Top gear kan je altijd gewoon dezelfde dag nog online kijkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha dat was 1 van mijn redenen om ook over te stappen. Het is toch belachelijk dat ze je programmas als Top Gear en Match of the day ontnemen...

Fixedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:25 schreef TheDutchguy het volgende:
Alles De graafschap thuis, altijd lastig

Ik denk dat zijn dodelijke heupschot Feijenoord wel Europees voetbal zou bezorgen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik denk dat in dit kut draaiende team een Babel het verschil niet zou maken omdat hij daar de kwaliteiten niet voor heeft. Hij is snel, en dan houdt het op. Snelle spelers hebben we al. En ook al genoeg spelers die niet kunnen schieten, scoren of een bal aannemen

Corners kan geen enkele club in de eredivisie. Zat laatst per ongeluk jupiler league te kijken en daar geven ze wel gewoon netjes corners voor de goal op iemand z'n hoofd. Dat het daar wel kan en hier niet is mij een raadsel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kunnen ze niet een keer op corners & vrijetrappen gaan oefenen?
Dat het in ieder geval nog een beetje gevaarlijk lijkt ofzo?

En dat. Sneller i-net en wat meer keuze aan zenders. Snap ook niet waarom we die digitenne hebben genomen, 20+ zendersquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha dat was 1 van mijn redenen om ook over te stappen. Het is toch belachelijk dat ze je programmas als Top Gear en Match of the day ontnemen...

Wat doen / zingen ze dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:26 schreef john-x het volgende:
Feyenoord publiekde situatie is te ernstig om sarcastisch te gaan doen...

Vrouwen en kennis van voetbal, never the twain shall meet vrees ik. Babel is fysiek gezien sterk, heeft snelheid, redelijke rechniek, een goed schot. Hij scoort inderdaad weinig de laatste tijd, maar hij speelt ook niet vaak. En als hij speelt is dat op de vleugel. Bovendien is de Engelse competitie van een zeer hoog niveau. Dat laat onverlet dat Babel op 12-jarige leeftijd al meer talent en balgevoel had dan menig Feyenoorder:quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:20 schreef Mwanatabu het volgende:
Nee. Hij is geen dragende speler, geen scorende speler en laat anderen niet beter spelen omdat hij het overzicht van een tuinhek met ADHD én staar heeft.
Als je nou Siem de Jong had gezegd...

Anders rot jij gewoon ff op met je gezeik over het Feyenoord publiek.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:26 schreef john-x het volgende:
Feyenoord publiekde situatie is te ernstig om sarcastisch te gaan doen...

Dan zie jij wedstrijden die ik nooit zie.. Hooguit wat vuurpijlen die per ongeluk goed aankomen zie ik in het stadion.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Corners kan geen enkele club in de eredivisie. Zat laatst per ongeluk jupiler league te kijken en daar geven ze wel gewoon netjes corners voor de goal op iemand z'n hoofd. Dat het daar wel kan en hier niet is mij een raadsel.
Zou been trouwens al bang worden?

quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:26 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn dodelijke heupschot Feijenoord wel Europees voetbal zou bezorgen.

Rot zelf op mongool... lachend en zingend kijken hoe je de nacompetitie ingaatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:27 schreef dakraam het volgende:
[..]
Anders rot jij gewoon ff op met je gezeik over het Feyenoord publiek.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |