool 18 mln voor hem heeft neergeteld, dat is drie keer de waarde van de hele Feyenoord-selectie, blijkbaar heeft hij wel 'iets'.
Kan me het goed voorstellen..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Vlaar ook zo langslopen. Mooi
Snap je.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik lach me kapot hier om die Vlaar. En met Wijnaldum is het net een homoerotisch stel
Bruinsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:37 schreef john-x het volgende:
De Vrij![]()
Die spelers die de tunnel inrenden zouden bestormd moeten worden in de kleedkamer.
Bruins ook hoor, hij moet zich verdomme rotschamen...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:38 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Het moet nu afgelopen zijn met die Wijnaldum in de basis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |