Nee dat heet CLUBLIEFDE, ONVOORWAARDELIJK JE CLUB STEUNEN. Het fluitconcert komt over 2 minuten wel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:31 schreef john-x het volgende:
hhaha gaan ze nog het team toezingen ookjesus het IQ daar is echt nog lager dan het doelsaldo van Feyenoord...
Als ze sarcastisch zingen is het niet goed, als ze positief zijn is het ook niet goed. Mogen ze nog wel zingen van jou?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:31 schreef john-x het volgende:
hhaha gaan ze nog het team toezingen ookjesus het IQ daar is echt nog lager dan het doelsaldo van Feyenoord...
eens, andere clubs missen dit nog weleensquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:32 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Nee dat heet CLUBLIEFDE, ONVOORWAARDELIJK JE CLUB STEUNEN. Het fluitconcert komt over 2 minuten wel.
Dat zingen ze naar de supporters die weg lopen pauper.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:32 schreef john-x het volgende:
"laat je club maar in de steek"![]()
![]()
Nee, stelletje fabrieksarbeiders.. jullie laten je club in de steek door Been te laten zitten en de spelers het signaal afgeven dat dit acceptabel is.
Dat publiek had actie moeten ondernemen, een punt moeten maken dat dit Been z'n laatste 3 minuten als coach van Feyenoord zijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat ben jij nou steeds moeilijk aan het doen tegen het feyenoord publiek? Ik mag ze ook niet maar laat ze gewoon in hun waarde. Ze hebben het al moeilijk genoeg
LOLquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:33 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Oh wat is het toch fijn,
om voor Feyenoord te zijn
Volgend jaar voor een keer
Naar Veendam, op en neer..
Sorry Feyenoorders, ik kon het niet laten...
Die zijn nog beter bezig dan dat klapvee dat dit goed voetbal vindt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:33 schreef dakraam het volgende:
[..]
Dat zingen ze naar de supporters die weg lopen pauper.
jalalalaaaa jalalalalaaa.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:33 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Oh wat is het toch fijn,
om voor Feyenoord te zijn
Volgend jaar voor een keer
Naar Veendam, op en neer..
Sorry Feyenoorders, ik kon het niet laten...
Waarom houd jij je bek niet gewoon? Zelfs ik als Ajacied vindt jou irritantquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:33 schreef john-x het volgende:
[..]
Die zijn nog beter bezig dan dat klapvee dat dit goed voetbal vindt.
Ik geloof niet dat jij maar iets van supportersgevoel snapt john-x.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:32 schreef john-x het volgende:
"laat je club maar in de steek"![]()
![]()
Nee, stelletje fabrieksarbeiders.. jullie laten je club in de steek door Been te laten zitten en de spelers het signaal afgeven dat dit acceptabel is.
Tegen een topspits als Geert den Ouden is gewoon niemand opgewassen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen 1-3, nu 0-1.
Dus een stijgende lijn.
Ze zouden een nieuwe aflevering opmoeten nemen, waar stokvis en kooiman die naar een wedstrijd Feyenoord van nu kijken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Feyenoord, ze moeten eens gaan kijken naar Toen Was Geluk Heel Gewoon.²
En denk je dat een roep van het publiek ook maar enige invloed heeft op het al dan niet aanblijven van een trainer? We zijn hier niet in één of ander voetbalmaffia Zuid Amerikaans land waar bij wijze van spreken de voorzitter ontvoerd wordt omdat hij niet de beslissing neemt die de ultra's willen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:33 schreef john-x het volgende:
[..]
Dat publiek had actie moeten ondernemen, een punt moeten maken dat dit Been z'n laatste 3 minuten als coach van Feyenoord zijn.
Ik ben misschien een beetje bevooroordeeld omdat ik hem (soms) al zag spelen in de jeugd. Maar hij had het echt, kan nog steeds natuurlijk, kunnen maken als centrumspits. Zijn techniek en schot zijn echt niet zo slecht als sommigen het doen voorkomen. Vergeet ook niet dat Liverpool 18 mln voor hem heeft neergeteld, dat is drie keer de waarde van de hele Feyenoord-selectie, blijkbaar heeft hij wel 'iets'.quote:
Meneer Harmsen, de beste acteur ooit!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze zouden een nieuwe aflevering opmoeten nemen, waar stokvis en kooiman die naar een wedstrijd Feyenoord van nu kijken.
Ik vind het wel zielig voor de vrij
Echt bibberen om daar als spits tegenover te staan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
De Vrij met zijn talkpoederbips zit te janken alsof hij de WK finale heeft verloren.²
Hij doet als een Moslimquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Ok, de geaardheid van de Vrij is nu ook bekend.²
Het is een jong jochie slappe ouwehoerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Ok, de geaardheid van de Vrij is nu ook bekend.²
Ook Hoffenheim een club buiten Nederland en dus niet bevooroordeeld met alle grappen. Legt nu nog zonder na te denken 6 miljoen voor hem neer.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben misschien een beetje bevooroodeeld omdat ik hem (soms) al zag spelen in de jeugd. Maar hij had echt, het kan nog steeds natuurlijk, kunnen maken als centrumspits. Zijn techniek en schot zijn echt niet zo slecht als sommigen het doen voorkomen. Vergeet ook niet dat Liverpool 18 mln voor hem heeft neergeteld, dat is drie keer de waarde van de hele Feyenoord-selectie, blijkbaar heeft hij wel 'iets'.
Kan me het goed voorstellen..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Vlaar ook zo langslopen. Mooi
Snap je.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik lach me kapot hier om die Vlaar. En met Wijnaldum is het net een homoerotisch stel
Bruinsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:37 schreef john-x het volgende:
De Vrij![]()
Die spelers die de tunnel inrenden zouden bestormd moeten worden in de kleedkamer.
Bruins ook hoor, hij moet zich verdomme rotschamen...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:38 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Het moet nu afgelopen zijn met die Wijnaldum in de basis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |