Over 11 jaar toch vast wel weer?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:16 schreef Samael het volgende:
[..]
Op Tomasson reken ik al maanden niet meer
Als Babel bij Feyenoord zou tekenen dan is hij zonder enige concurrentie de beste speler daar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Is dat raar?
Daarnaast ben in de laatste die een Ajacied zal afkraken omdat het een Ajacied is, ik ga altijd op de speler zelf af.
Was mij ook al opgevallen. Wel een goede voetballer.quote:
Swerts werkt idd hard, maar bij Bruins en Wijnaldum lijkt het wel alsof ze er gewoon totaal geen zin in hebben.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:17 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Swert straalt ten minste nog wat uit. Wijnaldum en Bruins zijn van die dooie vogeltjes.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:17 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Swert straalt ten minste nog wat uit. Wijnaldum en Bruins zijn van die dooie vogeltjes.
Nou als je serieus bent Babel staat inderdaad stil in zijn ontwikkeling bij Liverpool, maar een slechte speler is het niet. Natuurlijk is het leuk om hem belachelijk te maken omdat hij zich ook belachelijk gedraagt, maar zowel Ajax als Feyenoord zou hem goed kunnen gebruiken. Dat is voor een normaal salaris.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Is dat raar?
Daarnaast ben in de laatste die een Ajacied zal afkraken omdat het een Ajacied is, ik ga altijd op de speler zelf af.
Van het Sportjournaal met fucking Jeroen Elshoff naar Match of the day @ BBC is zo inderdaad een betere overgang.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:16 schreef laucas het volgende:
ow, dit had ik niet moeten doen.. van barca inschakelen naar feyenoord en de boeren.
Toegegeven: Swerts gaf zowel de 1e als de 2e helft wel direct een signaal af.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:17 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Swerts straalt ten minste nog wat uit.
Nee. Hij is geen dragende speler, geen scorende speler en laat anderen niet beter spelen omdat hij het overzicht van een tuinhek met ADHD én staar heeft.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als Babel bij Feyenoord zou tekenen dan is hij zonder enige concurrentie de beste speler daar.
Nee maar dat is niemand van Feyenoord. Babel zou echt wel de beste speler bij Feyenoord zijn momenteel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee. Hij is geen dragende speler, geen scorende speler en laat anderen niet beter spelen omdat hij het overzicht van een tuinhek met ADHD én staar heeft.
Als je nou Siem de Jong had gezegd...
Leo is net zo'n demagiër.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben entiteit Been eigenlijk wel zat met zijn demagische gewauwel altijd.²
Siem de Jong vind ik niet eens een hele goede voetballer, maar juist wel een goede teamspeler...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee. Hij is geen dragende speler, geen scorende speler en laat anderen niet beter spelen omdat hij het overzicht van een tuinhek met ADHD én staar heeft.
Als je nou Siem de Jong had gezegd...
En dan als een jankbal niet meer met de pers willen praten als ze terecht kritiek op hem hebben.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben entiteit Been eigenlijk wel zat met zijn demagische gewauwel altijd.²
Daar moet ik u gelijk in geven. BBC kan ik niet ontvangen op die pauper digitenne.. gelukkig UPC soon.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:19 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Van het Sportjournaal met fucking Jeroen Elshoff naar Match of the day @ BBC is zo inderdaad een betere overgang.
Haha dat was 1 van mijn redenen om ook over te stappen. Het is toch belachelijk dat ze je programmas als Top Gear en Match of the day ontnemen...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:22 schreef laucas het volgende:
[..]
Daar moet ik u gelijk in geven. BBC kan ik niet ontvangen op die pauper digitenne.. gelukkig UPC soon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |